Fabian schreef:
Mark schreef:Maar de Carver One steelt de show. Het is op dit moment de enige in NL van de serie gebouwde One. Iedereen kijkt je aan, iedereen heeft een glimlach op zn gezicht, iedereen kijkt je na, het veroorzaakt bijna ongelukken gewoon. Carver brings joy to the world!
Je valt op, dat is zeker. Iedereen kijkt, wijst en lacht. Een ware aandachtstrekker. Veel duimpjes gaan er omhoog als je hier mee op pad bent.
Nu is opvallen in een speciale auto op z'n tijd best leuk en kan soms ook tot vermakelijke situaties leiden.
Ikzelf heb niet zulk bijzonder speelgoed dat ik het dagelijks mag meemaken, maar er zijn er denk ik hier genoeg. die vaak met iets heel bijzonders op stap zijn. Ben benieuwd naar jullie verhalen...liefst met veel humor

Ikzelf kan me een aantal situaties herinneren.
Halverwege jaren 80 hadden we een heuze Köenigs Mercedes 560SE Biturbo voor de deur staan (konden we voor een goede prijs overnemen). By far de meest lelijke W126 die je jezelf maar kan voorstellen. Het was een donkerblauwe met wit leder en foeilelijke Testarossa look luchtinlaten aan de zijkanten.
Auto was serieus snel. Topsnelheid lag toen al op dik boven de 300 km/u, en van 0 naar 200 had deze wagen maar 14 seconden nodig.
Het rijden was een waar spektakel, maar wat een blikken van onbegrip onderweg. Mensen bleven verbaast met broodjes nog half in de mond stilstaan om dit gedrocht te bekijken.
Ik heb nog originele foto's liggen, zal ze eens scannen
Korte tijd hadden we ook een oude 300SEL 6 komma nog wat liter. Ook donkerblauw met bordeauxrood leder van binnen. Nog nooit zoveel duimpjes omhoog gezien in een auto waar ik mee gereden had.
Ook bijna eens een aanrijding veroorzaakt op de A44 tijdens een file. Ik had toen een week de beschikking over de toen net op de markt verschenen Lancia Thesis. Die lui in die wagen naast mij waren zo onder de indruk, dat ze bijna op een stilstaande rij auto's knalde. Scheelde echt heel erg weinig.
Verder natuurlijk veel aandacht met auto's die net op de markt waren verschenen, zoals de Smart ForTwo, MINI Cooper, 7-serie en met een E60 530d die uit een voorserie kwam, en dus alleen nog maar van foto's uit de bladen bekend was.
Maargoed.....hier rijden grote kinderen met heel veel bijzonder spul...kom maar af met die sterke verhalen