Jawel! De M3 is sneller op de rechte stukken, dus hij moet en zal voor blijven!!! 30 rondjes is ook geen schrikbarend aantal trouwens, dat doe die gozer van die Yaris/Seat in 1 midweek waarschijnlijkBram schreef: 26 dec 2021, 11:16 Veel plezier ermee! Al lijkt het me totaal niet boeiend of je die Yaris voor kan blijven...
BMW M3 E90
-
- Auto: eBike
Re: BMW M3 E90
-
Thilo kan best rijden maar zit af en toe ook wel aardig te pushen hoor in zijn filmpjes dat ik denk van stapje terug op TF zou je sieren. En dan heb ik het niet over die clips dat hij samen oprijdt met zijn vrienden.Str8Six schreef: 26 dec 2021, 22:36Jawel! De M3 is sneller op de rechte stukken, dus hij moet en zal voor blijven!!! 30 rondjes is ook geen schrikbarend aantal trouwens, dat doe die gozer van die Yaris/Seat in 1 midweek waarschijnlijkBram schreef: 26 dec 2021, 11:16 Veel plezier ermee! Al lijkt het me totaal niet boeiend of je die Yaris voor kan blijven...
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Het is in the heat of the moment en ik kan me beide partijen exact voorstellen.
Ik heb ook wel eens een deurtje dicht gelaten daar als rookie(voor MX5en/Golfjes van locals) als rookie(wat ik irl nog steeds ben op de real life Nordschleife) en ja de Ring is smal gevaarlijk DOH etc.
Maar dit gebeurt ook op trackdays en vrij rij dagen op Zandvoort/Assen etc. Tell me about it. Ze rijden me allemaal in de weg.
Heet de man Thilo in die Yaris? Die mag ook inderdaad wel eens minder gaan pushen vind ik.....
Ik heb ook wel eens een deurtje dicht gelaten daar als rookie(voor MX5en/Golfjes van locals) als rookie(wat ik irl nog steeds ben op de real life Nordschleife) en ja de Ring is smal gevaarlijk DOH etc.
Maar dit gebeurt ook op trackdays en vrij rij dagen op Zandvoort/Assen etc. Tell me about it. Ze rijden me allemaal in de weg.

Heet de man Thilo in die Yaris? Die mag ook inderdaad wel eens minder gaan pushen vind ik.....