2008 Audi A4
- Johan
haha tjah dat zal best, maar goed Audi won er wel de groep B rally's mee, vervolgens Het Amerikaanse TransAm championship, het IMSA kampioenschap, de laatste 6 jaren de Lemans wedstrijden en ook in de DTM doen ze het niet onaardig.Andre schreef:4wd makes a bad driver look good. Was een mooie engelse uitspraak destijds.
Oftewel Quattro maakt een goeie bestuurder/coureur nog beter?

-
-
-
- Macboy
-
Er stond een doorgazaagde nieuwe A4 op de IAA, waar ze duidelijk met rode onderdelen lieten zien, wat er allemaal veranderd tijdens het indrukken van de "Dynamic Ride" knop (niet te verwisselen met Magnetic Ride)
Je kun heel goed zien, hoe de besturing directer werd, door middel van diverse aanpassingen. Ook de gasresponse, en de vering worden dan aangepast.
Je zou denken, waarom niet meteen de fellere response van deze onderdelen. Maar ik kan me situaties voorstellen dat je geen behoefte hebt aan een nerveus reagerende auto.
Zeker als de auto ook door de wederhelft wordt gebruikt.
Sommige vrouwen houden nu eenmaal niet van "snel"
Je kun heel goed zien, hoe de besturing directer werd, door middel van diverse aanpassingen. Ook de gasresponse, en de vering worden dan aangepast.
Je zou denken, waarom niet meteen de fellere response van deze onderdelen. Maar ik kan me situaties voorstellen dat je geen behoefte hebt aan een nerveus reagerende auto.
Zeker als de auto ook door de wederhelft wordt gebruikt.
Sommige vrouwen houden nu eenmaal niet van "snel"

-
Marcel, er stond een auto op het tweede plateau bij de Audi stand, inclusief diverse onderdelen uitgelicht.
Trappen op naar boven naast de A5. Je kon hem van beneden zien staan.
Ieder uur werdt er een complete presentatie gegeven omtrent dit systeem. met film en uitleg bij de doorgezaagde A4.
Nee zit niet op iedere A4 , is een optie.
Sander Magnetic Ride? Wel goed lezen. Ik zei "Dynamic Ride" te vergelijken met de befaamde "M" knop van de M-modellen bij BMW.
Kun jij je niet voorstellen dat een auto die een snellere gasresponse heeft nerveuzer kan reageren op sommige trajecten?
Dan mag je de route van mijn vrouw naar haar werk eens rijden.
Niet iedereen rijdt over Circuitpark-Zandvoort naar zijn werk of naar de bakker.
Spreek anders eens met iemand die een BMW heeft met een "M" knop
Daarbij is de gasresponse niet het enige dat veranderd, maar ook de directheid van de besturing en de demping van de schokbrekers.
Maar ach, waar hebben we het over. Een echte DF-er wilt een keihard onderstel met slicks, rolkooi, 400pk en verder niks.
Schumi, ooit wel eens gerealiseerd dat auto's ook voor andere doeleinden worden gemaakt en gebruikt.........
Ik heb er niet mee gereden, maar ik was ook sceptisch tov Magnetic Ride toen ik de TT ging bestellen.
Heb toch ervoor gekozen en heb er geen moment spijt van. Ik ben een voorstander van vernieuwing. Stilstand is achteruitgang.
Ik heb 2x maal een nieuwe A4 gehad voor de duur van 2 jaar, en vind het nog altijd een prachtige auto.
Zou ik een nieuwe A4 kopen zou ik dit nieuwe syteem kiezen.
Ik heb geen idee hoeveel het in Nederland zal kosten.
Maar waarschijnlijk draagt jouw vriendin altijd een sport-bh, of ze heeft geen tieten! (excuseer mijn frans)
Comfort op zijn tijd is geen straf als het op autorijden aankomt. (in Nederland)
Trappen op naar boven naast de A5. Je kon hem van beneden zien staan.
Ieder uur werdt er een complete presentatie gegeven omtrent dit systeem. met film en uitleg bij de doorgezaagde A4.
Nee zit niet op iedere A4 , is een optie.
Sander Magnetic Ride? Wel goed lezen. Ik zei "Dynamic Ride" te vergelijken met de befaamde "M" knop van de M-modellen bij BMW.
Kun jij je niet voorstellen dat een auto die een snellere gasresponse heeft nerveuzer kan reageren op sommige trajecten?
Dan mag je de route van mijn vrouw naar haar werk eens rijden.
Niet iedereen rijdt over Circuitpark-Zandvoort naar zijn werk of naar de bakker.
Spreek anders eens met iemand die een BMW heeft met een "M" knop

Daarbij is de gasresponse niet het enige dat veranderd, maar ook de directheid van de besturing en de demping van de schokbrekers.
Maar ach, waar hebben we het over. Een echte DF-er wilt een keihard onderstel met slicks, rolkooi, 400pk en verder niks.
Schumi, ooit wel eens gerealiseerd dat auto's ook voor andere doeleinden worden gemaakt en gebruikt.........

Ik heb er niet mee gereden, maar ik was ook sceptisch tov Magnetic Ride toen ik de TT ging bestellen.
Heb toch ervoor gekozen en heb er geen moment spijt van. Ik ben een voorstander van vernieuwing. Stilstand is achteruitgang.
Ik heb 2x maal een nieuwe A4 gehad voor de duur van 2 jaar, en vind het nog altijd een prachtige auto.
Zou ik een nieuwe A4 kopen zou ik dit nieuwe syteem kiezen.
Ik heb geen idee hoeveel het in Nederland zal kosten.
Maar waarschijnlijk draagt jouw vriendin altijd een sport-bh, of ze heeft geen tieten! (excuseer mijn frans)
Comfort op zijn tijd is geen straf als het op autorijden aankomt. (in Nederland)

-
Ben idd niet meer naar boven gelopen, geen puf meer...
Vaak zijn de verschillen met die systemen niet zo heel erg groot.
Dus denk niet dat ik er geld aan uit zou geven.
Maar op zich best mooi natuurlijk, soms ben je in de stemming en soms moet je van A naar B in een drukte, dat zijn 2 totaal verschillende ritten.
Vaak zijn de verschillen met die systemen niet zo heel erg groot.
Dus denk niet dat ik er geld aan uit zou geven.
Maar op zich best mooi natuurlijk, soms ben je in de stemming en soms moet je van A naar B in een drukte, dat zijn 2 totaal verschillende ritten.
-
-
- RVV
le mans en dtm zijn toch rwd.Johan schreef:haha tjah dat zal best, maar goed Audi won er wel de groep B rally's mee, vervolgens Het Amerikaanse TransAm championship, het IMSA kampioenschap, de laatste 6 jaren de Lemans wedstrijden en ook in de DTM doen ze het niet onaardig.Andre schreef:4wd makes a bad driver look good. Was een mooie engelse uitspraak destijds.
Oftewel Quattro maakt een goeie bestuurder/coureur nog beter?
-
- RVV
- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Erg nette kar, net als de C van MB.
Denk toch dat ie voor mij door de mand valt als IK er mee rij. FWD is natuurlijk kul in zo'n 'grote'kar met dikkere motoren vind ik en quattro doet 't voor mij alleen goed als er sneeuw ligt, zeg maar. Da's jammer want dan wordt voor MIJ de keuze weer beperkt.
Vind 'm gewoon mooi, prachtig zelfs.
Denk toch dat ie voor mij door de mand valt als IK er mee rij. FWD is natuurlijk kul in zo'n 'grote'kar met dikkere motoren vind ik en quattro doet 't voor mij alleen goed als er sneeuw ligt, zeg maar. Da's jammer want dan wordt voor MIJ de keuze weer beperkt.

Vind 'm gewoon mooi, prachtig zelfs.