Precies de reden dat ik zo lang doe over het afstuderen.Knot schreef: 25 jan 2019, 11:44 Manman, ik ben er al uren per dag mee bezig om alles te kijken, straks wordt het 24/7![]()

Precies de reden dat ik zo lang doe over het afstuderen.Knot schreef: 25 jan 2019, 11:44 Manman, ik ben er al uren per dag mee bezig om alles te kijken, straks wordt het 24/7![]()
Klopt.. beetje gaar. Finnegan draait nog wel zijn eigen vlogs/afleverigen.Knot schreef: 29 jan 2019, 22:31 Alleen jammer dat je er vorig jaar ineens voor moest gaan betalen / lid worden en er op YT alleen nog maar teasers kwamen.
Je kunt ook gratis kijken op Motortrend On Demand, alleen dan wel een maandje later en met advertenties tussendoor. Ik besloot dat ze zoveel leuke shows hebben (Roadkill, Dirt Every Day, Hot Rod Garage, Roadkill Garage) dat ik maar een abo heb genomen.Knot schreef: 29 jan 2019, 22:31 Alleen jammer dat je er vorig jaar ineens voor moest gaan betalen / lid worden en er op YT alleen nog maar teasers kwamen.
Vind het alleen zo jammer dat die nooit een kritische noot durft te geven..m@rco schreef: 01 feb 2019, 07:49 Kanaal van MrJWW ook een aanrader!
Heeft zelf een prima wagenpark (o.a. 991
mk2 Gt3, Macan Turbo, Ferrari F12 TDF) en film/edit werk erg goed!
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 9 gasten