Op de Elise zit af-fabriek al folie, helaas niet op de voorkant. Nu na al die jaren begin je het wel te zien, 'verse' folie zie je niks van.HANZ06 schreef:Nou Rebel was het geen pastic vuilniszak die ze gebruikt hebben dan,misschien dat je daardoor verschil zag.
Als je heel goed kijkt zie je bij mij een klein randje maar er zijn maar weinig mensen die dat randje opmerken,
Als je het plastic gewoon in de was zet zie je helemaal geen verschil.
Veel liever de folie dan een bij getipte voorkant en wat een onzin dat je het voor de volgende eigenaar doet.
Ik heb zolang ik mijn auto heb er plezier van en de kosten zijn lager dan wanneer je de voorkant over laat spuiten.
Zeker als je trackday`s rijd en er vaak grit of andere troep op de baan ligt is het een uitkomst.
Ik denk dat je bij de verkoop van je auto er ook voordeel van zal hebben.
Grtz,Hanz06
reageer niet zo overspannen joh, ik post alleen maar een montagefilmpje, ik laat echt niks plakken ik zweer hetRebel schreef:Denk je nu werkelijk dat dit dun folieetje een afdoende bescherming is tegen alles wat opspat?
Zal zeker helpen, ja. Maar ik hoed die zichtbare (!) randjes niet op mijn auto. Daarbij heeft deze folie een coleet andere eigenschap als autolak.
Dus achter een aantal wasbeurten zul je bij donkere lakken een andere glans krijgen als op de echte lak.
Inderdaad als je er maar tevreden over bent.HANZ06 schreef:Ik begrijp niet zo goed waarom mensen die het niks vinden of niet willen gebruiken er zo`n item van maken.
Als je het niks vind dan plak je het er niet op klaar, maar sommige doen wel heel erg hun best om hun mening er door heen te drukken.
Grtz,Hanz06
Gebruikers op dit forum: SlowCo en 4 gasten