Tijdje geleden geboekt. Twee overnachtingen in de Ardennen / Malmedy. Voor op de moterfiets. Maar vrijdagochtend was het nat op de weg, weervoorspellingen waren "vaag" en vrouwlief had nogal last van d'r rug.
Dus BoxsterS maar gepakt.
Pfff wat was dat goed zeg. Alleen maar opengereden. Eerst nog met wat motregen maar eenmaal rond Maastricht was het al lekker zonnig. Binnendoor Zuid-Limburg vervolgens de grens over naar Belgie (de Planck) en toen Verviers, Spa, Francorchamp en naar Malmedy.
Guesthouse was bekend (FFaulty Towers) en erg goed. Simpele maar zweervolle kamer. 's avonds heerlijk gegeten en leuk gezelschap van een groep Belgische moterrijders en enkele Nederlandse gasten.
Zaterdag was top in de Ardennen. 22+ graden en een felblauwe hemel. Duitsland in gedoken (Eifel) en naar beneden "gecrossed". Daarna weer Belgie/Luxemburg ingedoken. St-Vith, Clervaux, Vianden. Daarna naar Diekirch om heerlijk te lunchen en ff langs Wallendorf (Luxemburg/Duitse grens) om m'n vrouw te laten zien waar ik in juni met m'n vader ben geweest. Daarna weer via de Luxemburge/Belgische kant omhoog naar Malmedy. Hele dag vanaf 9.30 gereden. Terug om 19.30 ofzo. 20.00 doodmoe maar voldaan aan tafel voor een lekkere gebakken zalm met pasta.
Vandaag via de west-kant van de Ardennen naar de Belgische Franse grens. Westkant van de Ardennen kon ik nog niet. Vind ik minder mooi. Luxemburgse Ardennen is mijn favoriet. Maar eenmaal wat zuidelijker tegen de grens van Frankrijk aan werd het weer erg mooi. Vervolgens Frankrijk ingedoken en richting Revin/Rocoi e.d. gestuurd. Om 14.00 was het tijd om richting huis te gaan en het navigatie systeem om "home" gezet. Eerst via de provinciale weg (N5) naar Charleroi en vervolgens de bekende snelweg via Brussel, Antwerpen, Rotterdam. Cruisecontrol op 160, zonnetje in het gelaat. Prima te doen.
BoxsterS was formidabel. Auto is helemaal in balans en op z'n plaats in de Ardennen. Voldoende vermogen, perfect onderstel, lekker wendbaar op alle binnendoor/sluipdoor weggetjes en prima remmen. Ook als je loopt te sporten op die weggetjes (berg af) met wat moteren (die er niet langs kwamen

Jammer dat we niet met de moterfiets zijn geweest maar goed:
a) Met de BoxsterS hebben we ons ook prima vermaakt
b) Direct reden om snel een ander (lang) weekendje te pakken op de moterfiets
Driving-fun in optima forma

[img:700:525]http://img.villagephotos.com/p/2004-1/6 ... n_2007.JPG[/img]