Parkeer je auto altijd van je af!

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
Panda de Beer

Parkeer je auto altijd van je af!

Bericht door Panda de Beer » 20 apr 2006, 07:28

Zucht 8)

Feng shui geeft doorgaans adviezen over hoe men zijn of haar huis moet inrichten, dit om positieve energie optimaal te kunnen laten stromen en om negatieve energie buiten de deur te houden. Maar adviseurs in deze Chinese leer kunnen best wat meer handel gebruiken, althans dat vinden ze zelf, dus zij hebben zich nu ook over het verschijnsel ‘auto’ gebogen. En wat blijkt: een Porsche Boxster kan het beste worden gekocht door vrouwelijke architecten die vrijgezel zijn (volgens mij een inkoppertje, al is het alleen maar dat je zo’n nep-Porsche moeilijk aan vaders met kroostrijke gezinnen kan adviseren). Beste keus volgens de Consumentenbond, pardon, Feng Shui is de VOLKSWAGEN Passat. Daar zijn ‘yin’ en ‘yan’ namelijk optimaal in balans. Oh ja, voor elke auto geldt: nooit met de voorkant richting uw huis of kantoor parkeren. Volgens de Feng Shui leer zijn auto’s namelijk een soort roofdieren en kunnen zij, indien verkeerd geparkeerd, een bedreiging vormen voor de eigenaar. Dus: u wist sinds de cursus ‘Creatief met kurk’ al dat u dit veelzijdige hobbymateriaal altijd van u af moet snijden. En nu weet u voortaan ook dat u uw auto altijd van u af moet parkeren.

http://www.autointernationaal.nl/artike ... d=1317&n=0

Lionheart

Bericht door Lionheart » 20 apr 2006, 07:52

---
Laatst gewijzigd door Lionheart op 10 mei 2006, 01:11, 1 keer totaal gewijzigd.

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 20 apr 2006, 09:47

Toch zit er vaak een kern van waarheid in.

Feng Shui pas ik zelf al ruim 10 jaar toe met de opstelling van slaapkamer bijvoorbeeld en het werkt heel goed.

Het moderne Feng Shui wordt commercieel flink uitgebuit, maar het is niet eens een vaag, bijgelovig of paranormaal iets, maar zelfs een echte wetenschap. En die stromingen zijn er gewoon, en kun je sturen, alleen zijn wij daar in de westerse wereld te nuchter voor om er iets van te snappen, denk ik.

En je auto zo parkeren dat je meteen met de neus in de rijrichting staat, dat is al jaren de beste manier om te parkeren ivm zicht, eenvoudige handelingen etc.. Dat is gewoon een feit.

Bruno

Bericht door Bruno » 25 apr 2006, 09:24

Ik wist wel dat het een goddelijke ingeving was om die passat te kopen ... haha.

- spreek met zwaar NL-US accent-
"Ja, Jeff, Ik voel me veel energieker en fitter sinds ik de verandering doorgemaakt heb. Het is alsof ik nu een tweede batterij heb waarop ik de hele dag verder kan"
"Cindy, en wat heeft deze verandering nu teweeg gebracht, enig idee? Was het de fitnesstrainer met vlindervleugels, de mixer met geintegreerde afwasmachine of de 126-delige set met Tandbleekproducten?"
"Jeff, je gaat het niet geloven"
"Neen, Cindy, in het script staat inderdaad dat ik ongeloof moet uitstralen"
"Het was een auto, Jeff"
"Een auto, Cindy (straalt ongeloof uit)"
"Ja, Jeff, het gebeurde alsvolgt..."

Verder blijf ik in het midden over dat FS gedoe.

Panda de Beer

Bericht door Panda de Beer » 25 apr 2006, 11:43

Feng Shui Tip of The Day!!

"Decorate your nien yen sector with heart shapes to encourage romance into your life."

Hmmm. Ik kan wel raden waar je nien yen sector zit 8)

Plaats reactie