Ik kan me helemaal niks voorstellen bij dit soort luxeproblemen, dus doe mij gewoon maar de GT4.
Neemt niet weg dat die M2 een heerlijk scheurijzer moet zijn in een ultieme kleur. Veel plezier!

Mee eens.Knot schreef: 23 nov 2021, 21:33 Ik heb mn kinderen liever achter eigen deuren zitten, dan komen ze er ook nog uit als er wat gebeurt, zou ik goed over nadenken voor lange termijn visie.
Ik lees 'm drie keer. Huh?Knot schreef: 23 nov 2021, 21:33 Ik heb mn kinderen liever achter eigen deuren zitten, dan komen ze er ook nog uit als er wat gebeurt, zou ik goed over nadenken voor lange termijn visie.
Bij een ongeluk zou het beter zijn kennelijk om meer deuren te hebben als de achterbank bezet is.. ofzo.
Morris Minor ook.. rwd ftw enzoRobin schreef: 23 nov 2021, 22:04 Dat klopt helemaal inderdaad. Niet over nagedacht.
2CV makkelijk:)
Ik zit ongeveer 15% met toevallig mensen achterin en met gasgeven/hard rijden ongeveer nul %:)TLRS schreef: 23 nov 2021, 22:37Morris Minor ook.. rwd ftw enzoRobin schreef: 23 nov 2021, 22:04 Dat klopt helemaal inderdaad. Niet over nagedacht.
2CV makkelijk:)
Vraag me wel af hoe ernstig het ongeluk moet zijn met een M2 waarbij achterdeuren essentieel worden. Klein 3 deurs hatchbackje, ok misschien niet ideaal.. maar medium sized qp?
Zegt de man die zijn kinderen in een koekblik rond rijdt…… strange!Knot schreef: 23 nov 2021, 21:33 Ik heb mn kinderen liever achter eigen deuren zitten, dan komen ze er ook nog uit als er wat gebeurt, zou ik goed over nadenken voor lange termijn visie.
Mee eens hoor. Maar het is niet dat Arjan geen keus heeft of zo…. En voor wat ritjes in dorp of stad op normale snelheid is het natuurlijk geen issue. Je impliceerde een beetje dat een M2 een onveilige auto is maar dat bedoel je natuurlijk niet. Ik zou liever een aanrijding hebben met M2 dan bijv de Suzuki Swift met 4 deuren waarmee ik in de stad rij.Knot schreef: 24 nov 2021, 00:00 Pak naar school altijd de ct200h met achterdeuren. Heb ook wel 3deurs gehad maar voelt gewoon niet fijn/veilig. Laat staan het gekloot altijd met die stoelen en lastig in en uitstappen achterin, deur zelf openen geparkeerd of in je garage ook onnodig lastig. 4/5d in alle opzichten veiliger en handiger.
Conti TS860 zijn toppers. En glijden daarna prima op Papenburg:)
Tuurlijk is een M2 veilig en bij een sportwagen is het niet anders dan 2 deuren. Merkte wel dat ik met de Z4 het minder fijn vond dat ik m schuin de garage in moest rijden omdat ik de deur anders niet op het eerste klikje open kon doen. De 120 kon recht naar achter en uitstappen maar, was stukken handiger, zeker in de stad/parkeergarages (daar kwam ik met de Z4 niet eens/nooit).
Een M2 is idd gebruiks en kindvriendelijker dan een GT4, dat sowieso!ArjandeV schreef: 24 nov 2021, 09:38 Garage heb ik gelukkig geen issues mee, is 4m breed, dus dat is prima te doen met coupe deuren. GTS en GT4 gingen ook goed. Ik snap je wel hoor, het is iig handiger, maar als dit mijn grootste compromis is.
De Heilige Graal is 'Porsche' hier:)
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], beske, Chaert-RS, Jules_W, Marc Sierra, S-RS en 4 gasten