Edit: ik bedoel de loods dus

Snap ik helemaal! Dit is ook iets wat ik, ook bij de garageboxen waar hij eerder in stond, erg mee in mijn hoofd mee zat.Mark 320iS schreef: 28 mei 2021, 22:04 Vraagje, hoe doe je dat eigenlijk qua beveiliging? Ik bedoel, geeft het je een gerust gevoel als je auto daar staat terwijl je er misschien niet eens wekelijks bent? Stel er is ingebroken, dan kom je er misschien pas heel laat achter. Dat soort zaken.
Edit: ik bedoel de loods dus![]()
Ze worden hedendaags zo nu en dan toch nog wel gestolen. Onderdelen zijn populair en het lijkt mij ook niet de moeilijkste auto om mee te nemen.Arthur schreef: 29 mei 2021, 10:25 Staat de E36 bovenaan het zoeklijstje van een autodief eigenlijk?
Lees het nog eens terug...
Thanks! Scheelt inderdaad wel dat het vlakbij is, dan wip je toch wat makkelijker en vaker even voorbij.Gert-jan schreef: 29 mei 2021, 00:10Snap ik helemaal! Dit is ook iets wat ik, ook bij de garageboxen waar hij eerder in stond, erg mee in mijn hoofd mee zat.Mark 320iS schreef: 28 mei 2021, 22:04 Vraagje, hoe doe je dat eigenlijk qua beveiliging? Ik bedoel, geeft het je een gerust gevoel als je auto daar staat terwijl je er misschien niet eens wekelijks bent? Stel er is ingebroken, dan kom je er misschien pas heel laat achter. Dat soort zaken.
Gelukkig heb ik bij de loods een 4 tal buren wonen waar ik goed contact mee heb, ze hebben allemaal mijn nummer en 2 hebben een hond waar ze 3x per dag mee lopen. Tevens heb ik gelijk alle verlichting en sloten in orde gemaakt toen ik er in ging. Het was allemaal donker omdat er simpelweg lampen stuk waren en er best wat bouwlampen omheen kunnen.
En inderdaad, de technologie staat voor niks tegenwoordig, er hangen camera’s in de loods die op beweging reageren. Ik woon echt om de hoek dus kan er heel snel zijn. De andere kant van de medaille blijft, als ze iets willen stelen en ze willen het echt heel graag hebben, dan komen ze het toch wel halen. Ik moet er niet aan denken maar als we (allemaal) realistisch zijn dan is dat eigenlijk voor iedereen gelijk.
Ik bedoel inderdaad van de M3, E36 spul is er nog wel maar ook dat word steeds duurder. Als je de motor, het complete oem bumper pakket en het interieur alleen al pakt kun je snel geld maken denk ik. Ik kan mij niet heugen dat ik dat soort onderdelen veelvuldig voorbij heb zien komen de laatste tijden.
Zeker, ik kom er bijna dagelijks ook zelf aangezien ik er ook spullen van de zaak opgeslagen heb. Zo’n grote ruimte is verder ook gewoon erg handig als je zelf je zooi van thuis even kwijt wil.Mark 320iS schreef: 29 mei 2021, 21:46Thanks! Scheelt inderdaad wel dat het vlakbij is, dan wip je toch wat makkelijker en vaker even voorbij.Gert-jan schreef: 29 mei 2021, 00:10Snap ik helemaal! Dit is ook iets wat ik, ook bij de garageboxen waar hij eerder in stond, erg mee in mijn hoofd mee zat.Mark 320iS schreef: 28 mei 2021, 22:04 Vraagje, hoe doe je dat eigenlijk qua beveiliging? Ik bedoel, geeft het je een gerust gevoel als je auto daar staat terwijl je er misschien niet eens wekelijks bent? Stel er is ingebroken, dan kom je er misschien pas heel laat achter. Dat soort zaken.
Gelukkig heb ik bij de loods een 4 tal buren wonen waar ik goed contact mee heb, ze hebben allemaal mijn nummer en 2 hebben een hond waar ze 3x per dag mee lopen. Tevens heb ik gelijk alle verlichting en sloten in orde gemaakt toen ik er in ging. Het was allemaal donker omdat er simpelweg lampen stuk waren en er best wat bouwlampen omheen kunnen.
En inderdaad, de technologie staat voor niks tegenwoordig, er hangen camera’s in de loods die op beweging reageren. Ik woon echt om de hoek dus kan er heel snel zijn. De andere kant van de medaille blijft, als ze iets willen stelen en ze willen het echt heel graag hebben, dan komen ze het toch wel halen. Ik moet er niet aan denken maar als we (allemaal) realistisch zijn dan is dat eigenlijk voor iedereen gelijk.
Precies ook mijn gedachte.MParallel schreef: 18 jul 2021, 16:38 Altijd leuk om te horen.
Verkopen kan altijd nog, maar zo een opnieuw vinden...
Gebruikers op dit forum: Arstey, Bokkepoot, EvdP, Fabian, Kocheler, KoenM, mark123, MartijnGizmo, Sabberjoch, Semrush [Bot], zegmaarboris en 14 gasten