Update

Vorige week mijn auto opgehaald.
De verstevigingsplaten zijn aangebracht en kon de achteras meenemen om het subframe te schuren en te spuiten.
Verder heb ik zoveel ik kon de rubbers vervangen(wat aardig tegenviel omdat ze behoorlijk vast zaten) door meyle rubbers.
De rubbers die ik niet zelf kon vervangen is door het autobedrijf gedaan ook hebben ze de rubbers van de schommelarm welke in het chassis gaan vervangen door meyle hd rubbers en aan de zijkanten opgevuld met ronde kunststof schijven.
Ik heb de achter dempers ook vervangen door nieuwe blauwe meyle dempers(de oude waren totaal op).
Het subframe waarmee het vast zit aan het chassis zijn nu gele powerflex bussen de rest meyle rubbers.
Direct kon ik merken dat het chassis steviger was
Alleen had ik ter hoogte van de asbak in het middenconsole af en toe een ratelend plastic achtig geluid en de handrem stond te slap afgesteld(moest hem helemaal omhoog doen voor de handrem strak stond).
Ik ben direct teruggegaan en kon gisteren de auto brengen en het geluid is een stuk minder maar nog niet helemaal weg.
De handrem hebben ze iets gesteld maar nog niet de drie a vier klikjes zoals (wat ik heb geleerd en kan het natuurlijk ook mis hebben) het hoort dus zelf maar ff iets aangedraaid.
Hun dachten dat het geluid kwam omdat er een hitteschild los zat.
De moertjes zaten ook vrij los voor mij doen.
Zelf denk ik en lijkt het wel op als of een handrem kabel af en toe tegen de aandrijfas aankomt of zoiets.
Net ff de moertjes zelf ff aangedraaid zodat hij bij drie a vier klikjes goed is.( het achterwiel heb ik los van de grond gedaan en gekeken als het niet aanliep)
Morgen ff een proefrit maken om te kijken als het nu nog minder en of weg is.
Heeft er iemand het zelfde geluid mee gemaakt nadat de achteras en of de aandrijf as eronder vandaan was geweest?
Het geluid is af en toe btw
De oude rubbers waarvan er volgens mij al een paar eerder waren vervangen.