Lotus Seven Dax Rush Cosworth
-
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
- Niels
- Auto: Prius+
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
WAUW !!! Hans.
Hij ziet er uit als een feest, en zal waarschijnlijk als een nog groter feest rijden. Wat zul je hier een plezier aan beleven Hans. Mooi dat het kentken dan ook vrij snel al komt, anders zit je jezelf al geheel op te vreten. Kan me voorstellen dat je dat nu al doet!!
Wil hem graag eens in Real-life bekijken. Ben helemaal weg van dit soort grote-mannen-skelters
Hij ziet er uit als een feest, en zal waarschijnlijk als een nog groter feest rijden. Wat zul je hier een plezier aan beleven Hans. Mooi dat het kentken dan ook vrij snel al komt, anders zit je jezelf al geheel op te vreten. Kan me voorstellen dat je dat nu al doet!!
Wil hem graag eens in Real-life bekijken. Ben helemaal weg van dit soort grote-mannen-skelters

- Hans R
- Auto: Jeep Rubicon
Heel even optrekken bij mij in de straat zonder kentekenplaten
En zonder deuren.. je ziet echt de steentjes om je oren vliegen, leuk voor de steenslag op de achterschermen..
[img:534:400]http://www.newminiclub.nl/gallery/albums/58/14720.jpg[/img]
Wachten duurt wel lang op die kentekenplaten.. IK WIL RIJDEN!!!

En zonder deuren.. je ziet echt de steentjes om je oren vliegen, leuk voor de steenslag op de achterschermen..
[img:534:400]http://www.newminiclub.nl/gallery/albums/58/14720.jpg[/img]
Wachten duurt wel lang op die kentekenplaten.. IK WIL RIJDEN!!!
- Dennis van der Schoot
-
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
- Dennis Cavallino
Hans, heeft iemand al gezegd dat dit een heel gaaf ding is?! Bij deze!!!
Echt de meest pure auto's om in te rijden op zeer hoge snelheden en op de limiet inderdaad. Zelf heb ik liever een auto met een dakje als ik zo hard ga, maar het is wel erg bruut om dit soort auto's uit te laten op binnenwegen en kleine bochtige circuits. Gaat echt goed uit de startblokken, stuurt messcherp in en je voelt alles. Niet voor iedereen weggelegd, maar zeker wel voor jou (ken je nog niet heel goed, maar heb er alle vertrouwen in).
Wat iemand anders al opviel: waar zijn de rest van die 7-achtigen hier op het forum? Het zijn er echt te weinig voor een forum met zo'n naam. Driving Fun ten top.
Heel veel plezier ermee en hou 'm heel!

Echt de meest pure auto's om in te rijden op zeer hoge snelheden en op de limiet inderdaad. Zelf heb ik liever een auto met een dakje als ik zo hard ga, maar het is wel erg bruut om dit soort auto's uit te laten op binnenwegen en kleine bochtige circuits. Gaat echt goed uit de startblokken, stuurt messcherp in en je voelt alles. Niet voor iedereen weggelegd, maar zeker wel voor jou (ken je nog niet heel goed, maar heb er alle vertrouwen in).
Wat iemand anders al opviel: waar zijn de rest van die 7-achtigen hier op het forum? Het zijn er echt te weinig voor een forum met zo'n naam. Driving Fun ten top.
Heel veel plezier ermee en hou 'm heel!

- Hans R
Dank Dank allemaal
kaartjes trekken voor een ritje kan weer bij Elmar, ik hoop echt dat het volgende week lekker weer wordt dan gaat die mee naar het DF weekend!
Wat wel opvalt dat die vrij licht stuurt en je heb echt je handen vol aan het rijden van dit ding.. de GP is veel gemakkelijker te rijden en daarom makkelijk een snel rondje zandvoort mee neer te zetten.. ik ben benieuwd hoe dat met de Dax gaat!
Maar goed het gaat om de sensaties van het autorijden dat gaat natuurlijk helemaal top met een Seven ik hoef niet perse 300 te rijden maar bij 80 is dit al gaaf! (daar zit ik ook in 3 seconden 8) )

Wat wel opvalt dat die vrij licht stuurt en je heb echt je handen vol aan het rijden van dit ding.. de GP is veel gemakkelijker te rijden en daarom makkelijk een snel rondje zandvoort mee neer te zetten.. ik ben benieuwd hoe dat met de Dax gaat!
Maar goed het gaat om de sensaties van het autorijden dat gaat natuurlijk helemaal top met een Seven ik hoef niet perse 300 te rijden maar bij 80 is dit al gaaf! (daar zit ik ook in 3 seconden 8) )
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Hee.....die rij stond ik ook al in.....pfff.....wordt steeds langerSteven Nauta schreef:Je bent vast niet de eerste, maar ik sluit graag in de rij aan! Wat een geweldig ding!Flatline schreef:Echt supervet hoor hans!!! Wanneer de mogelijkheid ooit eens bestaat zou ik graag eens een rondje met je mee wilen.....

Kun je het nog volhouden Hans, tot je kenteken er is morgen

- Hans R
Als het kenteken uberhaupt morgen binnenkomt
anders het weekend wachten.. ben nog steeds bezig met die klote sticker, iedere dag een klein stukje.. ik ga ook gelijk even kijken voor ferodo DS2500 remblokken want hij remt eigenlijk al super, dus andere blokken en klaar, een paar goede stoelen erin, niet te hoog anders ben ik zo mijn pruik kwijt..

- GTRene
-
- RobS
http://www.mksportscars.co.ukHans GP1630 schreef:Wat is een MK?
- Hans R
Opschieten met die postbode!! :twisted: Net RDW gebeld kenteken is 26-9 verstuurd maar dus nog niet binnen.. ik hoop dus vandaag bij de post alleen die beste man komt altijd zo laat en dan moet ik die platen nog laten maken vandaag.. luxe blauwe platen kan dan alleen weer in Amsterdam noord Bergam. Het halve land afgebeld en wat een horken zijn die kentekenplatenboeren vooral Marinol in Den Haag! Ik heb er geen goed woord voorover.. 2x gebeld en 2x te horen gekregen dat ik op moet schieten met mijn verhaal.. (had hem net 5 seconden aan de telefoon)
Bergam in Amsterdam normale aardige vent en ik kan gewoon wachten op de platen.. Is dat nou zo moeilijk om gewoon aardig te zijn aan de telefoon?
Maar goed, geef die postbode even een schop onder zijn kont dat die door moet fietsen!
Bergam in Amsterdam normale aardige vent en ik kan gewoon wachten op de platen.. Is dat nou zo moeilijk om gewoon aardig te zijn aan de telefoon?
Maar goed, geef die postbode even een schop onder zijn kont dat die door moet fietsen!

-