International Coppa d'Europa 2006 (update: verslag)

Een eigen hoekje voor alle klassiekers!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ruud Bosch
Berichten: 294
Lid geworden op: 17 mar 2006, 23:47
Locatie: Sweet Lake City

International Coppa d'Europa 2006 (update: verslag)

Bericht door Ruud Bosch » 20 mar 2006, 21:02

[img:624:140]http://www.coppa-europa.org/images/kopf1.gif[/img]




2. INTERNATIONALE COPPA D´EUROPA 2006
7 - 8- 9 april 2006


[img:600:1067]http://www.coppa-europa.org/images/Karte2.gif[/img]

Opnieuw historisch rallyrijden nieuwe stijl.

“One of my most exciting weekends since wedding” (Klaus Jansen, D).
“Een aanrader” (Edmond Planteydt en Marijke Benningshof, NL).
“Een voor herhaling vatbaar voortreffelijk evenement” (gastrijder Wim Luybregts, NL).
“Een rally van formaat” (Joan van de Lustgraaf, Dutch Historic Rally Club, NL).
“De meest bochtenrijke rally ten noorden van de Alpen” (Jos Timmermans, FIVA, B).
“Coppa d’Europa zet de toon” (Peter Ecury, Auto Motor Klassiek, NL).
“Geslaagde nieuwe opzet” (John Bekker, Het Automobiel, NL).
“Top Event: Rallye Coppa d’Europa” (Eifel Journal, D).
“Een schot in de roos”, etc. etc. Een kleine greep uit de vele positieve reacties.

De organisatie heeft geen enkele wanklank ontvangen. Natuurlijk waren er minuscule minpuntjes, welke in de 2006-editie weggewerkt of verbeterd zullen zijn.
Elke dag zwaar voor de Coppa Super, pittig voor de Coppa Sport en gemoedelijk voor de Coppa Touring.
Pittoreske omgevingen, veelal nog ongebruikte en spectaculaire rallyweggetjes, tophotels, uitmuntende maaltijden, bagageservice, serviceploegen, etc. zullen ook u positief verrassen en zijn bij ons vanzelfsprekend.
Bol-pijl, visgraat, veel verschillende kaartleessystemen, regelmatigheidsetappes, behendigheidstests en andere speciale etappes zoals een avondtraject in de Duitse Eifel wisselen elkaar regelmatig af en zorgen ervoor dat u allert blijft.
Kan dat wel competitief zijn zonder een enkele tijdcontrole horen wij u zich afvragen.
Het bewijs hiervoor is in 2005 reeds geleverd.

Na een aantal malen de route van de 2e Int. Coppa d’Europa 2006 gereden te hebben met een grandioos competitief parcours, prima rustlocaties en voldoende tijd voor uitgebreid sociaal contact, verwachten we wederom een uniek evenement nieuwe stijl voor oude voertuigen neer te zetten.
Een goede mix tussen gezelligheid en sportief rijden wordt bewerkstelligd middels duidelijke routebeschrijvingen, afgewisseld met veel verschillende maar begrijpelijke kaartleesopdrachten, diverse systemen regelmatigheidsproeven, behendigheidstests en speciale etappes. U kunt en zult genieten van royale vergezichten, nostalgische dorpjes en mooie weggetjes door prachtig natuurschoon.
We beginnen met het zuid-Limburgse Heuvel- en Mergelland, de Oostkantons in Duitstalig België, de zeer gewaardeerde behendigheidstests rond St. Vith (B) en Oberehe (D), de bijna onvoorstelbaar mooie rallylandschappen en haarspeldbochten van Luxemburg, de Belgische Ardennen en een interessant deel noord Frankrijk.

Donderdag 6 april 2006.
In de vroege avonduren kunt u reeds de vrijwillige documentencontrole passeren en aansluitend zal het áperitief van het evenement bestaan uit een pré-briefing en welkomstreceptie met hapjes en drankjes in Kasteel Bloemendal te Vaals, welk alles overigens niet verplicht is.
Evenals 2005 zal er geen technische keuring van de deelnemende voertuigen plaatsvinden.

Vrijdag 7 april 2006, Etappe I.
Na de documentencontrole en herhaling van de briefing in restaurant De Bokkerijder boven op de Vaalserberg zal het eerste voertuig om 09.01 uur vanaf daar (vlak naast het Drielandenpunt) vertrekken voor de eerste etappe.
Er wordt begonnen met een nieuwe en iets langere route door Nederlands zuid-Limburg.
Via de legendarische en beruchte Camerigerberg (bekend van de vroegere KNAC-heuvelklim) en het Vijlenerbosch rijden we België in.
De Voerstreek. Het gebied van de Belgische taalstrijd. Klein Zwitserland. Prachtige châteaus, abdijen, glooiende landschappen met geweldige vergezichten en uitdagende rallypaadjes. Gezellige dorpjes met ontelbare goede etablissementen om goed, lekker, betaalbaar (kortom nostalgisch en ouderwets) te eten en te drinken. Wij tippen café “Moeder de Gans” in Teuven en “de Zwaan” in ’s-Gravenvoeren (als u ‘m kunt vinden).
Diverse hairpins verder ziet u het wereldberoemde immense spoorwegviaduct van Moresnet met vlak daarbij een van de grootste rangeeremplacementen van Europa.
Overigens was het Drielandenpunt vroeger zelfs een Viérlandenpunt, want Moresnet was een eigen staatje.
We zijn nog steeds onder de rook van Aachen, maar zakken verder zuidwaarts naar de imposante Barrage de la Vesdre bij Eupen. Omdat dit Belgische gebied Duitstalig is, noemen ze deze stuwdam hier de Wesertalsperre.
En dan zo’n 15 km. Pantserstrecke. Een ontzettend slecht onderhouden Rijksweg van het Belgische Eupen richting Duitse Monschau. Vooral ’s-zondags veel wandelaars en ’s-winters veel langlaufers. Daar hebben we vandaag dus geen last van en u zult er van opkijken als u tijdens deze 15 km. vijf auto’s tegenkomt.
Wij zagen ergens een bord met het opschrift “Highway to hell”.
Vervolgens een machtig slingerweggetje naar Kalterherberg en dwars door het immense militaire domein van Camp Elsenborn België weer in.
En dan begint het moeilijk(er) te worden. Een prachtig nagenoeg onbewoond gebied ligt op ons te wachten rond het stuwmeer van Bütgenbach, waar geluncht gaat worden in restaurant Brüls.
Vervolgens door Naturschutzpark Hohes Venn-Eifel met onvoorstelbaar veel interessante mogelijkheden (inclusief kaartleestechnische beekdoorwadingen voor de Coppa Super) naar enkele tests bij St. Vith. Met dank aan Raymond Braquet van Auto Moto Club St. Vith.
U dacht klaar te zijn voor vandaag? Mooi niet! Want we gaan namelijk Duitsland weer in. En als u dacht dat Duitsland geen rallyweggetjes heeft, komt u daar hier wel achter! Een heftige afsluiter van de dagetappe tot het geweldige Dorint Resort aan het stuwmeer van Bitburg in Biersdorf am See.
Wat zegt u? Klaar voor vandaag en de bar in? Nee hoor! Na het (alcoholloze) diner dient u allen aan te treden voor een drie uur durende avondlus met diverse regelmatigheidsproeven en de zo gewaardeerde behendigheidstests rond Oberehe.
Ook hier natuurlijk onze hartelijke dank aan Wolfgang Bürgel van Motor Sport Club Oberehe e.V. im ADAC met officiële tijdwaarneming door de Automobielclub von Deutschland.
Zo, en dan mag daar nu (eindelijk) op gedronken worden.

Zaterdag 8 april 2006, Etappe II.
Wegens het avondlusje starten we weer vanaf 09.01 uur.
Er wordt begonnen met enkele zeer bochtenrijke stukjes uit onze Tour d’Europe 2000 door het Deutsch-Luxemburgischer Naturpark, om bij Vianden Luxemburg binnen te rijden, waar we zowat dwars doorheen rijden via het Bassin Supérieurs van Mont St. Nicolas, het sprakeloos makende uitzichtspunt Point de Vue Victor Hugo, langs de Sure naar Esch-sur-Sure en het lac (meer) de la Haute Sure, om even ten noorden van Arlon België weer in te rijden.
Heeft u er ook aan gedacht om in Luxemburg te tanken?
En we gaan nog verder zuidwaarts vandaag. Nabij Virton lunchen we in het historische Château de Latour, wederom een Coppa-toplocatie.
Na deze voortreffelijke lunch gaan we het Franse département 54 in om via een kaartleestechnisch moeilijk Belgisch gedeelte terug te keren naar het gebied tussen Arlon en Luxemburg-stad.
Wegens de zwaarte van de dag vandaag geen avondlus en we overnachten en dineren in het sjieke Novotel bij het Centre Européen op het plateau de Kirchberg.

Zondag 9 april 2006, Etappe III.
Omdat we vandaag nog naar Vaals moeten en gisteren geen avondlus gereden hebben, starten we vanaf 08.01 uur.
We schieten snel noordwaarts langs diverse bezienswaardigheden zoals Nommerlayen (helaas geen tijd voor), het Goodyear-circuit van Colmar-Berg, een lastig traject bij Diekirch, even Duitsland weer in en via enkele ongelooflijke slingerpaadjes naar de lunch in Heinerscheid met de typisch Luxemburgse klank “Cornelys Haff”.
Nee, nee, geen simpele aflooproute vanmiddag. We gaan heftig verder.
Luxemburg uit, België in, België uit, Duitsland in, Duitsland uit, België weer in.
En België weer uit, Duitsland nog eens in, Duitsland uit, beekdoorwading, diverse behendigheidstests (AMC St. Vith), spannende regelmatigheidsproeven, oplettend kaartlezen, veel routecontroles, voor de Coppa Super nog wat gravel, de stuwdam van Robertville, Mont Rigi op het hoogste punt van België; de Baraque Michel, vlak langs de Barrage de la Gileppe met een immens groot leeuwenstandbeeld en in Gemmenich richting “Trois Bornes”.
Het zit er op. Een ritje van rond de 1000 km. over de meest ondenkbare weggetjes en hoe vaak denkt u door de organisatie gefopt te zijn?
En heeft u ook de haarspeldbochten geteld? Gemiddeld per drie kilometer 1 hairpin?
Tegelijk met aanvang van het diner in restaurant De Bokkerijder zullen de eindklassementen bekend gemaakt worden en direct daarna de vele prijzen uitgereikt.
Er zijn overigens wederom herinneringen voor alle deelnemende personen.

Wij weten dat u genoten zult hebben van dit geweldige evenement en ervaren heeft dat competitie zonder tijdcontroles wel degelijk mogelijk is.
Wij danken u reeds bij voorbaat voor uw deelname en hopen u ook in 2007 weer terug te zien voor de 3e Internationale Coppa d’Europa, waar alweer totaal nieuwe en onontdekte wedstrijdgebieden gebruikt zullen gaan worden. Met één dag méér zullen dan zelfs enkele landen méér aangedaan worden, hetwelk echter de consequentie met zich meebrengt dat de finish van het evenement wat verder weg zal liggen.

Namens RREvents, René Smeets, Rudolf Dittmann en Etiënne Carlens.

Laatst gewijzigd door Ruud Bosch op 16 apr 2006, 16:45, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Ruud Bosch
Berichten: 294
Lid geworden op: 17 mar 2006, 23:47
Locatie: Sweet Lake City

Bericht door Ruud Bosch » 13 apr 2006, 21:45

Nu als mini-verslag een paar fototjes van de start.
(meer tijd om foto's te maken heb ik het hele weekend niet gehad)

Actie foto's kan nog wel even duren, ben daarvoor afhankelijk van de diverse andere fotografen. Uitgebreider verslag schrijf ik een deze dagen nog wel.

[img:640:480]http://www.adbz.nl/images/images_coppa2 ... 4small.JPG[/img]
[img:640:480]http://www.adbz.nl/images/images_coppa2 ... 5small.JPG[/img]
[img:640:480]http://www.adbz.nl/images/images_coppa2 ... 6small.JPG[/img]

En dit is dus OOK waarom FWD sucks :lol: :lol:

[img:640:480]http://www.adbz.nl/images/images_coppa2 ... 8small.JPG[/img]

Een busje van 3 ton gewicht met FWD komt dan niet weg op een natte ondergrond met gras. (trailer had ik met de hand al op de weg getrokken)

Gebruikersavatar
Dennis Cavallino
Berichten: 15802
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
Locatie: Groene Hart

Bericht door Dennis Cavallino » 14 apr 2006, 09:34

Ziet er wel gaaf uit en ja volgende keer een RWD met dubbellucht nemen! :lol:

More pictures please!!

