OH MY F*CKING GOD!!
OH MY F*CKING GOD!!
Dacht dat ik alles qua tuning wel zon beetje had gezien, totdat ik afgelopen vrijdag bij de MAC D even mn wekelijkse MacFlurry ging halen..
Staat er altijd vol met getjoende,gepimptje,verneukte autootjes... etc.. en altijd een paar volvootjes...
Dus ook een knakker in een grijze volvo 440.. helemaal "gepimped" met chromentape over de achterlichten etc, foute stickers.. schade, bijgespoten, dingen voor de ramen, autostyle rotzooi... maar nu komt het.. ding is echt een wrak.. nu heeft hij uit bijv de autostylegids, plaatjes UITGEKNIPT van OLIETEMP en TURBODRUKMETERS etc en die jawel... nu komt het op de A STIJL GEPLAKT!!!!!!!!!!!!!!!
Zal er binnenkort even fotos van proberen te schieten, heb nog even met de beste sjappo gesproken ,en tja ze maken niets voor Volvo dus moet je creatief zijn..... ronde gaten knippen uit Ductape en dat als achterlichtmaskers gebruiken.... jaajjajajjaaaaa....
www.KANHETNOGTRIESTER.NL?
Staat er altijd vol met getjoende,gepimptje,verneukte autootjes... etc.. en altijd een paar volvootjes...
Dus ook een knakker in een grijze volvo 440.. helemaal "gepimped" met chromentape over de achterlichten etc, foute stickers.. schade, bijgespoten, dingen voor de ramen, autostyle rotzooi... maar nu komt het.. ding is echt een wrak.. nu heeft hij uit bijv de autostylegids, plaatjes UITGEKNIPT van OLIETEMP en TURBODRUKMETERS etc en die jawel... nu komt het op de A STIJL GEPLAKT!!!!!!!!!!!!!!!
Zal er binnenkort even fotos van proberen te schieten, heb nog even met de beste sjappo gesproken ,en tja ze maken niets voor Volvo dus moet je creatief zijn..... ronde gaten knippen uit Ductape en dat als achterlichtmaskers gebruiken.... jaajjajajjaaaaa....
www.KANHETNOGTRIESTER.NL?
- Jelmer850i
Het jammere is dat deze kerel zo serieus is als het maar kan.. ding is rijp voor de sloop, maar wil hem overspuiten etc... ik ga volgende week fotos maken... kunnen jullie het zelf zien...Niels schreef:Dat zou idd een actie van mij kunnen zijnPescatore schreef:Briljant.![]()
Misschien probeert de bewuste Volvobezitter de hele tuning-scene voor paal te zetten?En dan OOK gewoon naar de McDonalds gaan hè..

- HansD
Die worden tegenwoordig gewoon nieuw verkocht door de dealer hoor met dat chroomJurriaan schreef:Zag laatst ook een degrotebeurt-achtige Saab cabrio, dat is ook niet helemaal waar je het verwacht zegmaar....

Ik dacht in eerste instantie ook dat het een lelijke pimp wannabee was maar het bleek de nieuwe 9-5 te zijn

Ontopic; graag foto´s :twisted:
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- Johan
idd dat gevoel krijg ik ook bij dit verhaal... zo fout dat het niet serieus bedoeld kan zijnPescatore schreef:Briljant.![]()
Misschien probeert de bewuste Volvobezitter de hele tuning-scene voor paal te zetten?

welke MAC was dit? in Drachten staat het vrijdag 's avonds ook altijd vol met "tjoeners" alhoewel dr ook regelmatig wat moois tussen staat

- Michel P
Idd, de nieuwe Saabs hebben het alles moet blingbling zijn virusHans Disco schreef:Die worden tegenwoordig gewoon nieuw verkocht door de dealer hoor met dat chroomJurriaan schreef:Zag laatst ook een degrotebeurt-achtige Saab cabrio, dat is ook niet helemaal waar je het verwacht zegmaar.....
Ik dacht in eerste instantie ook dat het een lelijke pimp wannabee was maar het bleek de nieuwe 9-5 te zijnhttp://www.saab.nl/main/NL/nl/model/95/index.shtml
Ontopic; graag foto´s :twisted:

+1 foto's Paul en een klein interview met die gast!
Michel
-
- Desmond Prins
Ik denk dat je deze bedoeld....Rein schreef:![]()
in zweden heb ik een knalgroene getunde saab 93 gezien met chromen velgen en vleugeldeuren.. achteraf spijt dat ik geen foto durfde te nemen
[img:640:426]http://www.garaget.org/archive/5102/386 ... 517854.jpg[/img]