BMW M2
-
- Auto: Renault Clio 1.0 six speed fwd
Re: BMW M2
Ik heb ook getwijfeld tussen een M2c en een M4c, beide uitgebreid getest.
Toch voor de M4 gegaan vanwege de looks, volleder interieur, carbon dak etc..
Nu een tijdje verder vind ik de M4 niet echt hardcore, maar ook weer geen GT.
indien GT achtig zou ik nu voor de M340i gaan, wil je een echte pure //M. dan de M2…. M4 is beide net niet eigenlijk.
Heb wel de voorkeur voor de langere wielbasis van de M4, meer comfort en minder nerveus op hoge snelheid.
Toch voor de M4 gegaan vanwege de looks, volleder interieur, carbon dak etc..
Nu een tijdje verder vind ik de M4 niet echt hardcore, maar ook weer geen GT.
indien GT achtig zou ik nu voor de M340i gaan, wil je een echte pure //M. dan de M2…. M4 is beide net niet eigenlijk.
Heb wel de voorkeur voor de langere wielbasis van de M4, meer comfort en minder nerveus op hoge snelheid.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Heb sinds vanochtend de winterset er weer onder, even met dat velgenreiniger de hardnekkige aanslag weg gekregen, zo werden ze opgeslagen...mwoah volgende keer schoon inleveren:)
Wat een klotenwerk dat 'autowassen' (en later wasstraat) en handmatig velgen reinigen.....

Maar hij staat er weer fris bij, het Messerschmittje:)

Wat een klotenwerk dat 'autowassen' (en later wasstraat) en handmatig velgen reinigen.....

- tomgtr
Fraaie set blijft dit toch. TR, tijd vliegt zeg. Dat is al 4 jaar oud?
-
okt 2018 Tom:)
Maar er is voor mij echt niks leukers in mijn prijs nu. Nul. En ook 'daarboven' denk ik niet(adhv Arjan's relaas en zijn auto wissel geneuzel en die ik 100% snap
)
Maar er is voor mij echt niks leukers in mijn prijs nu. Nul. En ook 'daarboven' denk ik niet(adhv Arjan's relaas en zijn auto wissel geneuzel en die ik 100% snap

-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Wellicht een idee om de auto en/of de velgen in de coating te laten zetten Robin?
Dat scheelt een flinke slok op een borrel voor het vuil worden en het schoonmaken.
De auto zelf wassen heb ik niet zoveel moeite mee, maar de velgen is altijd k*t en je vergeet altijd een stukje.
Dat scheelt een flinke slok op een borrel voor het vuil worden en het schoonmaken.
De auto zelf wassen heb ik niet zoveel moeite mee, maar de velgen is altijd k*t en je vergeet altijd een stukje.
-
https://www.carclean.com/nl/monello-non ... gIkF_D_BwE
Dit spul werkt geweldig. Erop spuiten, paar minuten inwerken en een emmer erover en hij is al praktisch schoon. Staan wellicht op YouTube wat voorbeeldjes.
Dit spul werkt geweldig. Erop spuiten, paar minuten inwerken en een emmer erover en hij is al praktisch schoon. Staan wellicht op YouTube wat voorbeeldjes.
- JP
Stinkt wel als de neten.
- Opa
- Auto: Ford Fiesta ST
Hier gaat het ook heel goed mee:

Onder de Fiesta ST zitten wielen die heel makkelijk schoon te krijgen zijn, dus ik hoef m'n wielen niet meer echt schoon te maken, bijna alles gaat eraf in de wasstraat, maar in het verleden ook 'lastige' wielen gehad en toetertijd is er menig flesje Dasty doorheen gegaan.

Onder de Fiesta ST zitten wielen die heel makkelijk schoon te krijgen zijn, dus ik hoef m'n wielen niet meer echt schoon te maken, bijna alles gaat eraf in de wasstraat, maar in het verleden ook 'lastige' wielen gehad en toetertijd is er menig flesje Dasty doorheen gegaan.

