+1 hier ook absoluut multi merk liefhebber en een meet zoals 2017 (voor het laatst?) lijkt me top weer eens te doen in 2022
Gezocht familieauto voor 50k
-
OnlineMartijn_bmw
- Berichten: 29151
- Lid geworden op: 22 nov 2009, 13:32
- Locatie: Randstad
Re: Gezocht Sportieve daily voor 50k
- Kasteel
- Berichten: 5476
- Lid geworden op: 15 feb 2006, 10:17
- Locatie: Haarlem
Re: Gezocht Sportieve daily voor 50k
Tuurlijk, ga nog ff verderEmilio schreef: 25 dec 2021, 19:45Ik ken Tijs niet. Maar ik begrijp dat ik een bmw dealer tegen zijn schenen heb geschopt. Excuses dat was niet mijn bedoeling.Kasteel schreef: 25 dec 2021, 10:14Tijs is voor jou een bmw fanboy die incapabele dealer en achterlijk hoge onderhoudskosten slikt? Think again…Emilio schreef: 25 dec 2021, 09:59 Ja dat vind ik wel grappig. Hoe de bmw fanboys de incapabele dealer en achterlijk hoge onderhoudskosten slikken..
Je zit er iig minimaal 3 keer naast.
Wat ik zie in mijn omgeving is dat zowel ik als vele vrienden/bekenden van me een paar k per jaar tegen hun bmw aan smijten.
Als vervolgens een andere bekende met een alfa een onderdeel a €500 nodig heeft (eens per jaar) dan is alfa inferieure Italiaanse rommel.
-
Maupie916
- Berichten: 133
- Lid geworden op: 19 dec 2021, 11:17
- Auto: Alfa romeo GTV(916) 3.0 v6
- Locatie: Neerpelt
Re: Gezocht Sportieve daily voor 50k
FreudeamFahren schreef: 25 dec 2021, 09:42 Zou met zo'n Juul sowieso eerst maar eens gaan rijden. Ik vond het helemaal niks. Hakerige bak en het sper voelt alsof het eerst 10 jaar bij Molenaar onder een huurlijk e36 op droog heeft moeten ploeteren. En stel dat je het tóch lekker vindt rijden, dan zal ik de beerput eens open trekken van de Juul die mijn broer in de lease heeft gereden. Weliswaar een 2 liter, maar ik weet niet wat slechter was: de auto of de dealer organisatie... Om te janken. "Waarom die achterbanden scheef afslijten? Geen idee meneer, dit model heeft een starre achteras. Niets aan uit te lijnen." En nee, hij maakte geen grapje. Geen incident ook: er was nog veel meer van dit soort onzin. Prutsers.
Bij een beetje fatsoenlijke alfa garage noemen ze dit gewoon karakter hoor
-
Tom
- Berichten: 22514
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35
Re: Gezocht Sportieve daily voor 50k
Gewoon even onderzoek doen. Een specifiek model heeft kwaaltjes, voor- of na een facelift maakt soms verschil en sommige kwaaltjes zijn gewoon in modeljaren opgelost zijn. Dan kijk je welk motortype je wilt en wat de aandachtspunten zijn. Als je even de vooroordelen weg zet en op die manier auto's gaat benaderen scheelt het een hoop. Zie ik hier ook bij BMW's gebeuren, bepaalde motoren of modeljaren die je beter kunt vermijden of zorgen dat bepaalde modificaties zijn gedaan.
- Hielke
- Berichten: 11659
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:43
- Locatie: Heerenveen
Re: Gezocht Sportieve daily voor 50k
Doe 's stoer na die Cabrio Emilio. Koop een QV.
-
ErikS
- Berichten: 18991
- Lid geworden op: 18 aug 2008, 13:19
- Locatie: Boedelbak
Re: Gezocht Sportieve daily voor 50k
Ik heb een B3S AWD gehad & rij nu een 640i GC.
De 6 is wat trager, maar als rwd verrassend speels. Heerlijke auto. Mis ik 100pk? Ja, die mis ik tov de Alpina..... Maar de 640 rijdt nu lekker pribleem vrij z'n rondjes, heerlijk!
Als ik het zo lees zou ik ook een M2C halen. Maar een 640i met chippie (ga ik niet doen) dan rij je:
Een van de mooiste BMW's ooit
Dikke R6 turbo
Een retemooi interieur
Speciaal gevoel (dik)
Toch snel & speels.
