Dat gaat alleen maar erger worden voor de normale daguren

Kwam tegelijk met het feit dat we besloten om 175 kilometer te gaan verhuizen.JP schreef: 01 jun 2021, 12:05 Alleen voor de nachtdiensten eten we pas laat (2000u) dat is wat nu voor haar als minpunt gezien kan worden.
Trouwens als zij opeens tegen nachtdiensten (of volcontinue) zou zijn, ik weet niet of ik daar zomaar voor haar zou switchen.
Je 3 posts zelfs al. Gevalletje jammer…Arthur schreef: 03 nov 2021, 17:36 Och, iemand die z’n 1e posts hieraan wijdt vind ik ook niet zo fris. Want wie ben jij? Trol? Ervaringsdeskundige? Of gewoon rancuneus?
Nee, dan moet de markt nog wat krapper worden, al gaat het wel lekker, zijn nu aan het opbieden qua looptijd en uurloon, maar eigenlijk schaam ik me daar een beetje voor, voelt een beetje als misbruik, dus nu goed nadenken wat ik wil.
JeroenT schreef: 03 nov 2021, 20:30 Je leeft maar 1 keer. Vraag gewoon om een IX vd zaak erbij. Dat is tenminste een waardige X5 opvolger en het gaat tenslotte toch om de uitstraling voor je opdrachtgever.![]()
Tja, dat is officieel een van mijn voornamen.
Gebruikers op dit forum: D20VT, Gijzert, Google [Bot], Nivek, RS-Ron, WillemBoer en 19 gasten