Ik zou ook zeggen, als er 5W30 in zit, bijvullen met 5W30 maar het schijnt dat een Moderna booster het goed doet op 2x pFizer.... ZEGT men.Robin schreef: 25 jan 2022, 13:17 Toen ik die prik kreeg zei de prikdame: U boft, u had al twee keer Pfizer en nu een Pfizer booster. Normaal krijgen mensen hier Moderna boosters blabla.
Corona in Nederland.....
- Knot
Re: Corona in Nederland.....
- tomgtr
Hoezo provoceer ik? Ik ben het niet met je eens soms. Wat is er provocerend in mijn bericht? Ik heb zeker ook mijn twijfels bij het door blijven vaccineren en testen, QR codes. Maar heb ook wel weer enig begrip dat als de cijfers in ziekenhuis omhoog spuiten de overheid in een knee jerk reactie maatregelen neemt en die overdreven zijn. Maar in begin waren ze niet streng genoeg. Het is nooit goed. Er is veel fout gegaan.PimV schreef: 25 jan 2022, 13:04Jij kent me nogal goed he.tomgtr schreef: 25 jan 2022, 12:02Elke afwijzing van bron of inhoud puur op basis dat de bron of inhoud overduidelijk incorrect of dubieus is vind je onacceptabel??
Dus elke bron of elk verhaal moet men serieus op ingaan? Ik moet ook serieus de discussie aangaan en kijken welke standpunten van de flat earth society het overwegen waard zijn?
Dat is je punt helemaal niet. Je vind het niet leuk als nogal onzinnige berichten die jouw visie staven afgeschoten worden. Hoe anoniem, aantoonbaar statistich onzinnig ze ook zijn of via voor mij onbetroubare kanalen de wereld ingeslingerd worden. Ze moeten in jouw ogen serieus overwogen worden. Maar hoe serieus neem jij berichten van overheid? Welk deel van het beleid de afgelopen 2 jaar was je het wel mee eens?
Ik was het in 2020 nog wel eens met het beleid. Je weet niets en je hebt amper medicijnen of vaccinaties. Ga het maar fixen dan...
En nog steeds houd ik me aan de basismaatregelen, omdat ik denk dat goede mondkapjes, afstand houden en ventilatie ongeveer de enige echt effectieve maatregelen tegen verspreiding zijn.
Maar waar ik wel moeite mee heb is de tunnelvisie op vaccinaties en QR codes terwijl al lang en breed duidelijk is dat dit ons niet uit de pandemie ging helpen. En het aanwakkeren van de polarisatie in de samenleving.
En ik heb er ook moeite mee dat we nog steeds niks doen aan onze algehele gezondheid, zoals het promoten van sport en gezonder eten, de gezondheidzorg nog steeds niet op orde hebben of aanstalten daartoe maken, nog steeds geen plan voor ventilatie hebben.
Ik ben altijd constructief kritisch geweest, maar de laatste tijd is er geen enkele logica meer aan het beleid vast te knopen.
Dus je kan provoceren wat je wilt, maar ik hoop oprecht dat jij en je naasten - hoeveel spuiten iedereen ook gezet heeft - net zoveel vrijheid en gezondheid hebt als ikzelf en ieder ander. Onvoorwaardelijk.
Kritisch ernaar kijken mag altijd en een tegengeluid lijkt me hard nodig. maar dan wel een gedegen tegengeluid. Als een tegengeuid doorspekt is met vage berichten, of uit gaan van slechte bedoelingen van de overheid en vol zitten met opruiende berichten verwijzend naar de vaagste complot theorien, gaan ze verloren.
Zoals al eerder door me gezegd neem ik je berichten vaak serieus maar maak je dat zelf soms moeilijk door bijvoorbeeld vandaag mensen aan te vallen dat ze niet serieus kijken naar de inhoud van een totaal belachelijk bericht.
En wat ik dan stemmingmakende berichten vind? Er zijn er een paar gepost vadaag door dezelfde persoon. Draagt niks bij. Zal het vast goed doen in bepaalde FB groepjes maar ik ben gestopt zelfs de berichten te lezen.
- tomgtr
Ik ook pfizer op pfizer. Zelfde bouwjaar als Robin geloof ik. All animals are equal but ....Knot schreef: 25 jan 2022, 13:21Ik zou ook zeggen, als er 5W30 in zit, bijvullen met 5W30 maar het schijnt dat een Moderna booster het goed doet op 2x pFizer.... ZEGT men.Robin schreef: 25 jan 2022, 13:17 Toen ik die prik kreeg zei de prikdame: U boft, u had al twee keer Pfizer en nu een Pfizer booster. Normaal krijgen mensen hier Moderna boosters blabla.
- Fasteddie2
Absurd: Der Bundestag hatte am 13. Januar selbst beschlossen, die Entscheidung über den Genesenenstatus dem Robert Koch-Institut (RKI) zu überlassen. Noch am Tag darauf nutze das RKI seine Vollmacht aus und verkürzte die Gültigkeit von sechs auf drei Monate. Ministerpräsidenten wurden überrascht, Millionen Bürger kalt erwischt. Denn der Genesenenstatus kann darüber entscheiden, ob Menschen noch ins Restaurant gehen oder ohne Corona-Test Bus und Bahn fahren können.
...en wij volgen op de voet onze duitse buren

