Moet zeggen dat ik het knap vind hoe er hier toch met enige vorm van respect tegenover elkaar, ook al heb je een meningsverschil, over gepraat en gediscussieerd word.
Nu heb ik vrij sterke principes dus daar ga ik het niet over hebben

Wat ik wel erg vind is dat er naar mijn idee een groep ongevaccineerde met “medische” reden word vergeten.
Al hoor je deze mensen over het algemeen ook niet klagen
- klant van mij,
Ernstig ziek, mankeerd van alles, komt tenminste 3x per jaar op de IC, afgelopen 2 jaar hebben ze al 3 keer gedacht dat hij het niet zou halen.
NIET gevaccineerd, simpelweg omdat de artsen het niet aandurven, een reactie op het vaccin kan fataal zijn.
Moet wel gezegd worden dat deze man ook voor de corona tijd al ruim afstand bewaard, niet op drukke plekken komt, alle vrienden/familie ook met een licht griepje of verkoudheid uit zijn buurt blijven enz…
- mijn vriendin,
Auto immuun ziekte, jaarlijks een onverklaarbare klaplong, met regelmaat onverklaarbare ontstekingen.
Is elke 2 maanden tenminste 1 week thuis met koorts/griep etc.
Heeft medicijnen die het immuunsysteem ernstig verzwakken.
Word erg ziek van de griepspuit, en krijgt evengoed nog meerdere keren per jaar zware griep.
Reageert verder vrij heftig op alle medicatie, pijnstillers, narcose, spuitjes……
Zei durft de covid vaccinatie niet te halen, wat ik goed begrijp.
Sinds de corona epidemie komen wij niet meer op drukke plekken, en sindsdien heeft ze slechts enkele keren lichte griep gehad