- 1CB1DE17-7226-4EFA-B082-FBE14E5DA862.jpeg (66.47 KiB) 548 keer bekeken

Ik ben dom en jij bent een genie Tom. Echt.tomgtr schreef: 15 dec 2021, 09:55 Tellen is niet je sterkste kant? Je weet hoeveel de helft van 150 is? En FvD? Nog steeds?
Een land besturen lukt Rutte cs ook niet, Van Haga is top. Zo zie je maar weer. Maar ik ben dom.Bram schreef: 15 dec 2021, 09:56 Ik voel sympathie voor een van der Plas, maar een land besturen is wel wat anders dan in de TK zitten en daar beetje meestemmen en vooral je agrarische standpunten naar voren brengen. Geert is een intelligente knakker, die kliek om hem heen in de verste verte niet. Van Haga kan ik weinig sympathie voor opbrengen met zijn controversiële standpunten over corona. En de meerderheid heeft deze club totaal niet, dus dit is een onmogelijke combinatie.
Dus blijven we zitten met dit krapuul. Mooi he....tomgtr schreef: 15 dec 2021, 09:58 En nog niet de helft van een meerderheid bij laatste verkiezingen.
jouw woorden
Ik vind jou ook geniaal Tom:)tomgtr schreef: 15 dec 2021, 10:07jouw woorden![]()
Maar serieus, ik vroeg om een alternatief, alle alternatieven tot nu toe komen niet eens bij 1/3 van kamer, met CDA EN FVD. Je kan nog zo herd griepen over de coalitie, er is geen alternatief.
Euh....je weet hoe lang deze coalitievorming heeft geduurd en dat Rutte van tevoren al zei niet met PVV/FvD te willen regeren.tomgtr schreef: 15 dec 2021, 10:12 Oh wacht even, als de verkiezingsuitslag jou niet zint of er een zelfde coalitie uitkomt als vorige keer schrijven we nieuwe verkiezingen uit. Ja top democratie dat. En dan, dan had rechts wel een meerderheid? BBB paar zetels erbij, CDA paar zetels kwijt, FvD paar zetels kwijt, van Haga er een paar bij. En dan?
Robin schreef: 15 dec 2021, 10:15Euh....je weet hoe lang deze coalitievorming heeft geduurd en dat Rutte van tevoren al zei niet met PVV/FvD te willen regeren.tomgtr schreef: 15 dec 2021, 10:12 Oh wacht even, als de verkiezingsuitslag jou niet zint of er een zelfde coalitie uitkomt als vorige keer schrijven we nieuwe verkiezingen uit. Ja top democratie dat. En dan, dan had rechts wel een meerderheid? BBB paar zetels erbij, CDA paar zetels kwijt, FvD paar zetels kwijt, van Haga er een paar bij. En dan?
Heb je daar nog actieve herinneringen aan?
mij niet zint, zeg je . Er was paar maanden terug in de MSM sprake van misschien nieuwe verkiezingen.
En nu kappen met jij-bakken aub.
Lekker genieten van de koffie:-)
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 15 gasten