Ik vind t echt een topbak. En vrij betaalbaar. (verzekering 150ish per maand, wel met maximaal schade vrije jaren)
De 6 is wat trager, maar als rwd verrassend speels. Heerlijke auto. Mis ik 100pk? Ja, die mis ik tov de Alpina..... Maar de 640 rijdt nu lekker pribleem vrij z'n rondjes, heerlijk!
Als ik het zo lees zou ik ook een M2C halen. Maar een 640i met chippie (ga ik niet doen) dan rij je:
Een van de mooiste BMW's ooit
Dikke R6 turbo
Een retemooi interieur
Speciaal gevoel (dik)
Toch snel & speels.
Ik vind t echt een topbak. En vrij betaalbaar. (verzekering 150ish per maand, wel met maximaal schade vrije jaren)
- FreudeamFahren
- Berichten: 2857
- Lid geworden op: 06 aug 2009, 15:06
Re: Gezocht Sportieve daily voor 50k
Heb je mijn post überhaupt verder gelezen dan mijn inlognaam? Het gaat met geen woord over BMW of diens dealerorganisatie, en denk je echt dat ik het over een automaatbak heb als ik hem als hakerig bestempel? Sowieso wel grappig: er staat op dit moment geen enkele BMW op mijn naam, maar wel een Alfa...Emilio schreef: 25 dec 2021, 09:59 Ja dat vind ik wel grappig. Hoe de bmw fanboys de incapabele dealer en achterlijk hoge onderhoudskosten slikken..
(...)
Die bak kan me moeilijk tegenvallen. Zf8 die ook in mijn 435i zit bevalt me prima.
Dat zei ik ook. Alle lampjes aan op het dash is juist positief: betekent dat die lampjes het doen. En je moet niet denken "shit, mijn linker achterlicht is stuk". Je moet denken "top, mijn rechter achterlicht werkt nog". Dat schijnt moeilijker te worden als je zo goed als nieuwe auto waar je toch flink voor betaalt een paar keer achterop een sleepauto heeft gestaan en de dealer alleen maar halfbakken pogingen waagt om er iets aan te doen. Een Fiat 500 en een Opel Zafira als vervangend vervoer zijn ook al geen pleisters op die wonden.Maupie916 schreef: 26 dec 2021, 10:47 Bij een beetje fatsoenlijke alfa garage noemen ze dit gewoon karakter hoor![]()
-
DFJEF
- Berichten: 1085
- Lid geworden op: 19 dec 2019, 21:52
Re: Gezocht Sportieve daily voor 50k
Misschien moet je ook eens een rondje in de normale Giulia maken. Dan wel een versie met 280pk (Q2, Q4 of een gechipte 200pk versie). Ik heb ook meerdere malen in een M2 gereden en laten we vooropstellen dat die echt top is, maar een Giulia met bijna 300pk (gechipt) zal je zeker niet teleurstellen. Ook de prima ZF8 bak, die er in de D-stand de verzetten met een klap en veel emotie ingooit. Met iets over 1400kg relatief licht en dat voel je ook. Waar Alfa wel belangrijke punten laat liggen, is het overijverige ESP dat ook niet uitgezet kan worden en zelfs geen soort sportstand waarin wat slip wordt getolereerd. Dat heeft BMW toch echt een stuk beter voor elkaar. Maar desnoods kan Squadra tuning dit oplossen. Zij kunnen de QV race knop installeren, zodat het ESP uit kan, maar geen sport+ stand helaas, zodat eventueel iets te fanatiek genomen bochten alsnog gecorrigeerd worden.
Wat looks betreft is de M2 wel heel gaaf, iets unieks. Maar omdat de Giulia ook niet veel verkocht is/wordt, blijft het ook een unieke en mooie verschijning. Zeker met de QV wielen erop en een paar kortere veertjes.
Wat looks betreft is de M2 wel heel gaaf, iets unieks. Maar omdat de Giulia ook niet veel verkocht is/wordt, blijft het ook een unieke en mooie verschijning. Zeker met de QV wielen erop en een paar kortere veertjes.
Laatst gewijzigd door DFJEF op 27 dec 2021, 07:58, 2 keer totaal gewijzigd.