- tomgtr
En jij quote unquote al je berichten van je FB groepjes door op DF? Begint een beetje een monoloog te worden die Robin aan het bier voorbij streeft...Fasteddie2 schreef: 25 jan 2022, 13:23 Absurd: Der Bundestag hatte am 13. Januar selbst beschlossen, die Entscheidung über den Genesenenstatus dem Robert Koch-Institut (RKI) zu überlassen. Noch am Tag darauf nutze das RKI seine Vollmacht aus und verkürzte die Gültigkeit von sechs auf drei Monate. Ministerpräsidenten wurden überrascht, Millionen Bürger kalt erwischt. Denn der Genesenenstatus kann darüber entscheiden, ob Menschen noch ins Restaurant gehen oder ohne Corona-Test Bus und Bahn fahren können.
![]()
- frankie
Heb je daar bronnen of onderzoek van? Natuurlijke immuniteit is natuurlijk méér dan alleen antistoffen.Philipoo schreef: 25 jan 2022, 13:15Even gemist, dag na de geboorte van onze zoon. Daarvoor was het altijd al 6 maanden!PimV schreef: 25 jan 2022, 13:12In NL is het november 2021 verlengd naar 12 maanden.
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... and-reizen
Overigens is natuurlijke immuniteit bij corona echt een joke, aantal antistoffen na besmetting is meestal nog geen 10% van het aantal antistoffen na vaccinatie en ook dát werkt niet tegen besmetting
- Fasteddie2
Huh ? Heb geen eens Gezichtsboek.tomgtr schreef: 25 jan 2022, 13:25En jij quote unquote al je berichten van je FB groepjes door op DF? Begint een beetje een monoloog te worden die Robin aan het bier voorbij streeft...Fasteddie2 schreef: 25 jan 2022, 13:23 Absurd: Der Bundestag hatte am 13. Januar selbst beschlossen, die Entscheidung über den Genesenenstatus dem Robert Koch-Institut (RKI) zu überlassen. Noch am Tag darauf nutze das RKI seine Vollmacht aus und verkürzte die Gültigkeit von sechs auf drei Monate. Ministerpräsidenten wurden überrascht, Millionen Bürger kalt erwischt. Denn der Genesenenstatus kann darüber entscheiden, ob Menschen noch ins Restaurant gehen oder ohne Corona-Test Bus und Bahn fahren können.
![]()
Wat is jouw probleem nou weer ? Ik neem aan dat je kan zien dat deze tekst van Bild.de komt ?
- Philipoo
Die andere monoloog was dan wel weer hilarisch om te lezen!tomgtr schreef: 25 jan 2022, 13:25En jij quote unquote al je berichten van je FB groepjes door op DF? Begint een beetje een monoloog te worden die Robin aan het bier voorbij streeft...Fasteddie2 schreef: 25 jan 2022, 13:23 Absurd: Der Bundestag hatte am 13. Januar selbst beschlossen, die Entscheidung über den Genesenenstatus dem Robert Koch-Institut (RKI) zu überlassen. Noch am Tag darauf nutze das RKI seine Vollmacht aus und verkürzte die Gültigkeit von sechs auf drei Monate. Ministerpräsidenten wurden überrascht, Millionen Bürger kalt erwischt. Denn der Genesenenstatus kann darüber entscheiden, ob Menschen noch ins Restaurant gehen oder ohne Corona-Test Bus und Bahn fahren können.
![]()
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Ik kreeg er ook een Pfizer sticker voor op m'n voorhoofd bij:)))))tomgtr schreef: 25 jan 2022, 13:23Ik ook pfizer op pfizer. Zelfde bouwjaar als Robin geloof ik. All animals are equal but ....Knot schreef: 25 jan 2022, 13:21Ik zou ook zeggen, als er 5W30 in zit, bijvullen met 5W30 maar het schijnt dat een Moderna booster het goed doet op 2x pFizer.... ZEGT men.Robin schreef: 25 jan 2022, 13:17 Toen ik die prik kreeg zei de prikdame: U boft, u had al twee keer Pfizer en nu een Pfizer booster. Normaal krijgen mensen hier Moderna boosters blabla.
- tomgtr
je overlaadt ons met zo veel berichten die steeds lastiger te volgen zijn. Your point : de overheid is onbetrouwbaar en het gaat steeds verder. Maar om nou elke paar minuten daar een bericht over te sturen maakt het wat onleesbaar en schreeuwerig. Of gewoon niet meer te volgen.Fasteddie2 schreef: 25 jan 2022, 13:28Huh ? Heb geen eens Gezichtsboek.tomgtr schreef: 25 jan 2022, 13:25En jij quote unquote al je berichten van je FB groepjes door op DF? Begint een beetje een monoloog te worden die Robin aan het bier voorbij streeft...Fasteddie2 schreef: 25 jan 2022, 13:23 Absurd: Der Bundestag hatte am 13. Januar selbst beschlossen, die Entscheidung über den Genesenenstatus dem Robert Koch-Institut (RKI) zu überlassen. Noch am Tag darauf nutze das RKI seine Vollmacht aus und verkürzte die Gültigkeit von sechs auf drei Monate. Ministerpräsidenten wurden überrascht, Millionen Bürger kalt erwischt. Denn der Genesenenstatus kann darüber entscheiden, ob Menschen noch ins Restaurant gehen oder ohne Corona-Test Bus und Bahn fahren können.
![]()
Wat is jouw probleem nou weer ? Ik neem aan dat je kan zien dat deze tekst van Bild.de komt ?
- tomgtr
Dat zeker, ik kwam niet meer bij. Als het in de kroeg was geweest had ik er graag naast gezeten.Philipoo schreef: 25 jan 2022, 13:31Die andere monoloog was dan wel weer hilarisch om te lezen!tomgtr schreef: 25 jan 2022, 13:25En jij quote unquote al je berichten van je FB groepjes door op DF? Begint een beetje een monoloog te worden die Robin aan het bier voorbij streeft...Fasteddie2 schreef: 25 jan 2022, 13:23 Absurd: Der Bundestag hatte am 13. Januar selbst beschlossen, die Entscheidung über den Genesenenstatus dem Robert Koch-Institut (RKI) zu überlassen. Noch am Tag darauf nutze das RKI seine Vollmacht aus und verkürzte die Gültigkeit von sechs auf drei Monate. Ministerpräsidenten wurden überrascht, Millionen Bürger kalt erwischt. Denn der Genesenenstatus kann darüber entscheiden, ob Menschen noch ins Restaurant gehen oder ohne Corona-Test Bus und Bahn fahren können.
![]()
- Fasteddie2
"....je berichten van je FB groepjes..."
en dan vervolgens denken dat je met "Your Point" wél de juiste samenvatting geeft van hoe ik denk.
en dan vervolgens denken dat je met "Your Point" wél de juiste samenvatting geeft van hoe ik denk.
- JP
Alcohol ontsmet toch ?Robin schreef: 25 jan 2022, 12:54 Ik heb 'm een week nergens last van. Maar ik ben 'nooit' ziek. Ook geen griep/verkoudheid amper etc.
MdV voor géén goud.

-
Ibnderdaad, maar: Met alcohol is nog nooit een probleem opgelost, maar met een glas melk ook niet(vrij vertaald uit 't Engels)
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Die mag er nu wel weer af hoorRobin schreef: 25 jan 2022, 13:31Ik kreeg er ook een Pfizer sticker voor op m'n voorhoofd bij:)))))tomgtr schreef: 25 jan 2022, 13:23Ik ook pfizer op pfizer. Zelfde bouwjaar als Robin geloof ik. All animals are equal but ....Knot schreef: 25 jan 2022, 13:21
Ik zou ook zeggen, als er 5W30 in zit, bijvullen met 5W30 maar het schijnt dat een Moderna booster het goed doet op 2x pFizer.... ZEGT men.

-
Nee nog even tot februari. Dan haal ik 'n Tiffany Rolex van dat sponsorgeld:)
-
OnlineBram
Prima deal 

- JP
Sommige waren er al vroeg bij, met sponsorgeld binnenhalen...

- Enrico
Maar wel met Aguardiente!Robin schreef: 25 jan 2022, 14:21 Ibnderdaad, maar: Met alcohol is nog nooit een probleem opgelost, maar met een glas melk ook niet(vrij vertaald uit 't Engels)
- Enrico
@ PimV
You can’t make the blind see.
4 pagina’s lang reacties en nog twijfel ik of jou punt begrepen is.
That’s life @ DF forum.
You can’t make the blind see.
4 pagina’s lang reacties en nog twijfel ik of jou punt begrepen is.
That’s life @ DF forum.
-
Aguardiente = alcohol:)
Paar keer gedronken, anijsachtig niet mijn wereld, maar in Colombia veel aanwezig:)
Paar keer gedronken, anijsachtig niet mijn wereld, maar in Colombia veel aanwezig:)
-
OnlineBram
In Colombia schijnen ze wel meer lekkere dingen te hebben 

-
OnlineOpa
- Auto: Ford Fiesta ST
Soort Ouzo, of Pastis?
-