Jeroen van den Berg schreef:af grijselijk allemaal weer......

Ook al lang niet meer gehoord.

Dan komt het waarschijnlijk onder hetzelfde kopje vrijheid van meningsuiting als Wilders en co. Denk dat je een boek sowieso niet moet verbieden, hoeveel belachelijks er dan ook in zou staan. Maar meneer de ex-autojournalist en columnist komt op mij in ieder geval niet erg optimistisch over, en dat terwijl ik nog niet eens zijn boek heb gelezen. Ook eigenlijk totaal geen nieuwsgierigheid die kant op.Rebel schreef:fraaie reclame
Kun je zulke uitspraken niet aanpakken en het boekje uit de handel laten halen? Of geef je het dan juist nog meer aandacht?
Als dit mijn bedrijf betrof, liet ik het er niet bij zitten.
Mwah, dat vond ik nogal meevallen. Vincent had wat assertiever en misschien zelfs agressiever mogen reageren. Maar de opmerkingen van meneer de 'echte' autojournalist waren in mijn ogen ook niet echt 100% watervast...Jurriaan schreef:Overigens komt Autoblog ook niet geweldig uit de verf, getuige dit Radio 1 interview met zowel de Autokampioen als Autoblog:
http://www.xs4all.nl/~fmjacobs/autoweek ... %20bek.mp3
Stond tussen de reacties op AutoWeek.
Klopt zeker, ben van beide geen frequent lezer. Of die Autokampioen moet als enige bij de tandarts op de stapel liggen danWim te Riet schreef:Mwah, dat vond ik nogal meevallen. Vincent had wat assertiever en misschien zelfs agressiever mogen reageren. Maar de opmerkingen van meneer de 'echte' autojournalist waren in mijn ogen ook niet echt 100% watervast...Jurriaan schreef:Overigens komt Autoblog ook niet geweldig uit de verf, getuige dit Radio 1 interview met zowel de Autokampioen als Autoblog:
http://www.xs4all.nl/~fmjacobs/autoweek ... %20bek.mp3
Stond tussen de reacties op AutoWeek.
Vincent (autoblogger) is echt wel ok, maar hij had -zoals gezegd- best wat meer van zich af mogen bijten. Hij is autoblog.nl gestart vanuit echte liefhebberij en 't is behoorlijk gegroeid. Hij is nog niet zo lang bezig en volgens mij dus ook nog niet zo vaak live aangevallen. Da's gewoon even wennen...Jurriaan schreef:Voorspelbaar, weinig verrassend en niet echt sterk vond ik van beide. Toch kwam die van Autoblog wat mij betreft nog wat minder uit de verf, hij had veel beter z'n punt kunnen maken mijnsinziens.
Ach, niet iedereen is even discussievaardig ook natuurlijk.Wim te Riet schreef:Vincent (autoblogger) is echt wel ok, maar hij had -zoals gezegd- best wat meer van zich af mogen bijten. Hij is autoblog.nl gestart vanuit echte liefhebberij en 't is behoorlijk gegroeid. Hij is nog niet zo lang bezig en volgens mij dus ook nog niet zo vaak live aangevallen. Da's gewoon even wennen...
Helemaal mee eens. Vaak neemt 't niveau heel snel af. Ik kiep zo'n draadje dan altijd uit m'n lijst. Basta.Jurriaan schreef:Ben zelf niet zo'n fan van die grote blogs waar iedereen maar z'n oneliners neerkwakt, zo ook met fora met honderden actieve leden en threads met tientallen pagina's. Doe mij D-F maar.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], erwin20vt en 10 gasten