Nederland gaat naar de haaien
-
Re: Nederland gaat naar de haaien
Bloedzuigertje Tim Hofman zal hoge kijkcijfers halen met zijn Boos uitzending, daar zal John de Mol jaloers op zijn 

-
- Auto: Fun Damn Mentally
Waar rook is is vuur.
Al die woke en cancel schijnheiligen daar aanpakken. Chaos creeren.
Al die woke en cancel schijnheiligen daar aanpakken. Chaos creeren.
- Enrico
Zal Ali zijn Knuffel Marokkaan status kwijtraken?
Anouk heeft ontslag genomen.
Waylon lijkt safe te zijn
Marco ook betrokken
Rietberger is de lul in alle opzichten… had ik noooooit verwacht!! De Pianist….
Wat ga ik vrijdag avond nu kijken?
Nederland is echt fu&kedup. Ook vaker schietpartijen en doodstekingen mensen die van bruggen afspringen… Durf geen nieuws meer te lezen.
Anouk heeft ontslag genomen.
Waylon lijkt safe te zijn
Marco ook betrokken
Rietberger is de lul in alle opzichten… had ik noooooit verwacht!! De Pianist….
Wat ga ik vrijdag avond nu kijken?
Nederland is echt fu&kedup. Ook vaker schietpartijen en doodstekingen mensen die van bruggen afspringen… Durf geen nieuws meer te lezen.
- JP
“Help, mijn man zit de hele dag op DF”Wat ga ik vrijdag avond nu kijken?
- jos_br
JP schreef: 17 jan 2022, 19:11“Help, mijn man zit de hele dag op DF”Wat ga ik vrijdag avond nu kijken?

Jos.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Waarom zou de familie De Mol hierdoor ‘vallen’?Martijn M schreef: 17 jan 2022, 16:07 Normaal nooit bezig met showbizz, maar gaan we de val van de familie De Mol meemaken?
-
OnlineMartijn_bmw
Nouja als blijkt dat de familie de misstanden al kende van die bandleider (man van Linda en paar jaar terug kennelijk een huwelijk pauze gehad vanwege dit verhaal) en vervolgens is alles in de doofpot gedaan en is men verder gegaan met programma en zelfde crew kan ik mij voorstellen dat hun imago er niet beter van wordt in de tv wereld

- Arthur
Hmm, snap je wel maar zie dat niet gebeuren. Het is een idee van John de Mol, maar of ie zich met de uitvoering bezig houdt? En wat Linda de Mol betreft, ze heeft meteen de relatie verbroken en die Rietbergen zal z’n uitspattingen vast niet verder gedeeld hebben thuis.
Mss loopt hun imago een knauwtje op, maar verder zijn ze te invloedrijk in tv-land, denk ik. Mss juist wel dat ze dáárom niet vallen. Lijkt me wel dat het geen fris clubje is, die familie.
Mss loopt hun imago een knauwtje op, maar verder zijn ze te invloedrijk in tv-land, denk ik. Mss juist wel dat ze dáárom niet vallen. Lijkt me wel dat het geen fris clubje is, die familie.
- Enrico
-
- Auto: Dikke Bmw
Mij rest eerder de vraag waarom die Jeroen met een 20+ jaar oudere vrouw is getrouwd. Misschien verklaart dat die geilneeverij op de werkvloer.
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Eeeh, die twee schelen nog geen zeven jaar hoor...
- JP
Bij Beau beginnen die oud-zangeresjes nu toch aardig uit de school te klappen…beetje verlopen aandachtsgeile kindjes die opeens op tv komen. Had dan je mond opengedaan tegen BNN voor, komende donderdag
-
Joh. Laat die grietjes het lekker op hun eigen manier verwerken.JP schreef: 17 jan 2022, 23:14 Bij Beau beginnen die oud-zangeresjes nu toch aardig uit de school te klappen…beetje verlopen aandachtsgeile kindjes die opeens op tv komen. Had dan je mond opengedaan tegen BNN voor, komende donderdag
Snap heel goed dat ze niet vooraan willen staan als ze niet weten hoe het verder verloopt. Dat is nu wel duidelijk.
-
- Auto: Dikke Bmw
Oh dacht dat die Jeroen net 40 was.
-
Ja een blotebillengezicht heeft die Jeroen...
Ik ben een ouwere lul en kom nog uit de tijd van Willeke en Sören(google het maar, alles is connected in de NL tv wereld) , maar op SKY channel mid 80s keek ik vaak naar dit.
En Linda was goed bezig.
Ik ben een ouwere lul en kom nog uit de tijd van Willeke en Sören(google het maar, alles is connected in de NL tv wereld) , maar op SKY channel mid 80s keek ik vaak naar dit.
En Linda was goed bezig.
-
Dat Tim Hofman allerlei misstanden aan de kaak stelt, juich ik toe natuurlijk.
Maarja de Russen/Sovjets veroverden in 1945 ook het foute Berlijn......
Hij zegt zelf ook: ik ben een deuger. En dan weet ik al weer genoeg. Ik volgde hem altijd al 'n beetje.
Dit herinner ik me nog en dacht: Wat ben je ook een lamstraal om dit zo te gaan toegeven. Maar wel je bek 'stoer' open over Urk en het Vaticaan.
https://ditisgaande.nl/tim-hofman-onder ... -reageert/
Met Tim komen we van de regen in de drup ben ik bang.

Maarja de Russen/Sovjets veroverden in 1945 ook het foute Berlijn......
Hij zegt zelf ook: ik ben een deuger. En dan weet ik al weer genoeg. Ik volgde hem altijd al 'n beetje.
Dit herinner ik me nog en dacht: Wat ben je ook een lamstraal om dit zo te gaan toegeven. Maar wel je bek 'stoer' open over Urk en het Vaticaan.
https://ditisgaande.nl/tim-hofman-onder ... -reageert/
Met Tim komen we van de regen in de drup ben ik bang.

-
Zijn programma Boos doet vaak goede dingen.
Tim zelf is inderdaad een linkse rakker en zit er zelf ook wel eens naast. Dat had ik erg bij de uitzending over een donkere jongen bij de NS. Die was aan het skaten in het station en werd erop aangesproken, want dat mag niet. Hij gaf geen gehoor en werd van het station verwijderd door BOA's. Dat veroorzaakte een opstootje. Tim ging verhaal halen en steeds meer werd duidelijk dat die jongen zelf veroorzaakt had dat het zo uit de hand liep. Op dat moment gooide Tim het ineens op racisme en BLM, en dat de NS toch moet weten wat er in de wereld speelt. De woordvoerder van de NS stond achter de keus van de BOA's: de regel is niet skaten op het station, daar word je op aangesproken, als je niet meewerkt zetten ze je van het station af. Dat geldt voor iedereen. Maar Tim bleef drammen terwijl z'n argumenten inmiddels op waren. Smerig en laag.
Verder benieuwd naar z'n uitzending.
Ik heb er alleen moeite mee dat die dames dan nooit aangifte doen. Gister bij Beau werd meerdere keren gezegd hoe knap het is dat ze zoiets op nationale tv durven zeggen. Dat klopt, maar het is een veel grotere drempel dan anoniem naar de politie stappen en daar je verhaal doen. Dat zijn mensen die alleen jouw belang behartigen in plaats van een tv programma dat er helaas wat meer belangen op na houd, namelijk kijkcijfers. En nee aangifte is helaas geen garantie dat het recht je wordt toegedaan, maar wel altijd de eerste stap. Elke reden om geen aangifte te doen is een slap excuus als je vind dat je onrecht is aangedaan.
Verder triest dat er zo'n verrotte mentaliteit heerst in Hilversum en dat zulke meiden daar het slachtoffer van zijn...
Tim zelf is inderdaad een linkse rakker en zit er zelf ook wel eens naast. Dat had ik erg bij de uitzending over een donkere jongen bij de NS. Die was aan het skaten in het station en werd erop aangesproken, want dat mag niet. Hij gaf geen gehoor en werd van het station verwijderd door BOA's. Dat veroorzaakte een opstootje. Tim ging verhaal halen en steeds meer werd duidelijk dat die jongen zelf veroorzaakt had dat het zo uit de hand liep. Op dat moment gooide Tim het ineens op racisme en BLM, en dat de NS toch moet weten wat er in de wereld speelt. De woordvoerder van de NS stond achter de keus van de BOA's: de regel is niet skaten op het station, daar word je op aangesproken, als je niet meewerkt zetten ze je van het station af. Dat geldt voor iedereen. Maar Tim bleef drammen terwijl z'n argumenten inmiddels op waren. Smerig en laag.
Ik heb er alleen moeite mee dat die dames dan nooit aangifte doen. Gister bij Beau werd meerdere keren gezegd hoe knap het is dat ze zoiets op nationale tv durven zeggen. Dat klopt, maar het is een veel grotere drempel dan anoniem naar de politie stappen en daar je verhaal doen. Dat zijn mensen die alleen jouw belang behartigen in plaats van een tv programma dat er helaas wat meer belangen op na houd, namelijk kijkcijfers. En nee aangifte is helaas geen garantie dat het recht je wordt toegedaan, maar wel altijd de eerste stap. Elke reden om geen aangifte te doen is een slap excuus als je vind dat je onrecht is aangedaan.
Verder triest dat er zo'n verrotte mentaliteit heerst in Hilversum en dat zulke meiden daar het slachtoffer van zijn...
-
Precies, die (s)linkse Tim Hofman moet het, net als Pieter Storms en Willibrord Frequin, van z'n grote bek en plaat voor de kop hebben.
-
Oh hij doet veel goede dingen. Zijn helaas veel bedrijven die jongeren 'misbruiken' en daar geen verantwoording over willen afleggen want niet bereikbaar/woordvoerders die ze afwimpelen. Dat doet ie goed.
Alleen dat linkse gedram van 'm mag ik niet zo
Alleen dat linkse gedram van 'm mag ik niet zo

-
Inderdaad hij doet zeker goeie dingen. die aflevering van de NS heb ik ook gezien, ben het met je eens, Op zich deed die niks fout, maar n die gast was gewoon echt aan provoceren na het aanspreken.Tom schreef: 18 jan 2022, 09:52 Zijn programma Boos doet vaak goede dingen.
- JP
Ach die wereldvreemde meiden….die castingcouch bestaat al jaren
- Enrico
Wat onthulde ze bij Beau? Misdrijven en strafbare dingen? Als iemand verkracht is moet iemand de bak in lijkt mij.
- Arthur
Wat ze onthulde? Ik heb het niet gezien, viel er gisteravond na het werk half in en zag 1 van die vrouwen ‘verzitten’ om wat te zeggen. Ze had wel ff mijn aandacht want toen ik zag iig wat ze oa onthuldeEnrico schreef: 18 jan 2022, 13:17 Wat onthulde ze bij Beau? Misdrijven en strafbare dingen? Als iemand verkracht is moet iemand de bak in lijkt mij.

Kan ik hiermee al aan de slag bij RTL?

-
Dat deden Pieter Storms en Willibrord Frequin ook.
Maar het zijn alle drie irritante bloedzuigers

-
Voor een #metoo babbeltje was de kledingkeuze niet erg overtuigend