- Joy
- Berichten: 10901
- Lid geworden op: 03 feb 2006, 00:24
-
SlowCo
- Berichten: 4588
- Lid geworden op: 23 sep 2008, 09:36
Re: Gezocht Sportieve daily voor 50k
Zo, die is vakkundig verneukt... 
- ADV
- Berichten: 3317
- Lid geworden op: 24 jul 2008, 22:46
- Locatie: Noorden
Re: Gezocht Sportieve daily voor 50k
Och, even met de zwarte markeerstift over de pinstripes en het wordt al een stuk beter 
-
DFJEF
- Berichten: 1085
- Lid geworden op: 19 dec 2019, 21:52
Re: Gezocht Sportieve daily voor 50k
Daarom zelf rijden en ervaren inderdaad. Dat is de enige manier.FreudeamFahren schreef: 25 dec 2021, 09:42 Zou met zo'n Juul sowieso eerst maar eens gaan rijden. Ik vond het helemaal niks. Hakerige bak en het sper voelt alsof het eerst 10 jaar bij Molenaar onder een huurlijk e36 op droog heeft moeten ploeteren. En stel dat je het tóch lekker vindt rijden, dan zal ik de beerput eens open trekken van de Juul die mijn broer in de lease heeft gereden. Weliswaar een 2 liter, maar ik weet niet wat slechter was: de auto of de dealer organisatie... Om te janken. "Waarom die achterbanden scheef afslijten? Geen idee meneer, dit model heeft een starre achteras. Niets aan uit te lijnen." En nee, hij maakte geen grapje. Geen incident ook: er was nog veel meer van dit soort onzin. Prutsers.
Wat betreft uitlijnen, vreemd genoeg klopt het dat de waardes fixed zijn. Achteraf niet in te stellen (in ieder geval op de 2.0 turbo). Erg aparte keuze van Alfa.
De achteras is daarentegen multi-link en niet star zoals die dealer misschien heeft doen geloven en bovendien heeft de vooras "double wishbones", wat nu (pas) in de nieuwe generatie Porsche GT3 zo bejubeld wordt. Ook alles grotendeels aluminium. Bovendien is de aandrijfas carbon, dus ze hebben echt wel moeite gedaan om het gewicht laag te houden en de techniek op orde te hebben.
- Eeuwe
- Berichten: 5033
- Lid geworden op: 07 feb 2018, 13:42
- Auto: Paar Fransozen en paar BMW's
- Locatie: Groningen stad
Re: Gezocht Sportieve daily voor 50k
100% met je eens. Amen.Tom schreef: 25 dec 2021, 15:19Mee eens, al zie ik het ook niet snel veranderen want die BMW liefde hier houd elkaar al jaren in stand. Verder moet iedereen kopen wat ie zelf wil en wat het beste past. Niet alles is rationeel uit te leggen en een M2 is natuurlijk een prima keus. Maar het is niet de enige keus. Ik lees/hoor graag verhalen van andere auto's, ook als ik zelf geen interesse heb om dat te kopen, maar oprechte enthousiasme van mensen die dezelfde (auto)hobby delenEeuwe schreef: 25 dec 2021, 13:57 Zoals ik vaker roep hier op DF, BMW is het pad kwijt met loodzware loeders, FWD, walgelijke designs. Nu staat er weer een merk met 100% sportieve aspiraties en een fantastische historie in de racerij op, en het lijkt wel alsof 80% hier deze auto bashed. RWD, 50:50 verhouding, ZF8, voortrein ontwikkeld door Ferrari, geweldige looks, potente motoren, lichter dan een 3-serie. Jezus mensen, serieus waar, de wereld is niet alleen BMW.
Nee, niks tegen BMW (integendeel, nog altijd liefhebber, op de laatste modellen na), wel tegen die bekrompen tunnelvisie hier. Welk forum is dit eigenlijk? Het lijkt wel alsof we hier niet van "driving fun" houden.
Aan de TS; ga eens proefrijden. Niet alleen met de Alfa Romeo, maar ook met de BMW. Ben erg benieuwd naar je bevindingen. Écht.Volgend jaar moeten we weer eens een DF meet doen. Dan is het toch het mooiste als er bij de opkomst M's, AMG's, Lotus, Giulia Qv, 4C, Morgan, Corvette, Fiesta ST, GT-R, Alpine A110S, Porsche spul, Yaris GR, 106 GTI en nog wat klassiekers bij zijn.
