Nee weet het echt nog niet, hink elke keer van wel doen een nieuwe ev naar, nee joh nu is alles van jezelf en heb je geen maandelijkse verplichting waar je aan vast zit, nee joh gewoon doen, weer naar laten zo, nee doen, ow die is ook leuk, doen, nee joh zo houden, nee doen
Ja die Hugo heeft weer goedkope zooi ingeslagen bij zijn vriendje van de mondkapjes denk ik.
Sprak de keizer van de wissel
Ook inderdaad, het is altijd een totaalplaatje, daarin spelen financiën ook een rol.Elise schreef: 03 nov 2021, 09:02 Ik dacht dat "het feit dat opdrachtgevers het ook belangrijk vinden" de motivatie was, maar blijkbaar is het gewoon een centenkwestie.
Nogmaals, flexlease dan heb je dat issue niet.Luco schreef: 03 nov 2021, 09:44 Klopt, en het feit dat ze het belangrijk vinden speelt wel mee, maar uiteindelijk heb ik nog wel opdrachten, dus het is geen noodzaak.
Nu is ook geen probleem om 800 of 1200 per maand aan een leaseauto uit te geven, maar 5 jaar is nogal een tijdje vooruitzien dus moet je daar ook over nadenken, wat als de uurlonen onder druk komen, wat als er een crisis komt, enzenz.
Nu snap ik wel dat de gemiddelde df er minimaal 5 ton reserve achter de hand heeft, maar ik hoor daar zeker niet bij.
https://www.toyota.nl/private-lease/ind ... dHEALw_wcBLuco schreef: 03 nov 2021, 19:35 Leuk Roger, maar die prijzen zijn ook behoorlijk stevig moet ik zeggen.
Flexlease Gijzert, linkje?
welke uitvoering? connect, connect+ of de lounge?Riceaux schreef: 04 nov 2021, 18:25 Eerste indrukken over de Ioniq5:
- Stil
- Ruim
- Groot!
- Prima stuurgevoel voor een EV
- Comfortabel
- Entertainment kan intuïtiever, maar zit Apple CarPlay op, dus dat boeit eigenlijk niet zoveel
- Stoelen worden morgen uitgebreid getest (650 km enkele reis)
- Prima materialen in het interieur
- Netjes afgewerkt
- Hulpsystemen en ACC werken prima
Het is wel echt een crossover, je zit wat hoger.
Tussentijdse beoordeling voor een EV: 8/10
Hebben btw de 73 kWh RWD mee. Dus met de grootste actieradius.![]()
Gebruikers op dit forum: A110_Bleu_Sierra, EvdP, Fabian, PetervdH, Will F. en 9 gasten