Corona in Nederland.....
- tomgtr
Re: Corona in Nederland.....
Is dat zo? Dat zie ik totaal niet zo. Ja mensen geven hun mening. Geloof niet dat daar iets mis mee is? Ik heb geen moeite dat anderen een andere mening hebben. Jij wel?
- Joël D.
- Auto: Alfa 155 / Z4 3.0
Ja lekker in het donker met dit schijtweer.frankie schreef: 26 nov 2021, 21:29 Weet je wat je dan als reactie krijgt? Je kunt toch 's avonds een rondje gaan hardlopen....![]()
-
- Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci
Als je thuis werkt kan je toch gewoon een beetje schuiven? Werk je s-avonds nog een uurtje als het met bakken uit de hemel komt en ren je in de middag je rondje.
Maar goed ik herken het probleem niet want sporten al jaren praktisch niet gedaan
Maar goed ik herken het probleem niet want sporten al jaren praktisch niet gedaan

- Joël D.
- Auto: Alfa 155 / Z4 3.0
Ja, doe ik ook. Maar lang niet iedereen heeft die luxe natuurlijk.Eric Z schreef: 27 nov 2021, 00:11 Als je thuis werkt kan je toch gewoon een beetje schuiven? Werk je s-avonds nog een uurtje als het met bakken uit de hemel komt en ren je in de middag je rondje.
-
Is toch goed als anderen een andere mening hebben?tomgtr schreef: 27 nov 2021, 00:05 Is dat zo? Dat zie ik totaal niet zo. Ja mensen geven hun mening. Geloof niet dat daar iets mis mee is? Ik heb geen moeite dat anderen een andere mening hebben. Jij wel?
Vroeger veel discussies gehad met een oude maat van mij, hij standpunt X ik standpunt Y verdedigen. Enige tijd later, ik standpunt X en hij standpunt Y verdedigen. Heerlijke tijd.
Jammer dat tijd onze levens een andere richting hebben gegeven. Ik houd wel van een stevige discussie.
- tomgtr
Sterker nog, ik vind veel berichten leerzaam. Sommige dingen kan ik iets mee, soms wordt mijn mening zelfs veranderd of tenminste begrip gekweekt voor andere visie. Lukraak wat vage YouTube filmpjes of tweets neerplempen kan ik niks mee, ik bekijk ze niet eens. Maar goede argumenten zijn altijd leerzaam.
-
OnlineOpa
- Auto: Ford Fiesta ST
Fixed.JP schreef: 26 nov 2021, 17:52 Ze verwachten toch wat tegengas als Neppi en Jokkie vanavond de Fabeltjeskrant hebben voorgeconferencieërd hebben.

-
Dit.tomgtr schreef: 27 nov 2021, 00:53 Sterker nog, ik vind veel berichten leerzaam. Sommige dingen kan ik iets mee, soms wordt mijn mening zelfs veranderd of tenminste begrip gekweekt voor andere visie. Lukraak wat vage YouTube filmpjes of tweets neerplempen kan ik niks mee, ik bekijk ze niet eens. Maar goede argumenten zijn altijd leerzaam.
In eerste instantie was ik fel tegen de anti vaccers.
Zoek het maar uit. Geen plek op de ic voor jullie.
Door de discussie hier denk ik er toch wat genuanceerder over.
-
OnlineLuco
Ik ben soms zwalkend, net als Rutte en de Jong 

-
Dat krijg je als je lang met ambtenaren omgaat

-
OnlineLuco
-
Onlinejos_br
Eens, ik probeer steeds goed (wat is goed???, teveel info te vinden?) onderbouwde dingen/meningen te vinden. Ga dus niet blind op alles af, en wil persé met mensen in gesprek blijven , dus ook begrip voor anderen te hebben.tomgtr schreef: 27 nov 2021, 00:53 Sterker nog, ik vind veel berichten leerzaam. Sommige dingen kan ik iets mee, soms wordt mijn mening zelfs veranderd of tenminste begrip gekweekt voor andere visie. Lukraak wat vage YouTube filmpjes of tweets neerplempen kan ik niks mee, ik bekijk ze niet eens. Maar goede argumenten zijn altijd leerzaam.
Jos.
- Enrico
https://nos.nl/l/2407230
Omikron has landed. Denk dat dit het nieuws voorlopig zal blijven domineren.
Omikron has landed. Denk dat dit het nieuws voorlopig zal blijven domineren.
- alt
Zelf kan ik een een discussie waarderen, maar ik vind het toch jammer dat sommigen de yt'jes en twitterberichten niet gaan lezen.
Meestal op andere fora wordt altijd naar de bron gevraagd.
Ik ben niet zo schrijver, meer een opsommer van notities, het voordeel dan hoef alleen de zelfstandige naamwoorden te lezen i.p.v. ellen lange kapittels.
Het ZA virus wordt nu weer voor de zoveelste keer als super besmettelijk, 10tallen varianten voorgesteld, maar niemand weet nog echt iets van dit virus.
Misschien hebben de inwoners van Zuid Afrika er alleen last van en die zijn zwart.
Maar dat mag hier niet onderzocht worden.
Meestal op andere fora wordt altijd naar de bron gevraagd.
Ik ben niet zo schrijver, meer een opsommer van notities, het voordeel dan hoef alleen de zelfstandige naamwoorden te lezen i.p.v. ellen lange kapittels.
Het ZA virus wordt nu weer voor de zoveelste keer als super besmettelijk, 10tallen varianten voorgesteld, maar niemand weet nog echt iets van dit virus.
Misschien hebben de inwoners van Zuid Afrika er alleen last van en die zijn zwart.
Maar dat mag hier niet onderzocht worden.
- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Dit is gewoon een list van KickInZwartePiet zo net voor Sinterklaas.
- smiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
YouTube is helaas ook een wereld waarin mensen hun brood verdienen door een boodschap zo lang mogelijk te rekken.
10.01 is het uiterste minimum.
Bij een link naar een filmpje van een half uur is wat context of een verwijzing naar een tijd in het filmpje dan handig.
Bij een link naar een filmpje van een half uur is wat context of een verwijzing naar een tijd in het filmpje dan handig.
-
Daarom vind ik de filmpjes van Tom Scott meer dan prima. Soms 2 min soms tegen de 10min maar wel altijd info.smiley schreef: 27 nov 2021, 10:03 YouTube is helaas ook een wereld waarin mensen hun brood verdienen door een boodschap zo lang mogelijk te rekken.
Gaat dan wel niet over Corona maar toch

- alt
- JP
Het blijkt maar dat ik weer veel mis zo zonder dat twitter…
- tomgtr
YouTube is prima kanaal om filmpjes te kijken. Maar dan wel van iemand waarvan ik weet dat hij of zij weet van het onderwerp, niet alleen dat hij of zij iets over een onderwerp te zeggen heeft. Dat hebben we allemaal maar we plempen het niet op YouTube.
Ik zie graag Chris Harris over auto’s praten maar zijn mening over Corona boeit me niet. Net als Diederik Gommers mening over auto’s me niet echt boeit.
En dan kan men filmpjes posten van dokter dit en professor zo, ook dat doet me weinig.
Als 10 journalisten zeggen dat een auto top is en 1 zegt dat het een kudtauto is zal ik toch eerder de 10 geloven. Dan kan je roepen, het zijn main stream auto journalisten, ze zitten in de zak van de fabrikanten. Dat kan. Bij 1. Of 2. Maar niet de grote meerderheid die een slechte auto gaan ophemelen. En wie zegt dat die ene zonderling die het een kudtauto vindt geen agenda heeft?
Zo is het voor mij ook met veel vage filmpjes die hier gepost worden. Maar kijk er een paar en er worden er meer en meer voorgesteld aan je. Tot je de soms tenenkrommende onzin gewoon geloofd gaat worden.
Ik zie graag Chris Harris over auto’s praten maar zijn mening over Corona boeit me niet. Net als Diederik Gommers mening over auto’s me niet echt boeit.
En dan kan men filmpjes posten van dokter dit en professor zo, ook dat doet me weinig.
Als 10 journalisten zeggen dat een auto top is en 1 zegt dat het een kudtauto is zal ik toch eerder de 10 geloven. Dan kan je roepen, het zijn main stream auto journalisten, ze zitten in de zak van de fabrikanten. Dat kan. Bij 1. Of 2. Maar niet de grote meerderheid die een slechte auto gaan ophemelen. En wie zegt dat die ene zonderling die het een kudtauto vindt geen agenda heeft?
Zo is het voor mij ook met veel vage filmpjes die hier gepost worden. Maar kijk er een paar en er worden er meer en meer voorgesteld aan je. Tot je de soms tenenkrommende onzin gewoon geloofd gaat worden.
- Robin
TomGTR deze is wél heel leerzaam!
- tomgtr
Hij weet er dan ook veel van. Ik keur het goed.
- Robin
- Robin
Vraagje: Afhaal/bezorging restaurants. Wel tot na 17:00?
- tomgtr