Gebruikersavatar
Ruud Bosch
Berichten: 294
Lid geworden op: 17 mar 2006, 23:47
Locatie: Sweet Lake City

Bericht door Ruud Bosch » 15 apr 2006, 17:58

Dennis Cavallino schreef:Ziet er wel gaaf uit en ja volgende keer een RWD met dubbellucht nemen! :lol:
Afgezien van de problematiek met het natte gras, is dit toch wel een erg fijn busje. Bovendien moet m'n ega dan ook even het c-rijbewijs halen, want dubbellucht is meestal >3500 kg
Dennis Cavallino schreef: More pictures please!!
Echte actiefoto's heb ik nog niet kunnen vinden, maar die komen wel.
Er waren namelijk diverse fotografen actief, maar die zullen hun waar natuurlijk tegen vergoeding aanbieden.

Dit heb ik nog wel gevonden:

[img:600:450]http://www.coppa-europa.org/tphoto/142.JPG[/img]

[img:600:450]http://www.coppa-europa.org/tphoto/18.JPG[/img]

[img:600:450]http://www.coppa-europa.org/tphoto/8.JPG[/img]

[img:600:450]http://www.coppa-europa.org/tphoto/30.JPG[/img]

[img:498:375]http://www.coppa-europa.org/tphoto/weichbrodt.JPG[/img]

[img:338:450]http://www.coppa-europa.org/tphoto/28-2.JPG[/img]

[img:600:450]http://www.coppa-europa.org/tphoto/551.JPG[/img]

[img:600:405]http://www.coppa-europa.org/tphoto/85-3.JPG[/img]

Gebruikersavatar
Stefan R
Berichten: 2229
Lid geworden op: 15 feb 2006, 16:51
Auto: Vakantievoertuig
Locatie: Grote brand veel water, kleine brand weinig water

Bericht door Stefan R » 15 apr 2006, 20:50

[img:640:480]http://www.adbz.nl/images/images_coppa2 ... 4small.JPG[/img]

Die Daf is toch de auto van Peter v/d Berg?

Gebruikersavatar
Ruud Bosch
Berichten: 294
Lid geworden op: 17 mar 2006, 23:47
Locatie: Sweet Lake City

Bericht door Ruud Bosch » 15 apr 2006, 23:05

Ja dat klopt, dat is de auto van Peter vd Berg.

Het verhaal ging dat hij deze rally reed als voorbereiding voor Amsterdam-Bejing-rally in juli/augustus.

Gezien het resultaat (37e in de touring-klasse) zou ik zeggen dat nog wat extra oefening misschien op zijn plaats zou zijn. Of zijn klassering zou door technische problemen ontstaan moeten zijn, dat kan natuurlijk ook.

Gebruikersavatar
Ruud Bosch
Berichten: 294
Lid geworden op: 17 mar 2006, 23:47
Locatie: Sweet Lake City

Bericht door Ruud Bosch » 15 apr 2006, 23:13

VERSLAG COPPA D’EUROPA 2006

Onze vorige meerdaagse rally, de SLS van 2005, was ons zo goed bevallen dat we vrijwel direct na de SLS ons opgegeven hebben voor deze rally. Een meerdaagse rally bied zoveel meer plezier, competitie en gezelligheid. Vaak zijn deze rallies ook deels in het buitenland, wat vooral voor de bestuurder een extra uitdaging bied, omdat daar de wegen toch beduidend minder recht zijn dan in Nederland.

Als de start om 09.00 uur in Vaals is op vrijdagmorgen, dan begint het feest dus eigenlijk al een dag eerder. Helaas was dit donderdag nog niet zo’n feestje, want als je denkt dat je alles van te voren goed geregeld hebt, blijkt de aanhangwagenverhuurder roet in het eten te gooien.
De reeds lang besproken autoambulance is de vorige dag niet geretourneerd, en een alternatief heeft hij niet. Paniek! Waar vindt je op stel en sprong nog een trailer voor 5 dagen. Na een uur bellen vinden we toch nog een verhuurder die er nog een heeft staan en die beschikbaar is tot en met maandag. Met ongeveer twee uur vertraging vertrekken we naar Limburg.

[img:566:895]http://www.adbz.nl/images/images_coppa2 ... -small.JPG[/img]

Donderdag avond is de documenten controle en de uitreiking van de rally-schilden, sponsor-stickers en de eerste twee bulletins. Wat we al eerder aanvoelden, wordt waarheid. Een van de ingewikkelde dingen aan deze rally is de onoverzichtelijk papierwinkel van regelmenten met appendixen en bulletins met wijziging, openingtijden etc.Aangezien dit de eerste keer is dat we aan deze rally deelnemen worden we wel een beetje hiermee overvallen.

Vrijdag 7 april 2006

[img:516:664]http://www.adbz.nl/images/images_coppa2 ... -small.JPG[/img]

De start is bij de Bokkerijder op het drielanden-punt, voor ons om ongeveer kwart voor 10.
Het startnummer voor ons is een Kever-cabrio. Wij starten een minuut later. Binnen een paar kilometer kom ik de Kever al tegen. We knallen er langs en een paar kilometer verder is de eerste bemande controle. En ineen realiseren we ons: het eerste traject van de rally is een regularity met een gem. snelheid van 45 km/u. Goed, deze hebben we dus de maximale strafpunten opgelopen. Helaas gaat dat op de eerste dag met alle regularity’s zo. Het blijkt dat al deze regelmatigheidstesten een vaste starttijd hebben, in minuten na de start ’s ochtends, na lunch-OUT en Snackstop-OUT. Omdat er gedurende de rest van de dag geen tijdscontroles zijn, is het moeilijk inschatten waar je zit in het algemene tijdschema.

Over de hele dag verdeeld zijn ook een zestal behendigheids-/snelheidstesten uitgezet.

[img:410:565]http://www.adbz.nl/images/images_coppa2 ... -small.JPG[/img]

In Belgie zijn door AMC St. Vith een drietal testen met pilonnen uitgezet op parkeerterreinen. Navigeren is hier niet nodig, vooraf bestudeert de bestuurder het parcour en dan wachten tot je aan de beurt bent. Twee van de drie testen gaan binnen de Ideal Driving Time. Bij een van de testen schakel ik verkeerd bij bergop (au!) en we vallen bijna stil, en zo lopen we 5 strafseconden op.

In het avond traject is door de MSC Oberehe e.V. opnieuw drie delen van proeven van de Rallye Oberehe uitgezet, met publiek erbij wordt het een fantastisch spectakel. Dit is echt fantastisch om te doen, en ondanks een geweldige schuiver waarbij we er zowat vanaf vliegen op test 4 lopen we hier geen strafpunten op. Hier kom ik tot de conclusie dat de Drift&Dwars-cursus bij Prodrive zeer zinvol kan zijn.

[img:792:1114]http://www.adbz.nl/images/images_coppa2 ... -small.JPG[/img]
[img:1136:809]http://www.adbz.nl/images/images_coppa2 ... -small.JPG[/img]

Als we om 22.30 uur finishen bij het hotel blijkt dat we 22e staan in een veld van 34 auto’s.

Zaterdag 8 april 2006

[img:514:554]http://www.adbz.nl/images/images_coppa2 ... -small.JPG[/img]

Wij starten weer om ongeveer kwart voor 10. En anders dan gisteren hebben we nu wel beter in gaten hoe alles functioneert qua tijd en bulletins. Nu blijkt ook hoe belangrijk die regularitytests zijn. Als zo’n test niet goed loopt, heb je zo maar 300 tot 450 strafpunten aan je broek, terwijl een gemiste routecontrole (een stempel of een bordje met een letter) bestraft wordt met 10 punten.

[img:823:1143]http://www.adbz.nl/images/images_coppa2 ... -small.JPG[/img]

Onderweg helpen we ook nog een collega rallyrijder die een gebroken kilometerteller kabel heeft. Helaas valt het ding niet te repareren, maar zijn toerenteller werkt nog wel. Als we een stukje 45 km/u (de gemiddelde snelheid op een regularity) rijden met hem in ons kielzog, blijkt dat bij hem 3000 toeren in drie te zijn, en zo gaan ze dan verder.

Vandaag ook weer een paar behendigheidstestjes op parkeerterreinen, en ook die leggen we zonder strafpunten af. We zijn vandaag echt goed op dreef, en dat blijkt ook wel uit de uitslag zaterdagavond, we zijn met stip gestegen van de 22e naar de 5e plaats.

Zondag 9 april 2006

[img:359:900]http://www.adbz.nl/images/images_coppa2 ... -small.JPG[/img]

De zondagochtend zijn we ook weer goed op gang. Helaas gaat de motor op zondagmorgen een (voor mij) vreemd bijgeluid maken. We zetten het zaakje stil, en al snel stopt een van onze rally-kennissen met de vraag of we panne hebben. Volgens de collega rallyrijder is het een tikkende klep. Volgens hem kunnen we gewoon doorrijden, oliedruk, olietemperatuur, koelvloeistoftemperatuur zijn ok en ik heb ook geen vermogensverlies maar ik neem toch het zekere voor het onzekere en rij op halve kracht verder ipv volle pijp door te trappen.
Op deze manier verliezen we veel tijd en we besluiten stukken van de route af te steken om toch op tijd bij de testjes en de lunch te zijn. Tijdens de lunch kijkt ook een van de mensen van de service van Bergsteijn ernaar en hij zegt ook gewoon doorrijden. Dat doen we dus maar ook.

In de middag zitten ook weer een paar testjes met pilonnen in het parcour ,waarvan twee dezelfde als vrijdag. Hier is het nu de bedoeling om dezelfde tijd te rijden als vrijdag. Nu blijkt het verschakelen op de vrijdag een voordeel te zijn, want het is nu een eitje om dezelfde tijd neer te zetten.

Bij de finish aangekomen blijkt dat we ondanks het tijdverlies door de tikkende klep maar drie plaatsen in de rangschikking zakken. We worden 8e in onze klasse en ontvangen daarvoor beiden een herinneringsplaquette.

Het was (weer) een fantastisch weekend, met prachtige rallyweggetjes en mooie kaartleesconstructies. En wat ook belangrijk is, enthousiast publiek. Dat is wat buitenlandse rallies anders maakt dan de Nederlandse. In het buitenland (vooral Belgie) wordt je vaak aangemoedigd om door te gassen, terwijl in Nederland de gemiddelde boer direct klaar staat om met zijn tractor de weg te blokkeren als het hem niet aanstaat.

SLS 2006, here we come!!

Ruud Bosch (bestuurder/piloot)
Carina Bosch (navigator/copiloot)

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Bericht door RVV » 22 apr 2006, 11:00

Een heel verhaa; ruud, ik heb nog niks gelezen, maar ik ga hier wel even voor zitten, en bestuderen.

Gebruikersavatar
Dennis Cavallino
Berichten: 15802
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
Locatie: Groene Hart

Bericht door Dennis Cavallino » 24 apr 2006, 13:12

Supermooi verhaal Ruud! :)

Erg leuk dat je al die kaarten erbij hebt gedaan. Geeft echt een goeie indruk. Veel, voor mij, bekende weggetjes. Erg mooie route dus!

Gebruikersavatar
Ruud Bosch
Berichten: 294
Lid geworden op: 17 mar 2006, 23:47
Locatie: Sweet Lake City

Bericht door Ruud Bosch » 24 apr 2006, 21:11

Ik heb de kaarten bijgevoegd omdat ik nog geen actiefoto's had.
Maar het geeft ook een aardig beeld.

Helaas gaat het met de foto's ook nog niet echt lukken.
We zijn wel benaderd door een Franse fotograaf (Francois Haase), maar ik vind de foto's niet heel bijzonder en extreem duur.
Drie foto's van 18x24 voor 55 Euro is een beetje over de top, zeker als de foto's niet top zijn.

[img::]http://www.adbz.nl/images/foto's%20Coppa.jpg[/img]

Jaja, Franse kwaliteit, pfff :cry: :cry:

Misschien dat er nog meer fotografen zich aandienen.

(tis zo jammer dat dit niet goed geregeld is, bij de SLS in 2005 waren de foto's juist top)

Gebruikersavatar
Michel P
Berichten: 12572
Lid geworden op: 01 feb 2006, 13:37

Bericht door Michel P » 24 apr 2006, 22:18

Gaaf hoor! Ook erg leuke auto's die deel hebben genomen....

Michel

Gebruikersavatar
Dennis Cavallino
Berichten: 15802
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
Locatie: Groene Hart

Bericht door Dennis Cavallino » 25 apr 2006, 09:37

Hmm, jammer van die foto's. Vooral die prijs gaat nergens over.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast