Luco schreef: 21 nov 2021, 16:38 Volgende race weer tweede worden en dan de laatste race, eerste bocht samen eraf![]()
![]()

Luco schreef: 21 nov 2021, 16:38 Volgende race weer tweede worden en dan de laatste race, eerste bocht samen eraf![]()
![]()
Jup wederom in de snellere auto iedereen ingehaald die niet zijn tegenstander is.
En de smoesjes club evenzo.
Idd beschamend, Gasly + Tsunoda 0 punten. Perez 11 naar 3 en dan 4 door pech en te vroege eerste stop. Hopelijk doet hij eer aan zichzelf en neemt hij ontslagdaNpy schreef: 20 nov 2021, 16:17Dan mag Sjekko zich gigantisch vereerd voelen na dit soort resultaten.Enrico schreef: 20 nov 2021, 16:15
Dat gaat hem niet worden maar Marko kennend zou zo kunnen Gasly in de RB zit en Checo in de AT
Tsunoda in een tragere auto outqualified hem. En Gasly voor de zoveelste keer. Beschamend.
Een plekje hoger had gekund maar het is wat het is. 5 punten dacht ik de verschil is met MB in de constructors.frankie schreef: 21 nov 2021, 17:17 Gewoon neutraal bekeken, gisteren was het klote met Perez en vandaag gewoon wat je zou mogen verwachten met de auto die hij heeft.
Je kan wel weer een grote bek opzetten, maar Perez rijdt in 1 van de 4 auto's die met afstand sneller is dan de rest.Enrico schreef: 21 nov 2021, 17:17 Idd beschamend, Gasly + Tsunoda 0 punten. Perez 11 naar 3 en dan 4 door pech en te vroege eerste stop. Hopelijk doet hij eer aan zichzelf en neemt hij ontslag![]()
Oh het is weer tijd om elkaar uit te schelden. Jij bent echt een grote jongen zeg, poepoe. Ga toch weg als je niet normaal kan doen.Enrico schreef: 21 nov 2021, 17:18
soms heb ik geen zij om met de peuter Klaas te spelen. Vandaag weer wel.
![]()
Nou vind ik niet, als je kijkt hoeveel klapbandjes er waren had je kunnen verwachten dat Alonso nog binnen zou komen, maar die gokte en won, mede dankzij de vsc.WJ schreef: 21 nov 2021, 18:30 Perez z'n race is vandaag gewoon verziekt door Red Bull zelf. Hij is veelste vroeg binnengehaald waardoor die achter dat treintje terecht kwam, terwijl die in schone lucht gewoon netjes uitliep.
De snelste auto en hij rijdt ook als de eindbaas.Hielke schreef: 21 nov 2021, 19:09 Zoals het nu gaat zie ik de GOAT ook nog wel nummer 8 binnen hengelen. Het gaat verrassend goed. Maar ja, tis wel de GOAT natuurlijk.
Dan vergeet je even Silverstone met een straf van niks en zijn bitch die even allebei dr rb's eruitrost in de eerste bocht, anders was het al beslist geweest, ja das winnen op de nette manier
Ik heb het toch gewoon over nu?Luco schreef: 21 nov 2021, 19:19Dan vergeet je even Silverstone met een straf van niks en zijn bitch die even allebei dr rb's eruitrost in de eerste bocht, anders was het al beslist geweest, ja das winnen op de nette manier![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten