Audi TT
- Desmond Prins
Audi TT
Laatst gewijzigd door Desmond Prins op 27 sep 2007, 20:15, 1 keer totaal gewijzigd.
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
-
Ik mag dit soort mensen wel HULDE !!
Dit zijn helden. Mooiere pick-up is niet te krijgen op dit moment. Klasse !
Dit is een famillie naar mijn hart.
Ik raak helemaal gefrustreerd van al die autoforum's waar iedereen zijn auto voorziet van 6 lagen autowas en vervolgens 67 foto's maakt vanuit iedere denkbare hoek.
Dit zijn helden. Mooiere pick-up is niet te krijgen op dit moment. Klasse !
Dit is een famillie naar mijn hart.
Ik raak helemaal gefrustreerd van al die autoforum's waar iedereen zijn auto voorziet van 6 lagen autowas en vervolgens 67 foto's maakt vanuit iedere denkbare hoek.
- MartijnGizmo
- Jurriaan
Achterklep eruit en een stuk traanplaat erin en minder belasting betalen? Zouden ze in Nederland ook doen. Net als de grijs kenteken Porsches destijds...waar ik overigens alleen maar van heb horen zeggen.
En de fiscale campers na het afschaffen van de 60dagenkaart: Toendertijd schroefde je een neerklapbaar bed tegen het dak van je grote auto, een gasstelletje erin en iets wat bergruimte kon zijn...et voilà; kwart-tarief van de wegenbelasting. Tegenwoordig zijn de eisen zo scherp dat je een fatsoenlijk functionele camper niet eens meer door de eisen krijgt.
En de fiscale campers na het afschaffen van de 60dagenkaart: Toendertijd schroefde je een neerklapbaar bed tegen het dak van je grote auto, een gasstelletje erin en iets wat bergruimte kon zijn...et voilà; kwart-tarief van de wegenbelasting. Tegenwoordig zijn de eisen zo scherp dat je een fatsoenlijk functionele camper niet eens meer door de eisen krijgt.
- Niels
- Auto: Prius+