Nee aids is helemaal niet belangrijk man. Vooral gegevens uitwisselen, want stel dat je toch Corona zou oplopen.
Condooms hoor ik jullie al denken. Die blijven liggen waar ze horen: fijn op het nachtkastje... YOLO!
Ik moest twee weken terug in Den Haag testen. Het was niet 'druk' eerder heel efficient ingedeeld. Totaal 4 of 5 kamers waar ze iedereen testen, stond binnen 2 minuten weer buiten. En bleef een aanloop komen van mensen.JP schreef: 01 feb 2022, 04:10 Nou, die van mij, volledig anti-vax, loopt nu te Kruitvat zelftesten en ja wel hoor (gniffel gniffel)…..posiwief ! Nu moet ze bij de GGD een afspraak maken om een officiële te doen. Nu, met 100000 besmettingen per dag, al is 50% positief, dat krijg je bij de GGD toch niet geregeld? Daarbij zijn de teststraten weer angstvallig leeg. Het zou toch niet zo zijn dat die besmettingcijfers ergens uit een vinger zijn gezogen![]()
Triester dan triest.MarkS schreef: 01 feb 2022, 19:13 #Stopwillemengel
Viruswaarheid heeft zich op Twitter de woede van menig Nederlander op de hals gehaald. Onder een tweet van politie Basisteam Weerijs over twee omgekomen Duitse agenten, schrijft de groep onder leiding van Willem Engel: "Jarenlang burgers kleineren en treiteren kan consequenties hebben."
Ik zit me de hele tijd te bedenken hoe je de link tussen het doodschieten van agenten en het "Jarenlang burgers kleineren en treiteren kan consequenties hebben" legt??MarkS schreef: 01 feb 2022, 19:13 #Stopwillemengel
Viruswaarheid heeft zich op Twitter de woede van menig Nederlander op de hals gehaald. Onder een tweet van politie Basisteam Weerijs over twee omgekomen Duitse agenten, schrijft de groep onder leiding van Willem Engel: "Jarenlang burgers kleineren en treiteren kan consequenties hebben."
Dat mensen vreemde dingen kunnen bedenken wordt meer duidelijk als je onderstaande reportage ziet.jos_br schreef: 01 feb 2022, 22:23 Ik zit me de hele tijd te bedenken hoe je de link tussen het doodschieten van agenten en het "Jarenlang burgers kleineren en treiteren kan consequenties hebben" legt??
Onvoorstelbaar dit....Elise schreef: 01 feb 2022, 23:17Dat mensen vreemde dingen kunnen bedenken wordt meer duidelijk als je onderstaande reportage ziet.jos_br schreef: 01 feb 2022, 22:23 Ik zit me de hele tijd te bedenken hoe je de link tussen het doodschieten van agenten en het "Jarenlang burgers kleineren en treiteren kan consequenties hebben" legt??
https://nos.nl/nieuwsuur/artikel/241487 ... -nederland
Overigens zou het mij niets verbazen als het voor Willem Engnek en Jeroen Pols gewoon een ordinair verdienmodel is.
Wellicht even het artikel lezen en niet alleen de kop. Ik heb een grondige hekel aan FH en GL in algemeen (niet zo erg als Robin maar goed). En het is weer een geweldige zepert, echter heeft het niks met feestje vieren te maken. Het gezegde luidt trouwens "do as I say". Als je nou toch engels probeert te praten....Fasteddie2 schreef: 02 feb 2022, 09:02 https://www.telegraaf.nl/nieuws/2045369 ... m-feestrel
Ook in NL wordt er wel eens een "Borisje" gedaan.
Do what we tell you, not what we do.![]()
...zuchttomgtr schreef: 02 feb 2022, 09:11Wellicht even het artikel lezen en niet alleen de kop. Ik heb een grondige hekel aan FH en GL in algemeen (niet zo erg als Robin maar goed). En het is weer een geweldige zepert, echter heeft het niks met feestje vieren te maken. Het gezegde luidt trouwens "do as I say". Als je nou toch engels probeert te praten....Fasteddie2 schreef: 02 feb 2022, 09:02 https://www.telegraaf.nl/nieuws/2045369 ... m-feestrel
Ook in NL wordt er wel eens een "Borisje" gedaan.
Do what we tell you, not what we do.![]()
Precies, usefull idiots.MParallel schreef: 02 feb 2022, 10:32 Mooi geschreven Robin. Engel er el. komt Den Haag alleen maar goed uit, het leidt lekker af van de werkelijkheid problemen.
Alleen jammer dat die lui dst zelf niet inzien, want zijn teveel bezig met aandachthoeren.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot], Gert-jan, Joost H., kennethr, Peter-Paul, WJ en 14 gasten