Heb mijn eigen 997 MK2 RS verkocht eind 2017 iets waarvan ik nog steeds wel spijt heb.
Ik had toen de optie om een groot stuk bouwgrond te kopen, dus besloten om het geld in stenen te investeren.
Woning laten bouwen in 2017 - 2018. Jaar er op heb ik zelf nog een paardenschuur gebouwd van 150m2 met eigen garage gedeelte met verzonken schaafbrug in de betonvloer (hobby ruimte) Ben nog steeds bezig dit allemaal af te maken, net als tuin rondom de woning.
Woning is volledig onderkeldert dus dat zou het volgende project worden als garage klaar is.
Daarna privé met familie heel veel ellende meegemaakt, waardoor ik overal bijna mijn interesse in ben verloren en later wel ben gaan inzien wat nu werkelijk belangrijk is in het leven en de rest maar bijzaak is.
Heb de RS gekocht van Zwitserse eigenaar op leeftijd. De auto was origineel uitgevoerd met rode decals / accenten.
Paar maanden nadat hij was uitgeleverd kwam ook de goud/zilver decals als optie op de markt. De beste man heeft toen bij porsche de rode decals / accenten laten vervangen voor de goud / zilver. Nadat ik hem had gekocht heb ik hem weer helemaal origineel teruggebracht in de rode accenten aangezien ik dat veel mooier vond.
Zeer goede vriend van me heeft een eigen schadeherstel bedrijf en ik help hem veel in mn vrije tijd waardoor ik ook gebruik kan maken van zijn werkplaats en gereedschap dat scheelt natuurlijk ook enorm.
Velgen, spiegels, bumper etc allemaal gedemonteerd. Alleen de kooi was nog wel een dingetje, die zat behoorlijk vast en er is bijna geen ruimte tov alcantara hemel om de buizen een beetje normaal uit de auto te krijgen.
OEM stickers set was ook behoorlijk pittige qua prijs maar gelukkig nog te bestellen.
Hou de markt nog altijd goed in de gaten, mijn voorkeur gaat uit naar weer een 997 GT3 (RS)
GT3 RS samen met Alpina D5 en de M3 e46
Zo kocht ik hem, eigenlijk best wel mooi deze kleur stelling
Spiegels en bumper weer gemonteerd