Nederland gaat naar de haaien
-
- Auto: Dikke Bmw
Re: Nederland gaat naar de haaien
Ja lekker.
Klopt Robin en daarom is er veel geïnvesteerd in patient veiligheid en procedures.
Klopt Robin en daarom is er veel geïnvesteerd in patient veiligheid en procedures.
- alt
Vanmiddag nog een herkeuring v.w. de te hoge bloeddruk voor het bejaardenriijbewijs - 75+ - gemaakt.
Kom ik de spreekkamer binnen\, heeft de assistente een kort doorschijnend kanten jurkje aan.
Normaal zie ik dat graag, maar vandaag kwam dat mij echt niet.
Goddomme mijn bloeddruk steeg naar 173.
Kom ik de spreekkamer binnen\, heeft de assistente een kort doorschijnend kanten jurkje aan.
Normaal zie ik dat graag, maar vandaag kwam dat mij echt niet.

Goddomme mijn bloeddruk steeg naar 173.
- Arthur
- Auto: Nr.51

- 350 Z
Medische missers in NL gaat om grote aantallen.
Als ik een grote misser bij mijn klant maak dan gaan ze vlug op zoek naar een ander.
Als iemand overlijd door een medische misser of grove nalatigheid dan gebeurt er .....
Zijn Alt klopte tegen de tafelrand aan
Als ik een grote misser bij mijn klant maak dan gaan ze vlug op zoek naar een ander.
Als iemand overlijd door een medische misser of grove nalatigheid dan gebeurt er .....
Zijn Alt klopte tegen de tafelrand aan

- JP
Sildenafil, Alt. 

-
- 350 Z
Mijn schoonvader van 84 roept het vaak, Nederland is ziek echt ziek.
-
-
Doet mij denken aan deze zaak waarbij beide galbakken wel hun portie enigszins hebben gekregen.Elise schreef: 21 okt 2021, 16:25 Delano rijdt te hard door rood en schept Anna (16) die daardoor volledig verlamd raakt: taakstraf
![]()
https://www.ad.nl/binnenland/toch-exit- ... ~a099fb5a/
https://www.nhnieuws.nl/nieuws/244719/m ... jden-fleur
https://www.fotojakma.nl/88-fotojakma/1 ... echtsedijk
Zal wel iets met alcohol te maken hebben dan.
- alt
Is er weer een wereldtop over het klimaat, zeker volgende week Glascow.
Want het water gaat sinds vandaag, nog meer stijgen, misschien wel tot 2.000 mm, hoor net op het nieuws voor bejaarden, de tv.
Goddank heb ik nog mijn zwemdiploma.
Maar de verzekeringmaatschappijen gaan maatregelen, nee, de overheid moet maatregelen nemen.
Want het water gaat sinds vandaag, nog meer stijgen, misschien wel tot 2.000 mm, hoor net op het nieuws voor bejaarden, de tv.
Goddank heb ik nog mijn zwemdiploma.
Maar de verzekeringmaatschappijen gaan maatregelen, nee, de overheid moet maatregelen nemen.
- Enrico
Heb ik onthouden. Vreselijk en erg hoe vader en zoon de schuld op de slachtoffer probeerden te schuiven. Hulde aan de pa van de slachtoffer!Crookie schreef: 24 okt 2021, 17:04Doet mij denken aan deze zaak waarbij beide galbakken wel hun portie enigszins hebben gekregen.Elise schreef: 21 okt 2021, 16:25 Delano rijdt te hard door rood en schept Anna (16) die daardoor volledig verlamd raakt: taakstraf
![]()
https://www.ad.nl/binnenland/toch-exit- ... ~a099fb5a/
https://www.nhnieuws.nl/nieuws/244719/m ... jden-fleur
https://www.fotojakma.nl/88-fotojakma/1 ... echtsedijk
Zal wel iets met alcohol te maken hebben dan.
Die twee veroorzakers verdienen IC bed ontzegging.
- Hielke
Wat heb ik me gisteren zitten ergeren aan de staatsomroep aka linkse kerk media NOS. Heel zwamverhaal van het KNMI (Meteorologen zitten daar, geen klimatologen) over 2 meter zeespiegelstijging eind deze eeuw (gebaseerd op achterhaalde "ergste geval" doemscenario's), vervolgens overstromingen in Californië (ze suggereren niet eens meer dat het aan de klimaatverandering zou kunnen liggen, ze zeggen het gewoon!), en dan in de resterende minuut nog een flutonderwerpje. Heb direct even op CNN en Fox news naar de overstromingen in Californië gezocht. NIKS.
Wie zitten daar bij NOS en KNMI? Hoe ver wil je die linkse klimaatrakkers nog een keer links voorbij?
Wie zitten daar bij NOS en KNMI? Hoe ver wil je die linkse klimaatrakkers nog een keer links voorbij?
-
Onlinesmiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Mijn afstandsbediening begint bij 4. Dat scheelt een hoop ergernis.
-
Ik schakel uberhaupt niet meer in op nederlandse nieuwsomroepen. De berichten zijn qua inhoud verwaarloosbaar met een aantal jaren/maanden geleden.
- Jan Terwolde
- Auto: Ringtool e90 330i+125D+MG4
Het is wel wat bij veel op het netvlies blijft helaas, die slim gekozen titels en vaak totaal niet onderbouwde en verdraaide info.
- Enrico
https://youtu.be/EfP0Ez2Y-2UHielke schreef: 26 okt 2021, 11:58 Wat heb ik me gisteren zitten ergeren aan de staatsomroep aka linkse kerk media NOS. Heel zwamverhaal van het KNMI (Meteorologen zitten daar, geen klimatologen) over 2 meter zeespiegelstijging eind deze eeuw (gebaseerd op achterhaalde "ergste geval" doemscenario's), vervolgens overstromingen in Californië (ze suggereren niet eens meer dat het aan de klimaatverandering zou kunnen liggen, ze zeggen het gewoon!), en dan in de resterende minuut nog een flutonderwerpje. Heb direct even op CNN en Fox news naar de overstromingen in Californië gezocht. NIKS.
https://youtu.be/yb_2fYb0Wu4
Most powerful west coast storm ever! Wellicht een ander browser gebruiken? Flink wat te vinden over FLOODS in California.
- tomgtr
Ik vind RTL meestal net zo links hoor.smiley schreef: 26 okt 2021, 12:13 Mijn afstandsbediening begint bij 4. Dat scheelt een hoop ergernis.
-
Onlinesmiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Het was meer een symbolische beschrijving, ik kijk helemaal geen tv meer.
Als F1 niet meer uitgezonden wordt, gaat het abbo eruit.
Netflix, YouTube en een streamer voor de rest is alles wat ik nodig heb.
Als F1 niet meer uitgezonden wordt, gaat het abbo eruit.
Netflix, YouTube en een streamer voor de rest is alles wat ik nodig heb.
-
OnlineLuco
Ach de leedvermaakprogrammas zijn wel leuk,
Toeslagenaffaire
steekpartijen in familie
mensen onder de tram duwen
Daar je geen netflix voor nodig
Toeslagenaffaire
steekpartijen in familie
mensen onder de tram duwen
Daar je geen netflix voor nodig
-
-
Ik kijk ook geen tv meer. Alleen maar domme praat en stompzinnige shows, naar mijn bescheiden mening.
Hoorde op de radio dat er 3 miljoen mensen naar de masked singer keken. Over "Nederland gaat naar de haaien" gesproken.
Hoorde op de radio dat er 3 miljoen mensen naar de masked singer keken. Over "Nederland gaat naar de haaien" gesproken.
- Enrico
Waren dat zangers met mondkapjes?
- JP
Ach als je de hele dag hier de zure lucht hebt opgesnoven kan een entertainmentprogramma best wat “frisse” lucht geven….
- Arthur
- Auto: Nr.51
Is wel wat gechargeerd hoor. Ook op TV is er van alles te zien wat je je ook op bv Netflix kunt zien, soortgelijk. Als het je genre is tenminste. Ik vind bv bepaalde series van NPO Detectives mooi, dat genre kijk ik ook wel op Netflix. Masked singer kun je toch gewoon overslaan, alsof je alles wat Netflix biedt bekijkt?Rnd schreef: 26 okt 2021, 16:29 Ik kijk ook geen tv meer. Alleen maar domme praat en stompzinnige shows, naar mijn bescheiden mening.
- JP
Extremis op Netflix….echt wat voor EnrICo