- Arthur
- Auto: Nr.51
Blijft een gave bak, Robin 

- Emilio
- Auto: M2 LCI
Deze velgen vind ik stiekem gaver dan de standaard competition velgen! 
Juist dat concave (? Noem je dat zo), maakt ze gaaf.
Juist dat concave (? Noem je dat zo), maakt ze gaaf.
- Tristan
Mooi! Die Apex'en staan idd niet verkeerd. Alleen mag wel cm of 2 omlaag imho.
Heb Eibach eronder en staat perfect qua hoogte.

- Arthur
- Auto: Nr.51
Ook een dikke bak natuurlijk, maar zwart is (bijna, ligt eraan) een no-go voor mij.
- tomgtr
Als er later rassenrellen komen zit je goed.
-
Prachtig zo in het zwart ! Ik heb dan weer niks met Hockenheimsilver.Tristan schreef: 06 jan 2022, 17:14 Mooi! Die Apex'en staan idd niet verkeerd. Alleen mag wel cm of 2 omlaag imho.Heb Eibach eronder en staat perfect qua hoogte.
M2 buiten.jpg
- JP
Verlagen is leuk, als de bestuurder niet te zwaar is. Anders ligt die zo op de buik.
- Emilio
Ik vind dit eigenlijk de enige twee lekkere kleuren hockenheim en zwart.
Dat blauwe, wit en roodoranje doen mij dan weer weinig.
Vind die van tristan wel net te laag staan
-
Een M2 is zowieso geen fotogenieke auto vind ik, want irl staat er een dikke brede propertioneel 'mooie' mini Jean Claude van Damme. Dit is de hoek van de foto. En ja die van Tristan moet weer net iets omhoog:)
Nee joh...drie dagen in Brussel vertoefd. Het kunstgebit slingerde in 14 delen door 't interieur.
Wat een afzien met zo'n ding weer op die kutkinderkopjes(Scrabble woord) . En ja een schroefset kan 'm zeker versoepelen weet ik, maar m'n voorspoiler/lip is al eens door dat soort onzin gescheurd. Hij is prima zo:)
Nee joh...drie dagen in Brussel vertoefd. Het kunstgebit slingerde in 14 delen door 't interieur.

Wat een afzien met zo'n ding weer op die kutkinderkopjes(Scrabble woord) . En ja een schroefset kan 'm zeker versoepelen weet ik, maar m'n voorspoiler/lip is al eens door dat soort onzin gescheurd. Hij is prima zo:)
Laatst gewijzigd door Robin op 06 jan 2022, 17:41, 2 keer totaal gewijzigd.
- Tristan
Is niet zo laag hoor, hier toen nog met de 'nu winterset' velgen.

-
In ieder geval misschien eens Eibachjes eronder...
Alleen de verkorte veren toch Tristan?
Alleen de verkorte veren toch Tristan?
- Tristan
Eibach Pro-Kit uit mijn hoofd. Is niet de 'laagste' versie.
-
OnlineMartijn_bmw
Blijft prachtig Robin, deze wielen staan ook echt dik eronder 

- Emilio
Die zit ook onder mijn 435i, waardoor het wel echt een buikschuiver is.
Zeker op korte hoge drempels moet je opletten (als de voorwielen al over de drempel zijn en de achterwielen nog niet op de drempel).
Zeker op korte hoge drempels moet je opletten (als de voorwielen al over de drempel zijn en de achterwielen nog niet op de drempel).
- Emilio
Robin schreef: 06 jan 2022, 17:40 Een M2 is zowieso geen fotogenieke auto vind ik, want irl staat er een dikke brede propertioneel 'mooie' mini Jean Claude van Damme. Dit is de hoek van de foto. En ja die van Tristan moet weer net iets omhoog:)
Helemaal eens. Op foto’s is t net een m240i. In het echt heeft hij echt “presence” of hoe je dat moet zeggen..
-
- Auto: BMW M2
Tjongervallei! Waar menig auto op de foto komt ;)Robin schreef: 06 jan 2022, 15:57 Heb sinds vanochtend de winterset er weer onder, even met dat velgenreiniger de hardnekkige aanslag weg gekregen, zo werden ze opgeslagen...mwoah volgende keer schoon inleveren:)
![]()
-
Wat springen die reflectoren eruit zo, is dacht ik een setje voor te verkrijgen om ze te vervangen door zwarte honingraat inzetstukken.