Ben Hur met z'n 34 inch wielen is in da house:)

En die platenspeler de hele tijd overslaan op onverhard:)
Zijn dit de 763M's Tristan? Ik ben erg blij met hoe mijn winterwielen staan, maar moet nog even kijken wat ik er straks in de zomer weer onder doe. Ik vind deze kleur zo gaaf uit komen met gewoon zilveren wielen..Tristan schreef: 06 jan 2022, 17:14 Mooi! Die Apex'en staan idd niet verkeerd. Alleen mag wel cm of 2 omlaag imho.Heb Eibach eronder en staat perfect qua hoogte.
M2 buiten.jpg
+ 2. Zonder scherm zou ik wel wel willen hebben.Philipoo schreef: 07 jan 2022, 11:07 Over 15 jaar zou ik nog niet zo'n lelijk scherm met van die 5cm randen eromheen willen..
Klopt, deze zijn hoogglans zwart (ex M2 CS). Normaal gesproken zijn de mat qua kleur.ADV schreef: 07 jan 2022, 13:57Zijn dit de 763M's Tristan? Ik ben erg blij met hoe mijn winterwielen staan, maar moet nog even kijken wat ik er straks in de zomer weer onder doe. Ik vind deze kleur zo gaaf uit komen met gewoon zilveren wielen..Tristan schreef: 06 jan 2022, 17:14 Mooi! Die Apex'en staan idd niet verkeerd. Alleen mag wel cm of 2 omlaag imho.Heb Eibach eronder en staat perfect qua hoogte.
M2 buiten.jpg
Ben ook niet ontevreden over bmw navigatie in mijn f33 uit 2014. Wel software uit ‘21.Richardt. schreef: 07 jan 2022, 13:47 De navi in de BMW 4GC is de eerst die ik wel praktisch altijd gebruik ipv Waze, terwijl dit niet de nieuwste auto is die ik heb gehad.
Heeft BMW beter voor elkaar dan o.a. Opel, Ford en VW. Al vind ik het bij VW ook “oké”.
Alleen voor de flitser dan FM of Waze aan op de achtergrond. File informatie en aanpassing van routes daarop doet de BMW ook prima en vergelijkbaar met Google Maps, op terugweg van vakantie beide naast elkaar aan gehad.
Dus wat mij betreft hoort in een M2 ook gewoon Navi Pro
Dat had mijn C1 die ik tijdelijk had gekregen ook, werkte echt top!Emilio schreef: 07 jan 2022, 14:38 Had trouwens op vakantie een huur 500c. Die had geen eens navigatie enkel CarPlay. Dat was prima bedacht met het oog op de toekomst.
Klopt! Maar ze zijn dus als CS racing spares véél goedkoper dan normale bmw M wielenMartijnGizmo schreef: 07 jan 2022, 15:49 Da's 513M, maar dan in 10,5 x 18 ET46 (op de M2CS Racing met vóór 41mm en achter 16mm spacers).
Gebruikers op dit forum: GRzep, JdvPolo, L5S1, mark123, zegmaarboris en 2 gasten