tomgtr schreef: 22 dec 2021, 11:12
Mocht je vinden dat ik je onheus bejegend heb dan excuses daarvoor. Ik doe mijn best om niet direkt te reageren en neem zelf volgens mij nooit het woord wppie etc in mijn mond. Ik heb wel een mening over bronnen die mensen aanhalen en behou me graag het recht om daar een mening over te hebben. Als ik dezelfde zienswijze had als jij zouden mijn posts je waarschijnlijk minder storen.
Ik pas nooit censuur toe, als mensen vinden dat ze beperkt worden in wat ze zeggen door mijn mening kan ik daar niks aan veranderen. En mocht je klachten hebben dat ik mijn posts en het modden niet goed combineer staat het je vrij daarover een klacht in te dienen.
Prima Tom, duidelijk. Ik gaf gewoon iets aan wat me opviel. Een klacht indienen is wel het laatste wat ik ga doen. Zo steek ik niet elkaar. Heb mijn ding gezegd, je hebt erop gereageerd en dat is voor wat mij betreft voldoende. Verder no hard feelings. Als ik me zo erg zou irriteren dat ik überhaupt een klacht zou indienen dan bleef ik wel weg.
Fijn dat je moderator wilt zijn want wie doet het anders. En je weet wat ze zeggen: de beste stuurlui staan aan wal. Zou het er zelf niet beter vanaf brengen vandaar dat het voor mij persoonlijk ook niets zou zijn.