Zelf destijds overigens een paar maanden een Active Tourer meegekregen. Reed niet eens verkeerd, maar iedere keer als je naar de auto toe loopt...
Ik was in de veronderstelling dat hij er al uit was. Tijd terug naar gekeken en toen was de diesel er al uit en icm het verhaal dat hij niet vernieuwd werd had ik een opportune conclusie getrokken.allen schreef: 07 okt 2021, 10:16 Ok, geen opvolger leest toch wat anders. BMW zal klaarblijkelijk nog genoeg van deze eivormige wagens verkopen. Wellicht valt het ontwerp meer in de smaak.......................![]()
Zelf destijds overigens een paar maanden een Active Tourer meegekregen. Reed niet eens verkeerd, maar iedere keer als je naar de auto toe loopt...
Ziet er inderdaad niet uit, het lijkt net een voorbumper.Joël D. schreef: 06 okt 2021, 17:25 Achterkant van de versie met M-pakket met die neproosters is dan weer niet om aan te gluren....
Keurig, waar kan ik deze parel bestellen?
Dat is idd de doelgroep
Andre schreef: 18 apr 2018, 14:51 (…)
Wij hebben nu een m140i waar de vrouw in rijdt. Zou hem evt wel willen vervangen door een X2 3.5i Maar dan moet de prijs wel ongeveer gelijk liggen. Maar dat gaat hem niet worden. Die x2 3.5i gaat veel duurder worden dan een M140i en dan ga ik hem zeker niet vervangen door een X2.
Zo kan je het idd ook omschrijvenallen schreef: 25 feb 2022, 22:21 Iets minder lelijk bedoel je…
Overigens… volgens mij koopt bijna elke bejaarde tegenwoordig een suv ding in plaats van een bus.
Haha nou oké, de huidige 3 en 5 serie vind ik nog wel mooi, maar ook daarin mis ik wel de mooie 6 cilinders zoals die vroeger betaalbaar waren als 325i / 525i.
Tja, missen doe ik 6 cilinders niet. Heb een aantal keren een 6 cilinder gereden. En ja, het klinkt leuk. Maar verder heb ik er niet echt veel mee, maakt me niet uit. Als er nooit meer een 6 cilinder komt kan ik er niet mee zitten. Ben bv zeer tevreden met de huidige 4 cilinder turbo.Martijn_bmw schreef: 26 feb 2022, 09:21Haha nou oké, de huidige 3 en 5 serie vind ik nog wel mooi, maar ook daarin mis ik wel de mooie 6 cilinders zoals die vroeger betaalbaar waren als 325i / 525i.
Maar de rest van het nu leverbare gamma… neuh![]()
Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 14 gasten