Dat is ook de reden dat ik altijd een hekel heb gehad aan merkclubjes (maakt niet uit welk merk), zo'n blinde vlek die veel van die figuren hebben voor alles wat anders is. Vaak zelf nooit wat anders gereden (of 20 jaar terug op een blauwe maandag) dan dat ene merk maar wel een grote mond over hoe kut andere merken zijn.
Zonder 't verder persoonlijk te willen maken stoor ik mij mateloos aan de manier hoe jij je aversie tegen het merk zegeviert inderdaad. Bot, uitgesproken, speaken word. Met de punten die je opnoemt relativeer je 't wel en kan ik je ook wel begrijpen. Maar ik vraag mij dan altijd oprecht af; heeft Arthur er al eens eentje gereden? Zeker een recente Alfa Romeo. Je hoeft er echt niet eentje te kopen, maar come on Arthur, iedereen verdient een tweede kans. Rij er eens met eentje, en herzie je mening. Een Alfa Romeo verdient oprecht beter dan dit.Arthur schreef: 25 dec 2021, 17:52Dat is jouw mening… Nu ben ik helemaal niet merkvast, dus eigenlijk hoef ik me niet aangesproken te voelen. Toevallig rijd ik nu BMW. Maar een AR komt er hier niet in. Heeft niks met historie, looks, etc te maken. Door een privé aangelegenheid, en ik zeg duidelijk privé, heb ik een vreselijke aversie tegen AR gekregen. Ik chargeer het hier vaak hoor, geef ik toe, maar zo kijk ik er tegen aan.Eeuwe schreef: 25 dec 2021, 13:57 Zoals ik vaker roep hier op DF, BMW is het pad kwijt met loodzware loeders, FWD, walgelijke designs. Nu staat er weer een merk met 100% sportieve aspiraties en een fantastische historie in de racerij op, en het lijkt wel alsof 80% hier deze auto bashed. RWD, 50:50 verhouding, ZF8, voortrein ontwikkeld door Ferrari, geweldige looks, potente motoren, lichter dan een 3-serie. Jezus mensen, serieus waar, de wereld is niet alleen BMW.
Nee, niks tegen BMW (integendeel, nog altijd liefhebber, op de laatste modellen na), wel tegen die bekrompen tunnelvisie hier. Welk forum is dit eigenlijk? Het lijkt wel alsof we hier niet van "driving fun" houden.
Aan de TS; ga eens proefrijden. Niet alleen met de Alfa Romeo, maar ook met de BMW. Ben erg benieuwd naar je bevindingen. Écht.
En zeg nou zelf, zo'n nieuwe biggenneus van BMW, je kunt mijn mening over het design van BMW's in die zin toch niet ontkennen?
- Arthur
- Berichten: 43956
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
- Auto: Nr.51
- Locatie: Boven Barcelona
Re: Gezocht Sportieve daily voor 50k
Nee, geen recente AR gereden Eeuwe. Wie weet gebeurt het ooit nog eens, al verwacht ik dat niet. Eigenlijk maak ik die opmerkingen met enig sarcasme maar dat komt blijkbaar niet goed over
Ik zal er aandacht aan besteden
De huidige BMW’s moet ik ook aan wennen, zeg maar
Mijn huidige 3-serie G21 vind ik prima te doen, die nieuwe met die grote neus is idd (ook (nog)) niet mijn ding.
De huidige BMW’s moet ik ook aan wennen, zeg maar
- Emilio
- Berichten: 975
- Lid geworden op: 23 feb 2020, 10:55
- Auto: M2 LCI
Re: Gezocht Sportieve daily voor 50k
Omdat we al ruim 10 kantjes verder zijn hierbij een update.
Vandaag zowel de in dit topic genoemde m2 bekeken als een rs3.
M2:
Rs3:
Sja wat kan ik dan nog meer schrijven dan alle reviews online al hebben gedaan;-)
Maar hierbij toch, de m2. Bij het starten viel het me op hoe zo’n bak herrie er uit kwam bij de koude start ondanks dat het dezelfde motor is als in mijn 435i.
Ik vond de stoel erg hoog zitten ondanks mijn 1.77 lengte. Knopjes rondom idrive wel allemaal een niveau lager dan in mijn 435i gek genoeg?
Rijden: gaaf! Mijn 435i on steroids. Wheelspin bij 130 op nat en die dct bak echt een beleving tov mijn zf8.
Dan de rs3: wat een gaaf geluid bij starten! Kwaliteitsgevoel van interieur een stuk hoger dan de m2 echter verder toch wel “gewoon een a3”.
Rijden: een hele snelle golf met een mooi geluid. Zo zou ik het omschrijven. De m2 is een stuk sportiever.
Echter voor alle dag lijkt me zo’n rs3 nog lang niet gek ook gelet op de grotere koffer en de 5 deuren. Maarja hij is niet zo sportief als de m2..
Vandaag zowel de in dit topic genoemde m2 bekeken als een rs3.
M2:
Rs3:
Sja wat kan ik dan nog meer schrijven dan alle reviews online al hebben gedaan;-)
Maar hierbij toch, de m2. Bij het starten viel het me op hoe zo’n bak herrie er uit kwam bij de koude start ondanks dat het dezelfde motor is als in mijn 435i.
Ik vond de stoel erg hoog zitten ondanks mijn 1.77 lengte. Knopjes rondom idrive wel allemaal een niveau lager dan in mijn 435i gek genoeg?
Rijden: gaaf! Mijn 435i on steroids. Wheelspin bij 130 op nat en die dct bak echt een beleving tov mijn zf8.
Dan de rs3: wat een gaaf geluid bij starten! Kwaliteitsgevoel van interieur een stuk hoger dan de m2 echter verder toch wel “gewoon een a3”.
Rijden: een hele snelle golf met een mooi geluid. Zo zou ik het omschrijven. De m2 is een stuk sportiever.
Echter voor alle dag lijkt me zo’n rs3 nog lang niet gek ook gelet op de grotere koffer en de 5 deuren. Maarja hij is niet zo sportief als de m2..
-
OnlineMartijn_bmw
- Berichten: 29151
- Lid geworden op: 22 nov 2009, 13:32
- Locatie: Randstad
Re: Gezocht Sportieve daily voor 50k
Is idd afhankelijk van gebruik en wat je zoekt wat de beste keuze is denk ik 
Beide erg mooie dikke auto’s!
Beide erg mooie dikke auto’s!
- martll
- Berichten: 1413
- Lid geworden op: 30 apr 2012, 19:42
Re: Gezocht Sportieve daily voor 50k
Mooi dagje sturen gehad zo te lezen.
Lijkt wel een zeldzaamheid te worden, niet alleen mijn eigen ervaring, maar hoor overal dat ze mensen pas willen laten rijden na koop overeenkomst, mooi zo testen voordat je overgaat tot aankoop.
Lijkt wel een zeldzaamheid te worden, niet alleen mijn eigen ervaring, maar hoor overal dat ze mensen pas willen laten rijden na koop overeenkomst, mooi zo testen voordat je overgaat tot aankoop.
- Emilio
- Berichten: 975
- Lid geworden op: 23 feb 2020, 10:55
- Auto: M2 LCI
Re: Gezocht Sportieve daily voor 50k
Verbaasde mij ook, en eerder ook mijn ervaring. Wel heb ik vorige week al vragen gemaild en afspraken voor vandaag ingepland.martll schreef: 28 dec 2021, 17:34 Mooi dagje sturen gehad zo te lezen.
Lijkt wel een zeldzaamheid te worden, niet alleen mijn eigen ervaring, maar hoor overal dat ze mensen pas willen laten rijden na koop overeenkomst, mooi zo testen voordat je overgaat tot aankoop.
Als je om 10.00 belt of je om 11.00 rondje mag doen wordt er vast anders gereageerd.
-
MF1994CS
- Berichten: 64
- Lid geworden op: 21 mar 2020, 17:15
Re: Gezocht Sportieve daily voor 50k
Leuk om te lezen!
Opmerking over de stoel vind ik wel opvallend. Ik ben zo’n 1.90m en zit helemaal niet hoog. Stond ‘ie wel op de laagste stand?
Opmerking over de stoel vind ik wel opvallend. Ik ben zo’n 1.90m en zit helemaal niet hoog. Stond ‘ie wel op de laagste stand?
