Martijn M schreef: 27 jan 2022, 11:12 Ik denk dat je dan harder gaat, als je de kofferbak opent en ze naar buiten richt.
Ik gok erop, met een uitdovende pandemie en jeugd die al twee jaar ernstig tekort komen, dat dit m'n beste jaar ooit wordt.JP schreef: 27 jan 2022, 11:57 Goed bezig Bram. Maar te hopen dat je alles snel uitverhuurd hebt de rest van het jaar![]()
Effe de GGD sluiten. Komt goed!mark123 schreef: 28 jan 2022, 21:41 Er volgt zo'n grote inhaalslag als straks de pandemie is aangepast naar een endemie oid. De maatschappij kan echt niet nog een jaar op slot. Met al die uitgestelde kaarten en nog in te halen evenementen is de kalender deze zomer echt wel vol. Zelf vorig jaar februari begonnen als zzp'er in de eventbranche (midden in de lockdown) en zit al tot sept van dit jaar vol. De productiejongens en dames hebben nu nog niet veel om handen maar dat gaat vanaf april echt wel veranderen en dan komen we er achter dat we ineens overal handjes tekort komen.
spannend! ik zit in hetzelfde schuitje, na 14 jaar m’n (parttime) vaste baan opgezegd om me volledig op m’n eigen bedrijf te kunnen focussen. heb er vooral veel zin in merk ikBram schreef: 09 jan 2023, 21:39 Nog een week of zes en dan is het zover, ontslag bij school is ingediend en dan ga ik verder met alleen maar de zaak. En je vrouw/gezin, en je collega’s/studenten en je klanten tevreden houden, dat gaat niet. Dus de knoop doorgehakt.
Spannend![]()
Dit klopte trouwens, afgelopen jaar was veruit m'n beste jaar ooitBram schreef: 27 jan 2022, 21:51Ik gok erop, met een uitdovende pandemie en jeugd die al twee jaar ernstig tekort komen, dat dit m'n beste jaar ooit wordt.JP schreef: 27 jan 2022, 11:57 Goed bezig Bram. Maar te hopen dat je alles snel uitverhuurd hebt de rest van het jaar![]()
Zo niet, dan heb ik in ieder geval genoeg spullen om zelf een leuk feestje te geven![]()
Thanx! Wie gaat er dan in die ballenbak?Eeuwe schreef: 09 jan 2023, 21:43 Succes topper, gaat je lukken! En anders organiseren we een keer een DF-benefiet BBQ met een bij jou gehuurde ballenbak en springkussen![]()
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Martijn_bmw, PetervdH, Semrush [Bot], Wimo, WJ en 12 gasten