Zoals sommige van jullie weten heb ik een vakantiehuis bij de ring aangeschaft en daarbij hoort natuurlijk een tracktool op Duits kenteken i.v.m. de verzekeringen. Ik ben ten zeerste op zoek naar een betrouwbaar ding aangezien ik gewoon zo veel mogelijk rondes wil gaan maken en het hok niet te veel bij de garage mag staan waardoor ik minder kan rijden.
Nu ben ik nog niet uit wat voor iets dit gaat worden en ben ik erg benieuwd waar jullie aan denken. Een aantal dingen zijn wel erg belangrijk voor mij.
-Budget 20k excl. aanpassingen (hoe goedkoper hoe beter!). Een nieuwe yaris gr van 39k (wel perf pack nodig dan he) wordt mij toch echt wat te gek jammer genoeg...
-Betrouwbaar(!!!!)
-RWD
-Handbak (dct of zf8 zou misschien optie zijn)
-Duitse auto is een pluspunt i.v.m. levertijd onderdelen
-Niet te gek met de slijtagedelen (geen 1600kg+ krengen oid)
-Minimaal +-175pk/ton, liefste nog wat sneller.
Waar mijn ideeën nu naar uit gaan (schiet ook gerust af als je er slechte ervaringen mee hebt):
-e9x 330i, heb een aanbod gehad voor een ex vln auto met n52 met custom bilstein set, rolkooi enzo en een vol jaar garantie op de ring!

-f2x m135i of n55 135i of 335i
-f2x 125i (zou ik wel willen chippen)
-e8x 130i
-Eén of andere m3 als ik in een positieve bui ben of zelfs dan een e30 325i
Vind een bmw met een n54 ook wel verleidelijk maar heb zo het idee dat die niet aan punt 1 voldoet op het circuit, als je hier andere ervaringen mee hebt hoor ik het graag!
Zelfs een diesel (120d/123d/125d) neem ik nog in overweging nemen dus schiet maar raak.