Mercedes ziet andere gevaren.....

Mercedes ziet andere gevaren.....
Niet gecrasht dan, maar ik gok dat RB dan z’n punten verliest en Hamilton kampioen wordt.daNpy schreef: 09 dec 2021, 18:05Ik heb begrepen dat een race niet doorgaat met minder dan 18 auto's aan de start.Knot schreef: 09 dec 2021, 12:29 Sowieso het beste als Redbull zich komend weekend met alle 4 de auto's terugtrekt en niet aan de start verschijnt.
Fijne bijkomstigheid is dan nog als Hamilton crasht of pecht krijgt met/door andere rijders en Max daardoor alsnog de titel pakt.
Jaja. Boeiend dat Bottas punten aftrek krijgt....Karel schreef: 09 dec 2021, 18:53Nu eerlijk gezegd…met dit te lezen denk ik niet aan Max.Ahead of #F1's title-decider, race director Michael Masi has reminded drivers the ISC forbids "behaviour in an unsportsmanlike manner or attempt to influence the result of a Competition in a way that is contrary to sporting ethics" and stewards can deduct points.
Dan denk ik eerder aan de acties van MB met Bottas die Max eraf ramt.
Vorig weekend was het weeral bijna prijs (2de herstart dacht ik, bocht 1), gelukkig dat Max daar doorging voor buitenom want als die daar had geremd had Bottas er vol ingegaan.
Maar als je dan leest dat het van Massi is en de FIA, dan zal het idd wel op Max bedoelt zijn![]()
Ja en voor die actie moest Max 3x de plek geven aan Lewis. Had hij netjes ingehouden om achter Lewis aan te sluiten, adn had Bottas hem vol geraakt.Karel schreef: 09 dec 2021, 18:53Nu eerlijk gezegd…met dit te lezen denk ik niet aan Max.Ahead of #F1's title-decider, race director Michael Masi has reminded drivers the ISC forbids "behaviour in an unsportsmanlike manner or attempt to influence the result of a Competition in a way that is contrary to sporting ethics" and stewards can deduct points.
Dan denk ik eerder aan de acties van MB met Bottas die Max eraf ramt.
Vorig weekend was het weeral bijna prijs (2de herstart dacht ik, bocht 1), gelukkig dat Max daar doorging voor buitenom want als die daar had geremd had Bottas er vol ingegaan.
Maar als je dan leest dat het van Massi is en de FIA, dan zal het idd wel op Max bedoelt zijn![]()
Daar leer je wel mee leven Rody.Knot schreef: 09 dec 2021, 20:06 Het wordt nu zo onderhand een beetje irritant Hielke dat tegengas van jou terwijl er over verzinsels (fixed) gesproken wordt.
Dit soort uitspraken zijn niet nodig, zet je aan het denken of je niet eens langs de psychiater zou moeten voor professionele hulp. Je blijft maar doorratelen.Hielke schreef: 09 dec 2021, 20:17 Zou zomaar teveel kunnen worden voor enkele van de tere Verstappen zieltjes hier.
Hij blijft maar doorgaan met liegen.Ik geloof - ik heb het nog niet teruggekeken - dat Max aan de buitenkant erlangs probeerde te komen, maar er was daar geen ruimte. Toen had ik een goede exit, zoals ik gepland had. Ik ging niet over de witte lijn heen, ik probeerde hem niet van de baan af te duwen. Ik wist niet eens dat hij daar reed, ik wist niet beter of ik had hem ingehaald en hij reed achter me."
Haha idd.daNpy schreef: 09 dec 2021, 20:22 De baan is aangepast, minder langzame bochten waar de Mercedes niet mee overweg kan. De auto is een stuk sneller dan de Bull.
En dan moet Max het ook nog opnemen tegen de stewards, waaronder Connolly en Warwick die Max het liefste nog een straf geven voor op komen dagen.
Wat je eigenlijk zegt is dat de stewards, meestal ex-coureurs, met ogen open en videobeelden te over in de trucjes van Hamilton trappen.Gijzert schreef: 10 dec 2021, 09:55 Het knappe van Lewis vind ik dit jaar dat hij zo ontzettend sluw is.
Bij heel veel acties van Verstappen ziet het er agressief uit.
Hamilton is dan veel verhullender bezig met zijn acties.
In de bochten ineens de Apex niet meer halen en zo Max naar buiten de forceren.
Ik denk dat daar de ervaring van Lewis het wint.
De laatste wedstrijd kan alle kanten op en ik denk niet dat het nu op ervaring aankomt maar simpelweg op wie de snelste auto heeft.
Klopt helemaal hoor, daar ben ik het wel mee eens, maar er is er maar eentje die meerdere straffen aan zijn broek heeft gekregen.k33z schreef: 10 dec 2021, 09:16 https://www.youtube.com/watch?v=Ko4ylgD ... l=FORMULA1
Weet niet of deze hier al stond, maar vind het een goede analyse. Beide coureurs hebben zich gewoon niet van hun beste kant laten zien, dat moet zelfs de oranje brillen brigade toegeven.
Hoop dat het dit weekend clean gaat.
Daarom is die gewoon goed.Max is 2x gestraft voor die inhaalactie buiten de lijnen in bocht 1.
Ofwel is het 5min ofwel voorbijlaten, hij heeft beide gehad en dat terwijl er andere die dag niet gestraft zijn voor dezelfde overtreding.
Ze moeten echt veel consistenter zijn.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten