bmw e36 325i sedan
- frank de jonge
-
Tja je kan niet alles hebben frank
mja wat er niet op zit kan ook niet kapot gaan, geloof dat een vanos revisie ook niet een van de goedkooste dingen is.
Voolopig is deze nog steeds rapper als een standaard 325i coupe met vanos , waar het hem in zit , ik weet het niet , blok is zo goed als standaard, heb net een M auspuff en het orginele luchtfilterhuis voorzien van een extra toevoer slang van verse lucht vanaf de voorbumper.

Voolopig is deze nog steeds rapper als een standaard 325i coupe met vanos , waar het hem in zit , ik weet het niet , blok is zo goed als standaard, heb net een M auspuff en het orginele luchtfilterhuis voorzien van een extra toevoer slang van verse lucht vanaf de voorbumper.
- Tommy
Een 328 heeft een M52 blok, die is flink lichter dan het oude M50 blok. Ware het niet dat M50 wel giga sterk zijn 
Btw Patrick,
ik heb laatst de df trackday gewoon met alleen ferodo blokken en een set H&R veren gedaan. Verder niks aangepast en wel dikke lol gehad. Besides, op de DF trackdays is het niet de botsauto klasse
12 oktober moet ik zelf werken, dus kon niet mee met BDC. Vergeet je niet een potje voor op de kop mee te nemen? Anders mag je absoluut niet meerijden met mensen. Daar is de organisatie en oa bas vrij streng in.

Btw Patrick,
ik heb laatst de df trackday gewoon met alleen ferodo blokken en een set H&R veren gedaan. Verder niks aangepast en wel dikke lol gehad. Besides, op de DF trackdays is het niet de botsauto klasse

12 oktober moet ik zelf werken, dus kon niet mee met BDC. Vergeet je niet een potje voor op de kop mee te nemen? Anders mag je absoluut niet meerijden met mensen. Daar is de organisatie en oa bas vrij streng in.
- frank de jonge
-
- Bert ///M3
Volgens mij een beetje een kletsverhaal.frank de jonge schreef:Klopt ook weer Tommy.
M52 is van alumaar het is me niet bekend dat de gewone M50 sterker is dan de M52.
Non vanos kan idd minder aan kapot gaan en daarom beter om een turbo op te bouwen.
Iig super mooie kar
Vanos verstelt alleen maar je nokkenas, die gaat niet zo snel stuk van een beetje overdruk. Verder verschillen die motoren niet veel qua opbouw dus daar zal het ook niet aan liggen.
Het is alleen zo dat je bij een turboconversie veel meer koppel in het middengebied hebt, dat maakt vanos een beetje overbodig.
- frank de jonge
-
-
-
-
- MartijnGizmo
Re: bmw e36 325i sedan
Mooie kar!

Wat zit er op de achterruit dan?patrick.v.b schreef:Dus aan mij geen polyesther besteed

-
ik zou holtrop of offenga even benaderen die hebben vast en zeker orginle rood/witte achterlichten liggen voor een e36 sedan.
Imitatie heb je ze al voor 100 euro maar dan heb je wel contiue foutmelding op je BC , omdat daar geen checkcontroll op zit.
En anders gewoon , ff langs de dealer , daar kosten ze dacht ik 123 euro per stuk.
net wat je er aan kwijt wilt.
Imitatie heb je ze al voor 100 euro maar dan heb je wel contiue foutmelding op je BC , omdat daar geen checkcontroll op zit.
En anders gewoon , ff langs de dealer , daar kosten ze dacht ik 123 euro per stuk.

-
Re: bmw e36 325i sedan
Martijn Koevoets schreef:Mooie kar!
Wat zit er op de achterruit dan?patrick.v.b schreef:Dus aan mij geen polyesther besteed

Zal noooit meer zulke uitspraken doen , word gelijk de kop in gedrukt zie ik wel