- sitechris
- Berichten: 5072
- Lid geworden op: 20 feb 2011, 11:55
- Auto: BMW M2 G87/SEAT Ibiza 1.5 TSI
- Locatie: http://www.driveaholic.nl
Re: Gezocht Sportieve daily voor 50k
RS3 is wel leuker met chip. Daar wordt het geen betere bochtenauto van (ook niet slechter), maar op de Autobahn is 500 pk wel hilarisch. De stock RS3 mist imo beleving.
- Knot
- Berichten: 41111
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29
Re: Gezocht Sportieve daily voor 50k
Wat je zoekt is dus een combinatie van beiden, die is er de 140i 
- Emilio
- Berichten: 975
- Lid geworden op: 23 feb 2020, 10:55
- Auto: M2 LCI
Re: Gezocht Sportieve daily voor 50k
Die stond naast de rs3 in de showroom. Dat viel me overigens pas na 15 minuten op. Auto is me gewoon te ingetogen en weinig speciaal als je het vergelijkt met die uitgeklopte wielkasten van een rs3 of m2.
Rechts in het wit zie je een glimp.
-
Robin
- Berichten: 56462
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Re: Gezocht Sportieve daily voor 50k
Goed gedaan Emilio, die proefritten.
Nu had ik helemaal geen zin meer om in dit draadje te posten ivm de onzinnige QV vs M2 commotie.
Bij dezen : Doe alsjeblieft een QV als je een mooie qua kmstand en opties kan krijgen. Is gewoon ook een topauto en zeer bijzonder
( dealernetwerk/verkrijgbare oem en aftermarket /tuning onderdelen ligt bij Benz/Audi/BMW natuurlijk logistiek even wat handiger....)
Verder RS3 vs M2. Aaan de hand van jouw relaas hierboven en een(mijn) aanname:
De RS3. Praktisch. Altijd zéér snel. Bijzondere en mooie dikke verschijning. Sound. Beter tunable eventueel later dan de OG M2.
M2 (alle types) is een auto die bij 'jou' moet passen. Dat geldt helaas niet voor iedereen. Relatief onpraktisch. Tractieproblemen in de mindere seizoenen etc.
M2 stoelen. Die kunnen erg omlaag. Handbediende stoel kan lager dan de electrische.....
Nu had ik helemaal geen zin meer om in dit draadje te posten ivm de onzinnige QV vs M2 commotie.
Bij dezen : Doe alsjeblieft een QV als je een mooie qua kmstand en opties kan krijgen. Is gewoon ook een topauto en zeer bijzonder
( dealernetwerk/verkrijgbare oem en aftermarket /tuning onderdelen ligt bij Benz/Audi/BMW natuurlijk logistiek even wat handiger....)
Verder RS3 vs M2. Aaan de hand van jouw relaas hierboven en een(mijn) aanname:
De RS3. Praktisch. Altijd zéér snel. Bijzondere en mooie dikke verschijning. Sound. Beter tunable eventueel later dan de OG M2.
M2 (alle types) is een auto die bij 'jou' moet passen. Dat geldt helaas niet voor iedereen. Relatief onpraktisch. Tractieproblemen in de mindere seizoenen etc.
M2 stoelen. Die kunnen erg omlaag. Handbediende stoel kan lager dan de electrische.....
-
Robin
- Berichten: 56462
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Re: Gezocht Sportieve daily voor 50k
Welkom. Misschien er overheen gelezen. Maar rijd jij ook 'n M2 misschien dan?MF1994CS schreef: 28 dec 2021, 18:43 Leuk om te lezen!
Opmerking over de stoel vind ik wel opvallend. Ik ben zo’n 1.90m en zit helemaal niet hoog. Stond ‘ie wel op de laagste stand?
-
OnlineMartijn_bmw
- Berichten: 29151
- Lid geworden op: 22 nov 2009, 13:32
- Locatie: Randstad
Re: Gezocht Sportieve daily voor 50k
Eens met Robin, RS3 is denk ik de betere keuze als je een praktische daily zoekt die ook bijzonder en snel is.
De M2 is de leuker rijdende auto maar minder praktisch.
De M2 is de leuker rijdende auto maar minder praktisch.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten


