EDIT: Vanaf 1:41-2:05 ik moest ook grinniken om het gegrinnik van Joe....

2215kg
Nog meer koffie. Daar gaat m'n droomauto:)
Ik niet, snel doorheen gescrolled om wat rijdende shots te zienMark 320iS schreef: 19 dec 2021, 09:32 Houden jullie dat echt vol? 27min naar die monotone stem luisteren?
Die heeft er 1 besteld, maar dan de normale versie met 20" wielen eronder. Gaat ze legergroen (mat) laten wrappen volgens mij, en de omlijsting van de nieren zwart.
Zegt dan genoeg over de auto aangezien Joe toch echt een BMW fanboy isRobin schreef: 19 dec 2021, 09:44 Mwoah, ik mag zijn gepraat wel, geen problemen mee. Wat kraakt hij dat ding af. En dat gegrinnik van 'm in dit verhaal. Daar moet ik juist van grinniken:)
Dat is hij zeker.
Zo wel met als die geheel zwart is. Dan maakt het wat minder lomp. Ga je de lijst om de nieren chroom maken, dan is het echt geen porum vind ik.Martijn_bmw schreef: 19 dec 2021, 09:11 Toch begint de neus mij wel te wennen.
Net als de vorige 4GC vind ik dit weer een van de mooiste nieuw leverbare bmws.
Eens die lijsten moeten idd wel een donkere tint hebben.Martin* schreef: 19 dec 2021, 10:42Zo wel met als die geheel zwart is. Dan maakt het wat minder lomp. Ga je de lijst om de nieren chroom maken, dan is het echt geen porum vind ik.Martijn_bmw schreef: 19 dec 2021, 09:11 Toch begint de neus mij wel te wennen.
Net als de vorige 4GC vind ik dit weer een van de mooiste nieuw leverbare bmws.
Voor de rest een mooie auto deze i4.
Eens, leuk om een paar keer mee te maken maar totaal zinloos om te hebben zo’n idiote bak EV vermogen.sitechris schreef: 19 dec 2021, 20:16 Ik herken sowieso wel de opmerking van Joe dat een EV al snel teveel vermogen heeft. Leuk voor bij het stoplicht, maar IRL vervelend. Ik heb half jaartje terug een Tesla Model 3 Performance uitgelaten over een paar leuke Landstrassen en dan rijdt de auto veel fijner in de chillmode (dan wordt het vermogen met x procent afgeknepen). Iedere keer volgas in Performancemode is niet alleen een gevaar voor je rijbewijs, maar ook misselijkmakend en onpraktisch. In de chillmode ben je nog steeds snel, maar kun je wel veel beter doseren en rijd je niet heel snel (te) idioot hard. Plus dat je maaginhoud op dezelfde plek blijft.
Zeker! Sterker nog in NL voelt een goeie 100pk EV eigenlijk al als zat maar beetje extra over hebben is natuurlijk altijd lekker.
Ik heb filmpje van Joe niet gezien, maar ik heb dit probleem minder met vermogende EV's; genoeg EV's met dik vermogen die prima te doseren zijn, na een tijdje rijd je ook echt niet meer overal volgassitechris schreef: 19 dec 2021, 20:16 Ik herken sowieso wel de opmerking van Joe dat een EV al snel teveel vermogen heeft. Leuk voor bij het stoplicht, maar IRL vervelend. Ik heb half jaartje terug een Tesla Model 3 Performance uitgelaten over een paar leuke Landstrassen en dan rijdt de auto veel fijner in de chillmode (dan wordt het vermogen met x procent afgeknepen). Iedere keer volgas in Performancemode is niet alleen een gevaar voor je rijbewijs, maar ook misselijkmakend en onpraktisch. In de chillmode ben je nog steeds snel, maar kun je wel veel beter doseren en rijd je niet heel snel (te) idioot hard. Plus dat je maaginhoud op dezelfde plek blijft.
Heb je dan elke 5000km een set nieuwe banden?JWdrive schreef: 20 dec 2021, 19:12 Is juist ontzettend leuk die vermogende en goed rijdende EVs. Helemaal eens dat een 100-150 pk ev hartstikke prima rijdt. Vlot genoeg voor NL.
Maar snel is anders. Ik rij eigenlijk elk stoplicht vol weg in m’n 100D. Heb dus ook een M50 besteld als volgende auto, geen edrive40.
Uiteraard vanwege hogere vermogen, veel dikkere looks, sportiever onderstel/sturen, maar zeker vanwege 4 wiel aandrijving. Die edrive met alleen achterwiel komt bij niet perfect droog asfalt moeilijk van z’n plek met instant koppel. Of constant DSC ingrijpen.