Een aantal jaren geleden heb ik een 318ti gekocht om "goedkoop" mee te racen. Niet echt goed verdiept in wat er mis kan zijn heb ik vrij impulsief een compact opgehaald die eigenlijk in alle opzichten veel mee had/heeft. Deze heeft lang in Californië rond gereden en is dus ontzettend goed t.o.v. de doorsnee e36

De auto had wat afgekloven sparco stoelen en daar moest toch maar wat anders voor in de plaats komen. En diverse delen uit het interieur ook direct naar de stort gebracht.

Uiteraard was het punt van goedkoop rijden al snel niet meer aan de orde. Ook ben ik gek op zoeken en kopen dus het was uiteraard gedoemd om te uit de hand te gaan lopen (in stappen).
Na wat wikken en wegen een kooi laten plaatsen bij Biesheuvel, bleek best een uitdaging aangezien ik geen trailer had en er zonder dashboard e.d. naartoe en terug moest rijden.
Ondertussen steeds meer van de auto aan het verwijderen aangezien ik met deze auto ook niet van plan was om de compact cup te gaan rijden.

Hartstikke fout door alle stickers en andere Sjonnie items maar ik had/heb er al wel dikke schik mee. Ondertussen met de auto mijn racelicentie gehaald en met een maat van mij een werkplaats kunnen creëren. Zo kan de auto binnen staan i.p.v. langzaam wegkwijnen in het Nederlandse klimaat.