Bijgaand zet ik mijn leren Pole Positions te koop. De stoelen zijn echt hartstikke netjes. Ze staan op MP voor EUR 2.199,-, ik sta open voor een goed en redelijk bod.
Mijn originele M3 interieur komt waarschijnlijk dit weekend ook te koop.
Paar foto's:
