En...ik heb erg goede herinneringen aan de aloude GT's!!
SerieusRico v Velzen schreef:Niels schreef:
Wel lastig hoor dat je wederom verplicht wordt om tussen de 1 Coupe te kiezen en niet vrij gelaten wordt qua carosserie variant
Niels dat is omdat er geen 135i hatch is van BMW.. en een 130i (43K) is te goedkoop tov de 55K kostende STI.
Je bent gek dat je het überhaubt overweegtRico v Velzen schreef: Want waar is die 135i nou beter in dan mijn M3 ? Zonder er in te gereden hebben durf ik het niet te zeggen, maar wat ik wel kan zeggen is dat het gat tussen een 130i en M3 best groot is. De 135i moet wel heel goed zijn om dat gat voor mij echt te dichten wil ik überhaupt over nadenken om een 135i te kiezen.
Daarbij komend kost een 335i sedan ook 55K en met een paar leuke opties 58K.
En dan vind ik het nog moeilijker om voor de 135i te kiezen.
Kortom ik ben er nog lang niet uit.
De eerst drie jaar schrijf je grofweg 45% af en dat heb je met de CS nu gedaan. Over drie jaar is de CS dus wel degelijk meer waard dan een 3 jaar oude 135i. Daarnaast is het altijd lastig om een auto in te ruilen die min of meer hetzelfde waard isRico v Velzen schreef:Afschrijfverhaal telt minder omdat beide auto's in verhouding hetzelfde per jaar zullen afschrijven.
100% mee eens, en dus ook de STI voor mij.dinges schreef:Ik heb gekozen voor de STI, niet geheel verwonderlijk.
BMW doet me niet veel, rijd fantastisch, schijnt, maar dat rijd de nieuwe STI ook, daar hoeven we niet bang voor te zijn.
RWD vind ik eigenlijk geen serieus punt voor de BMW, de STI heeft namelijk DCCD wat in feite betekened dat 65% van de kracht naar de achterwielen gaat, dus driften is ook een eitje met de STI.
Nog beter, in de sneeuw kun je alles locken dus zelfs dan kun je nog lekker gaan hoeken.
Bouwkwaliteit van de BMW zal hoger liggen dan die van de STI, maar ook dat word steeds beter bij Subaru en ik til er persoonlijk niet echt hard aan.
Betrouwbaarheid zal bij de Subaru waarschijnlijk wel beter zijn.
De looks, tja, Chris Bangle is een hele grote fout geweest van BMW in mijn ogen, er zijn een aantal onwaarschijnlijk lelijke auto's bij BMW vandaan gekomen door die man, en ook al is hij weg nu zijn invloed sijpelt nog steeds door, yuk.
De STI is ook niet moeders mooiste maar die heeft als voordeel dat de gewone Impreza zo verschrikkelijk lelijk is.
En de dikke spatschermen, bumpers en wielen maken de auto er alleen maar beter op.
Hij heeft een mooie "stance" als je de foto's mag geloven, dus doe mij die maar.
Evo 10 word alleen maar lelijker na de proto's en een hatch is in mijn optiek toch leuker dan zo'n sedan qua auto.
Klopt Ron alleen ging het in die poll om de huidige STI.