Vergelijk tussen Giulia en M2 start >>>HIER<<<
Uitkomst is toch wel verrassend met de wetenschap, dat de M5CS bovenaan de 2021 lijst stond.

Daar heb ik niets aan toe te voegenEvdP schreef: 03 jan 2022, 09:45 Persoonlijk zou ik als ik een sportieve daily zocht voor 50k niet voor een Porsche van 60k gaan met bijna 2 ton op de teller.
Die heb je gemist inderdaad: viewtopic.php?t=41236
@Barend; Jij hebt dan weer de reactie gemistMF1994CS schreef: 29 dec 2021, 08:17Morgen! Ja, zeker. Heb me een tijdje geleden voorgesteld: viewtopic.php?t=41236
Niet voor 70k
Ik dacht ook al, niet echt de plek waar je een M4 verwacht
Beetje meer oprekken... Je zou kunnen beargumenteren dat deze beter z'n waarde houdt en je dus uiteindelijk minder kwijt bent?Richardt. schreef: 04 jan 2022, 11:48 Naar goed DF gebruik is het initiële budget dus al weer een mooie 20% opgerekt![]()
![]()
Volgens mij zou er 3 jaar fabrieksgarantie op moeten zitten, ook wanneer deze eventueel geïmporteerd is. Maar zeker weten doe ik het niet. Dus dat zou bij de groene nog een jaar zijn. Vreemd genoeg staat het niet zo vermeld inderdaad.veejay schreef: 04 jan 2022, 11:47 Zo die groene is lekker zeg, maar ik neem aan geen Premium Select garantie maar slechts 6/12 maanden Bovag?
Haha ja z’n initiële foto’s waren keurig. Toen ik vroeg om extra foto’s leek ie te staan in een Xtc loods