Whahahahaha proest. Ik zit wel op de grens, moet ik hierom lachen of lacht de rest om mij

Whahahahaha proest. Ik zit wel op de grens, moet ik hierom lachen of lacht de rest om mij
Zegt de man die gaat stoppen met werken en een houten auto heeft.
Was ik al bang voor ja. Bedankt voor de bevestigingGijzert schreef: 23 nov 2021, 12:01Zegt de man die gaat stoppen met werken en een houten auto heeft.
Die grens ben je al een tijdje voorbij.![]()
Binnenkort moet je allemaal wartaal op dit forum gaan posten!
Tegen voorman Willem Engel van Viruswaarheid liggen sinds gisteravond meer dan 1200 aangiften klaar wegens opruiing, verspreiden van medische desinformatie, het in gevaar brengen van de volksgezondheid en zelfs terrorisme. Initiatiefnemer Norbert Dikkeboom hoopt in korte tijd op duizenden aangiftes. Met het burgerinitiatief wil hij een halt toeroepen aan het in zijn ogen gevaarlijke activisme van Engel.
Dikkeboom vindt dat het Openbaar Ministerie actie moet ondernemen en wijst erop dat procureur-generaal Gerrit van der Burg in eerder dit jaar al hamerde op actie tegen opruiing in de coronacrisis. ,,We moeten daar niet te luchtig over denken’’, zei Van der Burg in januari bij OP1.
De aangifte bestrijkt een reeks uitspraken van de Viruswaarheid-aanvoerder. ,,Hij zegt dingen als: ‘we moeten fysieker worden, we moeten een guerilla beginnen. Hij voedt het idee dat de overheid een regime is, jaagt de samenleving angst aan, zegt dat het vaccin kankerverwekkend is en dat we mensen opzettelijk moeten besmetten. Het is niet zomaar wat, dit is ronduit gevaarlijk en overduidelijk strafbaar.’’
Dikkeboom vindt dat Engel ten onrechte de strafrechtelijke dans ontspringt, waar andere voor vergelijkbare vergrijpen worden aangepakt. De recente rellen in Rotterdam zien de aangevers als direct gevolg van de in hun ogen opruiende oproepen van Engel, "omdat het stelselmatige opruien inmiddels maar een klein vonkje nodig heeft om te leiden tot escalaties".
Willem Engel is ‘vereerd’ met de aangifte. Hij acht die strafrechtelijk weinig kansrijk. Volgens Engel staan er geen strafbare uitspraken in de lijst met gewraakte uitspraken en gaat het daarom om een valse aangifte. ,,Ik weet goed wat ik zeg.’’
Robin schreef: 23 nov 2021, 15:38 Ha. 83.6 %
Als je tot de risicogroep(en) hoort: Wees voorzichtig en ga bij jezelf te rade waarom de hele teringzooi weer op slot moet straks, voor 'jullie'.....
Top. Staatsgevaarlijke malloot is het. Ben benieuwd of het OM hier wat mee kan.Elise schreef: 23 nov 2021, 16:14 LIVE | ’Ruim 1200 aangiftes tegen Willem Engel’Tegen voorman Willem Engel van Viruswaarheid liggen sinds gisteravond meer dan 1200 aangiften klaar wegens opruiing, verspreiden van medische desinformatie, het in gevaar brengen van de volksgezondheid en zelfs terrorisme. Initiatiefnemer Norbert Dikkeboom hoopt in korte tijd op duizenden aangiftes. Met het burgerinitiatief wil hij een halt toeroepen aan het in zijn ogen gevaarlijke activisme van Engel.
Dikkeboom vindt dat het Openbaar Ministerie actie moet ondernemen en wijst erop dat procureur-generaal Gerrit van der Burg in eerder dit jaar al hamerde op actie tegen opruiing in de coronacrisis. ,,We moeten daar niet te luchtig over denken’’, zei Van der Burg in januari bij OP1.
De aangifte bestrijkt een reeks uitspraken van de Viruswaarheid-aanvoerder. ,,Hij zegt dingen als: ‘we moeten fysieker worden, we moeten een guerilla beginnen. Hij voedt het idee dat de overheid een regime is, jaagt de samenleving angst aan, zegt dat het vaccin kankerverwekkend is en dat we mensen opzettelijk moeten besmetten. Het is niet zomaar wat, dit is ronduit gevaarlijk en overduidelijk strafbaar.’’
Dikkeboom vindt dat Engel ten onrechte de strafrechtelijke dans ontspringt, waar andere voor vergelijkbare vergrijpen worden aangepakt. De recente rellen in Rotterdam zien de aangevers als direct gevolg van de in hun ogen opruiende oproepen van Engel, "omdat het stelselmatige opruien inmiddels maar een klein vonkje nodig heeft om te leiden tot escalaties".
Willem Engel is ‘vereerd’ met de aangifte. Hij acht die strafrechtelijk weinig kansrijk. Volgens Engel staan er geen strafbare uitspraken in de lijst met gewraakte uitspraken en gaat het daarom om een valse aangifte. ,,Ik weet goed wat ik zeg.’’
Kom je daar nu pas achter.......tomgtr schreef: 23 nov 2021, 18:30 Ik vind je reacties een beetje apart. Dan is het weer veel te streng, dan weer niet streng genoeg? Lijkt erop alsof je het niet weet maar geniet van tegengeluid? Dat mag, maar of het nou echt constructief is. Mopperen en beter weten lijkt de norm te worden. Maar het geeft ook wel voeding aan de echt wappies dat ze een gelegitimeerde strijd leveren. En dat vind ik absoluut niet.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 36 gasten