jij hebt een hele andere interpretatie van leuk dan ik

jij hebt een hele andere interpretatie van leuk dan ik
blijft een fantastisch mooie brommerjacobt schreef: 24 jan 2022, 12:08
De baan is regelmatig al weer droog, gisteren de Dynojet R1 weer ff losgeschut.
Ff verse benzine erin en gaan.
22 jaar oud, maar wat een raket nog steeds.
Zonder stuurdemper, zelfs in hoogste versnellingen wil hij nog met het stuur slaan.
Ik kwam al meer mannen tegen die de brommer moesten uitlaten, was prima te doen.
Als het droog is heb ik het gevoel niet veel last van zout te hebben.Knot schreef: 24 jan 2022, 13:35 R1 blijft tijdloos zeg, prachtig apparaat. Ligt alleen nog wel veel zout op de weg, wat naast roest etc ook voor minder grip zorgt. De Fiesta heb ik eindeloos wielspin in 2 en 3 nog.
Die rekening van de 749 is eenmalig hopelijk he, daarna heb je er lang plezier van Jules!
Ik zou nooit siliconenspray gebruiken op een voertuig. Als je ooit een keer iets wil laten spuiten ben je de lul..jacobt schreef: 24 jan 2022, 14:56Als het droog is heb ik het gevoel niet veel last van zout te hebben.Knot schreef: 24 jan 2022, 13:35 R1 blijft tijdloos zeg, prachtig apparaat. Ligt alleen nog wel veel zout op de weg, wat naast roest etc ook voor minder grip zorgt. De Fiesta heb ik eindeloos wielspin in 2 en 3 nog.
Die rekening van de 749 is eenmalig hopelijk he, daarna heb je er lang plezier van Jules!
Tijdens de regen van vorige week is er ook veel de berm in gespoeld.
Ik maak de motor na rit meestal wel weer ff schoon met een doek en siliconenspray.
Kan me niet voorstellen dat de motor er minder van wordt als je alles schoon houd en vet.
Ik laat de motor er niet om staan, gewoon knallen met die dingen als het droog is.
Volgens mij is dat al heel lang een achterhaalt verhaal.......Philipoo schreef: 24 jan 2022, 15:06Ik zou nooit siliconenspray gebruiken op een voertuig. Als je ooit een keer iets wil laten spuiten ben je de lul..jacobt schreef: 24 jan 2022, 14:56Als het droog is heb ik het gevoel niet veel last van zout te hebben.Knot schreef: 24 jan 2022, 13:35 R1 blijft tijdloos zeg, prachtig apparaat. Ligt alleen nog wel veel zout op de weg, wat naast roest etc ook voor minder grip zorgt. De Fiesta heb ik eindeloos wielspin in 2 en 3 nog.
Tijdens de regen van vorige week is er ook veel de berm in gespoeld.
Ik maak de motor na rit meestal wel weer ff schoon met een doek en siliconenspray.
Kan me niet voorstellen dat de motor er minder van wordt als je alles schoon houd en vet.
Ik laat de motor er niet om staan, gewoon knallen met die dingen als het droog is.
Kan je niet ergens een trailer lenen ofzo? Wel zonde als ze gaan strooien, zou daarna gelijk de boel cleanen.. Moet je naar de RDW in Zwijndrecht?Jaws schreef: 24 jan 2022, 15:42 Morgenochtend hiermee naar de RDW. Afspraak om 7.45u en het gaat vriezen vannacht. Maar ja, afspraak ruim een maand geleden gemaakt en toen was het 10 graden boven 0![]()
Knot beurtjeKnot schreef: 24 jan 2022, 13:35 R1 blijft tijdloos zeg, prachtig apparaat. Ligt alleen nog wel veel zout op de weg, wat naast roest etc ook voor minder grip zorgt. De Fiesta heb ik eindeloos wielspin in 2 en 3 nog.
Tip van de week! Zo'n beurtje verdient hij zekerWJ schreef: 24 jan 2022, 15:50Kan je niet ergens een trailer lenen ofzo? Wel zonde als ze gaan strooien, zou daarna gelijk de boel cleanen.. Moet je naar de RDW in Zwijndrecht?Jaws schreef: 24 jan 2022, 15:42 Morgenochtend hiermee naar de RDW. Afspraak om 7.45u en het gaat vriezen vannacht. Maar ja, afspraak ruim een maand geleden gemaakt en toen was het 10 graden boven 0![]()
Ik heb mijn motor compleet laten cleanen en polijsten bij Austin in Stellendam. Is ook echt een aanrader. (Heeft zelf een MV Augusta en een Porker)
Ik heb vandaag mijn AVB gehaad, dus deel 1 is in de pocket. Het volgende examen zal wel weer even duren door de drukte/achterstanden)
Wat kost het als je verzaakt?Jaws schreef: 24 jan 2022, 15:42 Morgenochtend hiermee naar de RDW. Afspraak om 7.45u en het gaat vriezen vannacht. Maar ja, afspraak ruim een maand geleden gemaakt en toen was het 10 graden boven 0![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten