Corona in Nederland.....
- Booooh
- Auto: BMW 1M / Nissan GT-R
Re: Corona in Nederland.....
Einde der wintertijden uiteraard met de huidige opwarming
...

-
OnlineLuco
Een voordeel, als de co2 erg hard stijgt hebben we iig een pijnloze dood.
- Enrico
- alt
In Nederland is toch 89 % geprikt, net zo veel als in Portugal.
Maar de ziekenhuizen stromen nu vol in Nederland.
Ik vraag mij echt af, werken die prikken wel?
Ja, volgens de de Jonge religieuzen, maar ik betwijfelt het sterk.
Maar de ziekenhuizen stromen nu vol in Nederland.
Ik vraag mij echt af, werken die prikken wel?
Ja, volgens de de Jonge religieuzen, maar ik betwijfelt het sterk.
- JP
Wanneer zijn de eerste prikken gezet ?
Wat is de houdbaarheid van een prik ?
Er zijn landen die daar al een datum aan hebben gehangen.
10 maanden geleden werd de eerste prik in NL gezet. Wanneer krijgen we de 2e ronde ipv een booster ?
Wat is de houdbaarheid van een prik ?
Er zijn landen die daar al een datum aan hebben gehangen.
https://www.austria.info/nl/praktische- ... oostenrijkOostenrijk schreef: De tweede vaccinatie is geldig tot 360 dagen na de datum van de tweede vaccinatie. Hetzelfde geldt voor herstelde personen die eenmaal zijn gevaccineerd. Alleen BioNtech/Pfizer, AstraZeneca (of Covishield), Moderna en de Chinese vaccins Sinopharm en Sinovac worden erkend. Voor vaccins die slechts één vaccinatie vereisen, is deze geldig vanaf de 22e dag gedurende 270 dagen vanaf de datum van vaccinatie.
10 maanden geleden werd de eerste prik in NL gezet. Wanneer krijgen we de 2e ronde ipv een booster ?
- BamiesGTA
- Auto: Cupra Leon 300
Ja je kan het heel simpel voor jezelf houden zoals jij doet. Je zou ook kunnen proberen het te begrijpen. Ik vind het zeeeeer interessant hoe groot de macht van een boek kan zijn en wat het met mensen doet. Ben overigens zelf agnost.Elise schreef: 08 nov 2021, 08:43 ^
Het grote sprookjesboek.... zeer interessant
Als ik naar Urk kijk weet ik voldoende
je suis une infidèle
- Enrico
-
100% pure indoctrinatie is het!BamiesGTA schreef: 08 nov 2021, 17:35Ja je kan het heel simpel voor jezelf houden zoals jij doet. Je zou ook kunnen proberen het te begrijpen. Ik vind het zeeeeer interessant hoe groot de macht van een boek kan zijn en wat het met mensen doet. Ben overigens zelf agnost.Elise schreef: 08 nov 2021, 08:43 ^
je suis une infidèle
Niet meer, niet minder, volgens deze atheïst.
- Enrico
Ik heb gebeden dat Perez vleugels zou krijgen en voila!Elise schreef: 08 nov 2021, 17:42100% pure indoctrinatie is het!BamiesGTA schreef: 08 nov 2021, 17:35Ja je kan het heel simpel voor jezelf houden zoals jij doet. Je zou ook kunnen proberen het te begrijpen. Ik vind het zeeeeer interessant hoe groot de macht van een boek kan zijn en wat het met mensen doet. Ben overigens zelf agnost.Elise schreef: 08 nov 2021, 08:43 ^
je suis une infidèle
Niet meer, niet minder, volgens deze atheïst.
- alt
Deze kwam ik ook nog tegen.
Waarom moet je een mondkapje opzetten als je gevaccineerd bent? Je vrijt toch ook niet met een condoom als je "de pil" neemt !
Waarom moet je een mondkapje opzetten als je gevaccineerd bent? Je vrijt toch ook niet met een condoom als je "de pil" neemt !
- JP
Ik heb airbags in de auto en remmen die werken, dus waarom zou ik de gordel om doen ?
-
OnlineLuco
Jawel want de pil beschermt je niet tegen een druiper healt schreef: 08 nov 2021, 18:59 Deze kwam ik ook nog tegen.

- alt
Maurice de Hond met de hoge prikgraad in Portugal.
https://www.maurice.nl/2021/11/08/gooi- ... u-eens-af/
- alt
Een prik beschermt je ook niet tegen cocid 19 of druiper.
Zelfs niet tegen conceptie.
Zelfs niet tegen conceptie.
- jos_br
Interessant. En verklaard toch een hoop dingen die eigenlijk best logisch zijn.alt schreef: 08 nov 2021, 19:12 Maurice de Hond met de hoge prikgraad in Portugal.
Jos.
-
Uit dat stuk:alt schreef: 08 nov 2021, 19:12 Maurice de Hond met de hoge prikgraad in Portugal.
Dat soort uitspraken is natuurlijk koren op de molen van de ...... (vult u zelf maar in).Maar zolang mensen als Ab Osterhaus een prominente plaats behouden in onze media (met zijn dagdromen over ongevaccineerden op een eigen eiland en een volgende lockdown, die volledig te wijten is aan die ongevaccineerden), zal hier weinig veranderen. Met alle gevolgen van dien.
- BamiesGTA
Er hoort ook geen plaats te zijn in de media voor artsen/virologen, of wie dan ook die enig financieel belang hebben bij de verkoop van een vaccin of de ontwikkeling hiervan.
-
Welk vakgebied je ook bekijkt, het zijn juist de mensen die werkzaam zijn binnen dit vakgebied die erin investeren.BamiesGTA schreef: 08 nov 2021, 21:03 Er hoort ook geen plaats te zijn in de media voor artsen/virologen, of wie dan ook die enig financieel belang hebben bij de verkoop van een vaccin of de ontwikkeling hiervan.
Als je die mensen niet meer mag vragen om hun mening wordt de spoeling dun en het niveau van de kennis minder.
- BamiesGTA
Dan zullen ze de keuze moeten maken tussen het financieel gewin en het vak dat ze zo graag uitoefenen. Het is pure belangenverstrengeling en snap niet dat het toegestaan is.
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Alsof iedere arts of viroloog verdient aan corona.
- frankie
Dat misschien niet, maar er zijn wel een aantal omt leden gelieerd aan bijvoorbeeld laboratoria waar de corona testen uitgevoerd worden. Dat hoeft natuurlijk niet per definitie verkeerd te zijn, maar het is m.i. beter alle schijn te vermijden.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Tja belangenverstrengeling en vooral alle schijn mijden....
Met de Mexicaanse Griep was dat ook al het geval, wil er geen Ab Hominem van maken overigens....
Met de Mexicaanse Griep was dat ook al het geval, wil er geen Ab Hominem van maken overigens....
-
Conclusie :
Je moet geen informatie vragen aan iemand ergens een belang bij heeft, ook al is dat de persoon die kennis van zaken heeft.
Heb je medische klachten, niet naar de huisarts want die heeft daar een financieel belang bij.
Geen advies aan een verkoper vragen, want die heeft daar een financieel belang bij.
Heb je een vraag over een horloge, niet aan de juwelier vragen want die heeft daar een financieel belang bij.
Vooral je vragen stellen aan iemand die er de ballen verstand van heeft.......
Je moet geen informatie vragen aan iemand ergens een belang bij heeft, ook al is dat de persoon die kennis van zaken heeft.
Heb je medische klachten, niet naar de huisarts want die heeft daar een financieel belang bij.
Geen advies aan een verkoper vragen, want die heeft daar een financieel belang bij.
Heb je een vraag over een horloge, niet aan de juwelier vragen want die heeft daar een financieel belang bij.
Vooral je vragen stellen aan iemand die er de ballen verstand van heeft.......
- frankie
Die vergelijking gaat natuurlijk mank en dat snap je zelf ook wel.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Inderdaad.
Ik denk aan disproportioneel.....
Hoe staan de aandelen Pfizer btw?
Ik denk aan disproportioneel.....
Hoe staan de aandelen Pfizer btw?