Corona in Nederland.....

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Arthur
Auto: Nr.51

Re: Corona in Nederland.....

Bericht door Arthur » 07 feb 2022, 21:23

Awesome.

smiley
Auto: Opel Speedster Supercharged

Bericht door smiley » 07 feb 2022, 21:24

Het is volgens mij alleen die hoofdstraat, de rest van het protest is al geblokt buiten de stad.
Het is wel een gezellige boel geloof ik, met springkastelen hottubs en sauna's.
Weer eens wat anders dan een BLM protest waarin de boel afgebroken en beroofd wordt.
Laatst gewijzigd door smiley op 07 feb 2022, 21:27, 1 keer totaal gewijzigd.

JP

Bericht door JP » 07 feb 2022, 21:25

Hier krijg je al een boete als je bij een truckrun met gehandicapten (no pun) een keertje toetert…

jos_br

Bericht door jos_br » 07 feb 2022, 22:42

Dit dan. Man verwoord precies zoals ik het nu zie de laatste twee jaar.

Jos.

Crookie
Auto: Dikke Bmw

Bericht door Crookie » 07 feb 2022, 22:54

Aaaand it’s gone

jos_br

Bericht door jos_br » 07 feb 2022, 23:09

Crookie schreef: 07 feb 2022, 22:54 Aaaand it’s gone
Waarheid is hard.....
Waarschuwing Youtube.jpg
Waarschuwing Youtube.jpg (165.93 KiB) 929 keer bekeken
Jos.

SlowCo

Bericht door SlowCo » 07 feb 2022, 23:27

De woke wappies bij YouTube strike again...

jos_br

Bericht door jos_br » 07 feb 2022, 23:39

SlowCo schreef: 07 feb 2022, 23:27 De woke wappies bij YouTube strike again...
Deze Christian Perronne komt te dicht bij de waarheid denk ik, dus dan kwak je iemand die blijkbaar wel degelijk iets voor de medische wetenschap betekent vanwege kritiek op het Covid gebeuren er gewoon uit. In het filmpje dat ik wilde plaatsen legt die normaal uit wat er domweg niet klopt.

Jos.

Fasteddie2

Bericht door Fasteddie2 » 08 feb 2022, 06:43

Zo, ze hebben eindelijk de persoon gevonden die al dagen lang loopt te toeteren :mrgreen:

De agenten hadden eigenlijk een grote langharige enge man verwacht, maar het bleek toch wat anders te zitten....dit mocht echter de ingezette actie niet tegenhouden :df:

It's an offence to beep your horn !!!....

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 08 feb 2022, 08:27

Voorafgaand, wat hier al eerder werd geopperd:

Fasteddie2

Bericht door Fasteddie2 » 08 feb 2022, 09:22

Nu weet je ook wel een beetje waarom die "formatie" zo lang geduurd heeft.....zal wel een compromis geweest zijn iets in de trant van "...hoe drukken we dit en dit en zus en zo erdoor heen (en lopen we in europees verband ook mooi in de pas)..."...

Als vanuit Europa (von der Leyen, destijds dacht ik) de oproep kan komen dat er een "Avondklok" ingesteld moet worden, en dat die dan ook klakkeloos in NL wordt ingevoerd, weet je eigenlijk al welk mechanisme er te pas en onpas uit de (europese-)kast gehaald gaan worden....nog even los van de Partijen die daarmee akkoord gegaan zijn.

Ben het wat dat betreft wel met Schwabie eens: "...we have to prepare for a more angrier world..."
Het beroep "Politicus" heeft zich in de laatste 2 jaren wel als een heeeel aparte "profession" geopenbaard...voorheen was het nog de ver van je bed show, nu staan "ze" (of bepaalde handlangers) al bijna continue in je voortuin.... :mrgreen:
Tendens: toenemend.

