Denk het, ben niet getrouwd......JP schreef: 11 dec 2021, 20:44 Als je eenmaal getrouwd bent dan is die 1.5meter geen probleem meer…..of praat ik nu voor mij alleen ?

Jos.
Denk het, ben niet getrouwd......JP schreef: 11 dec 2021, 20:44 Als je eenmaal getrouwd bent dan is die 1.5meter geen probleem meer…..of praat ik nu voor mij alleen ?
Precies wat ik vandaag ook te horen kreeg. Ik maak die 7 dagen samen met mijn vrouw wel vol. Als we dan klachtenvrij en negatief zijn, vind ik het wel gezegend.Martin van der Zwaard schreef: 11 dec 2021, 20:51 De GGD weet zelf niet hoe het zit. Ik heb deze week al drie verschillende verhalen gehoord. Mijn vrouw had vandaag iemand aan de lijn die zei dat zij pas de 22e naar buiten mag. Dat zou 10 dagen na mijn dochter zijn….dan zou je totaal 15 dagen binnen hebben gezeten. Denk het ook ja![]()
Wij gaan woensdag testen ( na 5 dagen is dat ) en als dat negatief is dan gaat alles weer naar school en aan het werk.
Ik zit met een eigen bedrijf. Dan ga ik echt geen twee weken thuis zitten.
Van Corona...?
Zit je al thuis Bram? Ik helaas wel.Bram schreef: 11 dec 2021, 23:22Precies wat ik vandaag ook te horen kreeg. Ik maak die 7 dagen samen met mijn vrouw wel vol. Als we dan klachtenvrij en negatief zijn, vind ik het wel gezegend.Martin van der Zwaard schreef: 11 dec 2021, 20:51 De GGD weet zelf niet hoe het zit. Ik heb deze week al drie verschillende verhalen gehoord. Mijn vrouw had vandaag iemand aan de lijn die zei dat zij pas de 22e naar buiten mag. Dat zou 10 dagen na mijn dochter zijn….dan zou je totaal 15 dagen binnen hebben gezeten. Denk het ook ja![]()
Wij gaan woensdag testen ( na 5 dagen is dat ) en als dat negatief is dan gaat alles weer naar school en aan het werk.
Ik zit sinds vrijdag thuis, tot zover zonder klachten, alleen wat keelpijn en hoesten en dat doe ik al een maand. Heb me gisteren nog getest, tot zover negatief gelukkig. Mijn vrouw is er wel aardig ziek van, Puck heeft alleen een snotneus.Martin van der Zwaard schreef: 14 dec 2021, 08:50Zit je al thuis Bram? Ik helaas wel.Bram schreef: 11 dec 2021, 23:22Precies wat ik vandaag ook te horen kreeg. Ik maak die 7 dagen samen met mijn vrouw wel vol. Als we dan klachtenvrij en negatief zijn, vind ik het wel gezegend.Martin van der Zwaard schreef: 11 dec 2021, 20:51 De GGD weet zelf niet hoe het zit. Ik heb deze week al drie verschillende verhalen gehoord. Mijn vrouw had vandaag iemand aan de lijn die zei dat zij pas de 22e naar buiten mag. Dat zou 10 dagen na mijn dochter zijn….dan zou je totaal 15 dagen binnen hebben gezeten. Denk het ook ja![]()
Positief getest en heb er behoorlijk last van.
Met mondkapje mag het wel
Hoe vaak kan een vrouw eigenlijk corona krijgen ?
Bij mij duurde het 6 dagen nadat mijn vrouw en kind positief waren getest en toen kreeg ik het toch ook nog, dus wie weet ben je nog aan de beurt.Bram schreef: 14 dec 2021, 11:00 Net weer getest, niks. Wel raar hoor, want ik knuffel de kleine van 2,5 er echt niet minder om, leg haar ook nog steeds in bed...
Er zijn mensen 'immuum' zonder vaccins, misschien ben je een van de gelukkigen.Bram schreef: 14 dec 2021, 11:00 Net weer getest, niks. Wel raar hoor, want ik knuffel de kleine van 2,5 er echt niet minder om, leg haar ook nog steeds in bed...
Nee eerder 10 jaar al….smiley schreef: 14 dec 2021, 10:58 Je bedoelt dat Omicron niet in Zuid Afrika ontdekt zou zijn vorige maand, maar eigenlijk al een half jaar geleden in huize JP?