Die doen dat tijdens de raceJP schreef: 18 sep 2021, 21:50 Toch een druk die op RB schuilt ? Ik zie nooit een AMG crashen richting de startopstelling, danwel in de opwarmronde….

Die doen dat tijdens de raceJP schreef: 18 sep 2021, 21:50 Toch een druk die op RB schuilt ? Ik zie nooit een AMG crashen richting de startopstelling, danwel in de opwarmronde….
Deze via apple tv (kan je op Iphone/ipad/…)Robin schreef: 19 sep 2021, 08:36 Dank Gijzert, maar die kun je alleen huren/kopen als je USA based bent, hij pakt m'n creditcard dus niet....
Lulu moet leren dat hij niet een keer maar elke keer Verstappen voor moet latenRobin schreef: 18 sep 2021, 13:22 *haalt schouders op*
Wat gebeurd is is gebeurd. Het gaat nu om de volgend GP en ik hoop dat Lewis daar nu al slapeloze nachten van heeft:)
Ga ik proberen.Karel schreef: 19 sep 2021, 09:22Deze via apple tv (kan je op Iphone/ipad/…)Robin schreef: 19 sep 2021, 08:36 Dank Gijzert, maar die kun je alleen huren/kopen als je USA based bent, hij pakt m'n creditcard dus niet....
https://tv.apple.com/us/movie/senna/umc ... 0ua0o7wxkc
(Heb zo recent Ford vs Ferrari gekeken en dat was een topper!)
Mjah, met een snelle motor (lees Mercedes) achterin zijn foutjes weer snel goed gemaakt op het rechte stuk.Not only the people and the car, but of course also the engine. I can't go into too much detail, but that too is very different from what I'm used to and so again requires adjustment of my driving style."
Pink Mercedes ! Niet enkel de motor.daNpy schreef: 19 sep 2021, 20:42Mjah, met een snelle motor (lees Mercedes) achterin zijn foutjes weer snel goed gemaakt op het rechte stuk.Not only the people and the car, but of course also the engine. I can't go into too much detail, but that too is very different from what I'm used to and so again requires adjustment of my driving style."
Ja de discussie dat ie met de winnende auto van het jaar ervoor Stroll niet eens écht om zijn oren kan rijden hebben we al gehad
Ik heb hem ook gekeken, ik moet zeggen dat ik dingen ook niet wist en mijn mening over hem toch wat is veranderd in positieve zin na deze docu.Karel schreef: 18 sep 2021, 09:09 Was toch leerrijk!
Door mijn jeugdige leeftijdheb ik toen niet alles meegekregen.
Dus toch veel nieuwe info voor mij.
Ik kende hem alleen als de GOAT (naast Senna) die toch ook best een vervelend mannetje kon zijn.
Maar die vizie is toch enigsinds veranderd door vb de commentaar van Ross.
Die hem trouwens niet spaarde maar volgens mij 100% oprechte commentaar gaf.
Wist ook niet dat hij echt geluk heeft gehad om zelfs in de F1 te komen.
Perez reed met volle tanks......daNpy schreef: 24 sep 2021, 11:37 Ah, de Red Bull is weer even snel als de Mercedes met Ham en Max op 0,2 van Bottas en Perez nog eens 1,5 achter hun. Lol.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten