Corona in Nederland.....
-
Re: Corona in Nederland.....
Is er iemand jaloers op die mensen? Hoe vrij zijn die nu echt..
- JP
Weer een harde lockdown ! adviseert het OMT….
https://www.ad.nl/politiek/nederland-st ... ~a6d56c22/
https://www.ad.nl/politiek/nederland-st ... ~a6d56c22/
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Zucht.
-
Pff daar wordt niemand vrolijk van.
Allemaal snel booster en het vervolgens op zijn beloop laten zou ik zeggen.
Allemaal snel booster en het vervolgens op zijn beloop laten zou ik zeggen.
- MParallel
- Auto: BMW
Alles open en wel nu. Go omnikron groepsimmuniteit.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Nee dat is inderdaad zeer ongunstig. Maarja wat kun je anders verwachten van dit verachtelijke beleid en die figuren he.
Anyway ik zet vandaag of morgen in het horlogedraadje weer wat pakkende aanbiedingen:)
Slapen komt er toch niet meer van. Even 'n bak koffie.
Anyway ik zet vandaag of morgen in het horlogedraadje weer wat pakkende aanbiedingen:)
Slapen komt er toch niet meer van. Even 'n bak koffie.
- 328Ti
Ik begrijp er ook niets meer van. Harde lockdown…. Why…
- Martijn_bmw
Bang voor omicron die zich in Amsterdam al elke 3 dagen verdubbeld…
Maar ik ben er persoonlijk ook wel een beetje zat van ja

-
Als het om Amsterdam gaat gewoon alles open houden 

- Martijn_bmw
-
Lol dan te bedenken dat besmettelijker juist staat voor minder gevaarlijk. Griepseizoen en wat extra doden. Algemeen Belang? Welk Algemeen Belang eigenlijk.
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Ik heb voor het eerst van m'n leven €1.500 neer mogen tellen om een weekje te bivakkeren in een Centerparcs, in België. Is voor het eerst in 2 jaar dat we met het gezin echt weg gaan. En dat gaan we doen ook 

- jos_br
Gewoon, dit belang,Robin schreef: 18 dec 2021, 08:59 Lol dan te bedenken dat besmettelijker juist staat voor minder gevaarlijk. Griepseizoen en wat extra doden. Algemeen Belang? Welk Algemeen Belang eigenlijk.
https://www.metronieuws.nl/in-het-nieuw ... sgegevens/
Jos.
- Martijn_bmw
Dat tweede is nog niet vastgesteld en daarom is de paniek er ook denk ik.Robin schreef: 18 dec 2021, 08:59 Lol dan te bedenken dat besmettelijker juist staat voor minder gevaarlijk. Griepseizoen en wat extra doden. Algemeen Belang? Welk Algemeen Belang eigenlijk.
Als het wel net zo ziekmakend is gemiddeld als delta maar intussen wel 3x zoveel mensen ziek maakt dan krijg je wel enorme issues natuurlijk in het ziekenhuis.
-
Tja wij ook ergens een Kerstfeestje met xx personen. Vanochtend kalkoen besteld. Gewoon door. Deze fratsen laten ons niet kisten. Integendeel:)Bram schreef: 18 dec 2021, 09:03 Ik heb voor het eerst van m'n leven €1.500 neer mogen tellen om een weekje te bivakkeren in een Centerparcs, in België. Is voor het eerst in 2 jaar dat we met het gezin echt weg gaan. En dat gaan we doen ook![]()
-
Nou en? Dat is de verantwoording van de overheid. Dat weten we al bijna twee jaar. Ze hebben geen clementie met het economisch belang/financieel belang en de mentale gesteldheid van 'het volk'. Waarom zou je dan nog clementie hebben voor dit wanbeleid?Martijn_bmw schreef: 18 dec 2021, 09:32Dat tweede is nog niet vastgesteld en daarom is de paniek er ook denk ik.Robin schreef: 18 dec 2021, 08:59 Lol dan te bedenken dat besmettelijker juist staat voor minder gevaarlijk. Griepseizoen en wat extra doden. Algemeen Belang? Welk Algemeen Belang eigenlijk.
Als het wel net zo ziekmakend is gemiddeld als delta maar intussen wel 3x zoveel mensen ziek maakt dan krijg je wel enorme issues natuurlijk in het ziekenhuis.
-
Hoezo is dat de verantwoording van de overheid, maar mogen ze er niks tegen doen?
Ben hier zelf ook helemaal klaar mee overigens.
Ben hier zelf ook helemaal klaar mee overigens.
- Sjef
Exact dit. Lang heb ik begrip gehad voor een hoop maatregelen maar waar we nu in lijken terecht te komen is bijna misdadig. Hopelijk gaan meer en meer mensen dit eindelijk eens zien en er naar handelen!Robin schreef: 18 dec 2021, 09:33
Nou en? Dat is de verantwoording van de overheid. Dat weten we al bijna twee jaar. Ze hebben geen clementie met het economisch belang/financieel belang en de mentale gesteldheid van 'het volk'. Waarom zou je dan nog clementie hebben voor dit wanbeleid?
-
Tja. Daar gaan we...
https://www.nu.nl/coronavirus/6173852/w ... lk_wrapper
https://www.nu.nl/coronavirus/6173852/w ... lk_wrapper
- MParallel
- Auto: BMW
“Niet omdat het moet, maar omdat het kan.”
- 328Ti
Ik snap werkelijk waarom ik mezelf gevaccineerd heb. En straks om de 3 maanden een spuit erin jassen zeker. Dikke doei hé…Martijn_bmw schreef: 18 dec 2021, 08:25Bang voor omicron die zich in Amsterdam al elke 3 dagen verdubbeld…
Maar ik ben er persoonlijk ook wel een beetje zat van ja![]()
Je hebt als overheid wel lef om alles net voor kerst dicht te flikkeren.
En de ziekenhuis capaciteit… nee daar beginnen we niet aan. 5milj bezuinigen komt eerst.
Veeg mij maar op
-
Ja ze hebben lef omdat die dwazen miljoenen in handhaving hebben gestoken.328Ti schreef: 18 dec 2021, 12:51 [
Middel is erger dan de kwaal.
Hoe krijgen wij als volk weer vat op deze gevaarlijke figuren?
Zeg mij het maar.....meh meh meh.......
- Martijn_bmw
Heb je ook gelezen hoe en wanneer die 5milj wordt gerealiseerd?328Ti schreef: 18 dec 2021, 12:51Ik snap werkelijk waarom ik mezelf gevaccineerd heb. En straks om de 3 maanden een spuit erin jassen zeker. Dikke doei hé…Martijn_bmw schreef: 18 dec 2021, 08:25Bang voor omicron die zich in Amsterdam al elke 3 dagen verdubbeld…
En de ziekenhuis capaciteit… nee daar beginnen we niet aan. 5milj bezuinigen komt eerst.
Veeg mij maar op
Is natuurlijk makkelijk scoren voor krantenkoppen, maar het is geen echte bezuinigingen het is een minder harde stijging. Maar de kosten stijgen onverminderd door. Discussie is hier al 100x gevoerd natuurlijk, ik ben dit ook zat uiteraard maar of nog meer geld naar de zorg nou de oplossing is… en wie gaat het betalen? Hebben we straks wel weer de vrijheid maar geen cent meer over om een winkel of kroeg te bezoeken

Ik zeg niet dat ik de oplossing ken, maar enkelzijdig roepen dat er gewoon meer geld naar de zorg moet is denk ik ook te makkelijk.
- 328Ti
Ik zie vooral heel veel miljarden opgaan aan symptoombestrijdingMartijn_bmw schreef: 18 dec 2021, 12:58Heb je ook gelezen hoe en wanneer die 5milj wordt gerealiseerd?328Ti schreef: 18 dec 2021, 12:51Ik snap werkelijk waarom ik mezelf gevaccineerd heb. En straks om de 3 maanden een spuit erin jassen zeker. Dikke doei hé…Martijn_bmw schreef: 18 dec 2021, 08:25
Bang voor omicron die zich in Amsterdam al elke 3 dagen verdubbeld…
Veeg mij maar op
Is natuurlijk makkelijk scoren voor krantenkoppen, maar het is geen echte bezuinigingen het is een minder harde stijging. Maar de kosten stijgen onverminderd door. Discussie is hier al 100x gevoerd natuurlijk, ik ben dit ook zat uiteraard maar of nog meer geld naar de zorg nou de oplossing is… en wie gaat het betalen? Hebben we straks wel weer de vrijheid maar geen cent meer over om een winkel of kroeg te bezoeken
Ik zeg niet dat ik de oplossing ken, maar enkelzijdig roepen dat er gewoon meer geld naar de zorg moet is denk ik ook te makkelijk.