Wat denken jullie van de verhoudingen qua prestaties tussen deze drie auto's.
Ervanuit gaande dat de RS4 ongeveer 500pk heeft
Ben zeer benieuwd.....k heb wel eens een weddenschap aangeboden gekregen van iemand die durfde te wedden om de auto zelf dat ie sneller zou zijn dan mijn RS4.
Die heeft wel bakken meer koppel en alleen RWD, dus minder aandrijfverliezen maar ook zwaarder. Bentley is wel snel, maar een 997 Turbo is al veel sneller.
Die heeft wel bakken meer koppel en alleen RWD, dus minder aandrijfverliezen maar ook zwaarder. Bentley is wel snel, maar een 997 Turbo is al veel sneller.
Dus spannend.
Ding van Cor loopt ook gewoon met gemak over de 300 heen!
Ik weet dat de S600 Biturbo V12 een tijd geleden in de ams getest was. Enorme rwd kolos, maar WEL in 4,4s(!) naar de 100, de 500+ kg lichtere Gallardo met 510pk en 4WD deed dat in datzelfde blad in 4,5...dat was t gesprek van de dag zegmaar....
*kijkt nog even naar de S600* ACHTHONDERDDERTIGNEWTONMETERS!!!! Djezusss
DIt verhaal nog even gecross-checked op duitse RS site:Duitse gast met een 500pk RS4 had een sprint met een CGT van 120 tot 320 en liep iets van 15 autolengtes uit...
Dat geloof ik graag, volgens mij moet je zo'n CGT flink opvoeren wil je echt met jongens als Z06, 997Turbo, AMG's, M5/6 etc mee kunnen komen qua sprintkracht.
Standaard gaat een RS4 B5 al in zo'n 17s van 0-200.