Fasteddie2

Bericht door Fasteddie2 » 08 feb 2022, 09:29

Maurice heeft ook wat kritiek op de verslaglegging:

https://www.maurice.nl/2022/02/08/journ ... oronatijd/

Crookie

Bericht door Crookie » 08 feb 2022, 09:38

jos_br schreef: 07 feb 2022, 23:09
Crookie schreef: 07 feb 2022, 22:54 Aaaand it’s gone
Waarheid is hard.....

Waarschuwing Youtube.jpg

Jos.
Evt uploaden bij een ander platform?

Crookie

Bericht door Crookie » 08 feb 2022, 09:46

Fasteddie2 schreef: 08 feb 2022, 09:22 Nu weet je ook wel een beetje waarom die "formatie" zo lang geduurd heeft.....zal wel een compromis geweest zijn iets in de trant van "...hoe drukken we dit en dit en zus en zo erdoor heen (en lopen we in europees verband ook mooi in de pas)..."...

Als vanuit Europa (von der Leyen, destijds dacht ik) de oproep kan komen dat er een "Avondklok" ingesteld moet worden, en dat die dan ook klakkeloos in NL wordt ingevoerd, weet je eigenlijk al welk mechanisme er te pas en onpas uit de (europese-)kast gehaald gaan worden....nog even los van de Partijen die daarmee akkoord gegaan zijn.
De paar die geïnitieerd zijn door de globalisering clubs voeren 1:1 het riedeltje uit, met een plaatselijk karakter. Wir schaffen das.

Premier Boris met z’n greet reset broche op zijn jasje. Bild bek better galmt het bij de westerlijke leiders (en prince Charles) met 1 dezelfde boodschap.

Fasteddie2

Bericht door Fasteddie2 » 08 feb 2022, 13:04

Popcorn er maar bij pakken:

"...getting inocculated against unemployment...", tsja, das ook een manier om er tegenaan te kijken...

CTB op de werkvloer....anybody ?

MarkS

Bericht door MarkS » 08 feb 2022, 15:42

Alle handtekeningen Onverdeeld Open-petitie ongeldig verklaard door ontbreken coronatoegangsbewijzen

Pech voor de initiatiefnemers achter de coalitie Onverdeeld Open. De ruim 600.000 handtekeningen van hun petitie zijn zojuist allemaal ongeldig verklaard door het ontbreken van coronatoegangsbewijzen bij de tekenaars.

“Ik had het ze al eerder willen vertellen, maar het was weekend”, zegt een woordvoerder van petities.nl. “En in de nieuwe regels staat heel duidelijk dat iedere handtekening pas geldig is na het tonen van een coronatoegangsbewijs. Wij willen ook dolgraag dat het zonder kan, maar het is op dit moment echt nog niet mogelijk om mensen een petitie in te laten vullen zonder QR-code. Dan weten we ook beter met wie we te maken hebben. Dus helaas pindakaas, alles moet opnieuw.”

Tristan

Bericht door Tristan » 08 feb 2022, 15:47

Bron: de Speld? :tooth:

Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Bericht door Bram » 08 feb 2022, 16:02

:roflol:

MarkS

Bericht door MarkS » 08 feb 2022, 17:08

Tristan schreef: 08 feb 2022, 15:47 Bron: de Speld? :tooth:
Bingo ;-)

WJ

Bericht door WJ » 08 feb 2022, 17:09

Zo'n "freedom convoy" zou maar bij je in de straat staan al die dagen....dan word het toch vanzelf wel oorlog?
Wat een downiepatrol...

tomgtr

Bericht door tomgtr » 08 feb 2022, 18:56

Fasteddie2 schreef: 08 feb 2022, 06:43 Zo, ze hebben eindelijk de persoon gevonden die al dagen lang loopt te toeteren :mrgreen:

De agenten hadden eigenlijk een grote langharige enge man verwacht, maar het bleek toch wat anders te zitten....dit mocht echter de ingezette actie niet tegenhouden :df:

It's an offence to beep your horn !!!....

Het zijn aparte tijden waar een provocerende pisvlek door een nogal luide minderheid als een held gezien wordt.

Bram

Bericht door Bram » 08 feb 2022, 19:02

Dat is hier toch niet anders?

tomgtr

Bericht door tomgtr » 08 feb 2022, 19:04

Daar doelde ik op. My bad (om een beetje in stijl mijn post te eindigen).

Bram

Bericht door Bram » 08 feb 2022, 19:06

Oh :mrgreen:

JP

Bericht door JP » 08 feb 2022, 20:00

Vanmorgen na 2 dagen snotteren, klagen, kreunen en steunen, ben ik maar keyless in mijn trouwe Duitse vriend gestapt, die onbetrouwbare TSi gestart en de DSG met natte platen in de versnelling gezet. Missie van vandaag is Geleen.... Nu is Geleen wel bekend van, ja van wat eigenlijk? De rand van pretpark Chemelot? , de ooit grootste kermis van limburg? , toch wel betaalbare woningen ?
Aangekomen bij de afrit, toog ik richting het industrieterrein. Daar ligt een oude werkgever van me, maar ik ga een straat verder. Ah....Alfa Coumans....daar parkeer ik mijn germaanse bolide met de neus tegen een glaspaleis, het schitterende uitzicht op de showroom vol met italiaanse hoog-kwaliteits-producten, zoals de Guila, een enkele Guilletta en wat Stelvio's. Zou het dan echt zo zijn dat er 2 verstokte DF-non-alfamannetjes in dezelfde week gaan windowshoppen bij een itak-dealer? Helaas had ik de portemonnee niet mee, maar vooral belangrijker moest ik aan de overkant zijn. Voor de locals wel bekend als de oude showroom van Hoefnagels....en waar voorheen de dikste Lambo's en LaFerrari's stonden te pronken in het neplicht, sta je nu met 40 andere wappies in de rij voor een swappie. Ik had me nog zo voorgenomen niet te gaan testen, want dan MOET je 7 dagen in qwuarantine. Dat gesnotter van mij, onder koorts, dat had ook in 2-3 dagen voorbij kunnen zijn. Doch doordat mijn directe collega ook positief was na elke dag 3 zelftests, had ik maar de lieve schoenen aangetrokken om mezelf naar die corona-slachtbank te slepen. Paar jonge sneuzels die met een stok in diverse lichaamsopeningen gaan lopen porren.....ik ben Marco Overmars niet ? "dag meneer, hebt u eerder getest ?" Nee. "nou dan leggen we het even uit" "3 secondes hier....3 secondes daar....klaar" Na wat eerst kokhalsbewegingen, waardoor ik net dat broodje Kebab weer voelde terugkruipen, gaan we even de hersenen wakker kloppen..... 4 cm in je neus, voelde als een halve meter.....ik moest meteen aan een Italiaans automerk denken want de tranen sprongen in mijn ogen. "zo dat was het, viel toch mee" zegt sneuzel 1....."ja" antwoord ik; "echt gezellig, zouden we vaker moeten doen" was mijn scherpe reactie waarna plots de stoel omdraaide van Ali 2.

Vol verwachting klopt je hart, en nog spannender dan de uitslag van mijn zwemdiploma, zit je thuis wat af te wachten. Het zal toch niet......
Ik heb me echt al 2 jaar van alle sociale contacten afgehouden, ben voor mijn gevoel al 8x gevaccineerd en bij elke booster-aankondiging, stond ik vooraan met mijn goddelijke ontblote bovenlichaam. Alles voor niks.....je bent positief. dat gelooft niemand, want ik heb altijd op alles wat te zeiken.....nee, je uitslag is positief. Damn, nu stort mijn wereld in.....7 dagen niet werken, nergens naar auto's mogen kijken, geen boodschappen doen en geen bedgeworstel met de vriendin.....ik ben helemaal verslagen :(

Plaats reactie