Ik vind em cool! Heb nog een extra besteld aangezien m'n pa is nogal de gitarist is (uit de hand gelopen hobby, heeft ook een kamer/studio met een stuk of 10 gitaren aan de muur.. ja ook een Stratocaster) dus dit vond ik wel passend

Geweldig. Die details met die bewegende motoren etc.
Vanaf 1 november kun je hem bestellen. Geen idee of het gaat lukken zal wel druk zijn online.
Dan denk ik dat ze al uitverkocht zijnJP schreef: 15 okt 2021, 11:01 Ik wacht eerst de recensies af, want Lego begint denlaatste jaren wat mindere kwaliteit te maken
Ja da's 't topje van de IJsberg.MParallel schreef: 15 okt 2021, 12:17 Zijn allemaal tevreden. Maar ja zijn ook allemaal Legofans die de set al ter recensie hebben gekregen. Dus hoe objectief....?
Nice, de 8880 heb ik ook nog (niet meer in elkaar) in een doos zitten. Tussen een miljoen andere steentjesEmielS60 schreef: 22 okt 2021, 12:29 B1673AAE-4944-4DC4-B086-A33F7CCCFE67.jpeg
Technic Claas gebouwd. Moet wat als je met een gebroken hak thuis zit.
Meningen zijn erover verdeeld, maar ik vind hem leuk. Werkt allemaal zonder gekraak en gedoe. Crab steering is grappig.
Met een aantal man wisselen we Lego uit en dan bouw je nog eens wat zonder het te hoeven kopen.
Ook de Technic Supercar 8880 opnieuw opgebouwd, ding is van 1994 met 4wd, 4 wiel besturing etc. Echt een top build om te doen. Was het summum der Technic destijds.
Plastic wel erg bros dus heel wat onderdelen nieuw besteld.
Heb nog een Landrover te gaan…daar ben je wel even zoet mee om hem goed in elkaar te zetten.
Jah…
Gebruikers op dit forum: dave van marion, Downforce Hans, Enrico, MarcH, SAH, Ti-Tourist (Erik), TOM EVO VI, Will F. en 12 gasten