De afwikkeling komt wel goed, daar is het een leaseauto voor. Maar vervelend is het altijd, zeker als je in het buitenland EN op de peage staat

Complimenten voor Alphabet (Of Alliance Assitance als dat de alarmcentrale is) voor de ondersteuning. NL kon nergens een auto vinden dus uiteindelijk heeft de Franse afdeling een huurauto + taxi gerekend, hoefde niks te betalen/voor te schieten/tekenen, alles op rekening. Minder blij met de huidige Alpharent MINI, maar dat is smaakFabian schreef: 09 mei 2019, 12:05 Ah, de Audi is van ons zie ik, bij ons opgehaald
De afwikkeling komt wel goed, daar is het een leaseauto voor. Maar vervelend is het altijd, zeker als je in het buitenland EN op de peage staat![]()
Dat komt omdat de stukken peage in handen zijn van een enkel bedrijf. Daar mag niemand anders komen bergen.JdBn schreef: 09 mei 2019, 10:28 Beetje jammer wel als je al zo snel stil komt te staan met een splinternieuwe auto... Dat van de hulp op de Peage heb ik ook al eens meegemaakt toen bij mijn eerste Alfa de EGR eraf knalde en ik geen turbodruk meer had: ANWB kon niets voor me doen zolang ik nog op de Peage zat. Dus met 80km/u naar de eerste afslag gereden en 10m na de slagboom de ANWB maar weer gebeld![]()
Exact wat ik ook dacht met het lezen van updateGijzert schreef: 10 mei 2021, 19:24 Kan niet anders dan een polo gti.
Tenzij je een golf als kleiner ziet dan de a3
De A3 gaat richting de 150k km's, dus had nog wel wat uitloop maar mocht geen jaar meer verlengen. Moet ook wel zeggen dat ik wel toe was aan een automaat, nu vallen de files wel mee, maar verwacht toch wel dat dit weer gaat komen in zekere mate tzt. Verder was en is de A3 erg fijn!KoenM schreef: 10 mei 2021, 17:31 Was het geen optie om de A3 te verlengen of zat je aan de kilometers?
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bjeffindividual, Erminio, erwin20vt, Fabian, SlowCo en 11 gasten